خبرگزاری کار ایران

تزریق ژل و چربی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۹۷

در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا، شما می توانید هر کدام از این فعالیت ها را برای خود در نظر بگیرید. متخصصان این کلینیک هم در زمینه تزریق چربی و هم در تزریق ژل، تجربه های بسیار موفقی را پشت سر گذاشته اند.

تزریق ژل و تزریق چربی، روش هایی برای رسیدن به فرم ظاهری مطلوب هستند. با استفاده از این روش ها، می توان حجم مناسب را در یک نقطه از بدن به وجود آورد و جوانسازی پوست و بهبود وضعیت ظاهری را تجربه کرد. بین این دو فعالیت زیبایی، تفاوت های زیادی وجود دارد.

اولین و کلیدی ترین تفاوت بین آن ها، این است که در تزریق ژل از یک ماده خارجی برای این کار استفاده می شود که البته معمولا به صورت طبیعی در بدن نیز وجود دارد و در تزریق چربی، شما از چربی های بدن خود برای ایجاد حجم مناسب در یک نقطه دیگر از بدن استفاده می کنید. با وجود همه تفاوت ها، هر دو فعالیت بسیار نتیجه بخش و موثر به نظر می رسند.

شما همواره می خواهید در بهترین وضعیت ظاهری ممکن باشید اما روند افزایش سن نیز، همچنان تغییراتی را در ظاهر شما به وجود می آورد. هر چقدر که زمان سپری شود، از بین بردن نشانه های افزایش سن دشوارتر می شود.

چرا که این نشانه ها حضور عمیق تری در ظاهر شما پیدا می کنند. یکی از مهم ترین نشانه های این موضوع، ظاهر شدن چین و چروک ها روی صورت شما خواهد بود. چین و چروک هایی که می توانید به کمک تزریق چربی و تزریق ژل، آن ها را تا حد امکان کمرنگ و حتی محو کنید.

در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا، شما می توانید هر کدام از این فعالیت ها را برای خود در نظر بگیرید. متخصصان این کلینیک هم در زمینه تزریق چربی و هم در تزریق ژل، تجربه های بسیار موفقی را پشت سر گذاشته اند.

اگر برای انجام این فعالیت ها به کلینیک هلیا مراجعه کنید، بر اساس ویژگی های ظاهری، انتظاراتی که از نحوه انجام کار دارید، درصد چربی بدن و همچنین نقطه ای از بدن که برای افزایش حجم در نظر گرفته اید، بهترین گزینه ممکن به شما پیشنهاد خواهد شد. در کلینیک هلیا، فعالیت های زیبایی با بالاترین استاندارد های جهانی و به روز ترین تکنیک های ممکن، برای شما ارائه خواهند شد.

تزریق ژل و چربی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

ویژگی های مثبت تزریق چربی

این فعالیت زیبایی در چند مرحله انجام می شود. اولین مرحله خارج کردن چربی ها از نقطه تعیین شده در بدن (معمولا شکم یا ران‌ ها) است و سپس در مرحله دوم، چربی ها خالص می شوند تا آمادگی تزریق را به دست بیاورند. در مرحله نهایی نیز تزریق با سوزن های بسیار کوچکی انجام می گیرد. این فعالیت اگر در یک شرایط استاندارد و کنترل شده صورت بگیرد، آثار بسیار مثبتی برای شما خواهد داشت. تزریق چربی، ویژگی های مثبت زیادی دارد.

1-    از آن جایی که چربی ها از خود بدن گرفته می شوند، شما تحت هیچ شرایطی با واکنش های آلرژیک روبرو نخواهید شد. چرا که بدن، چربی ها را به عنوان ماده خارجی شناسایی نمی کند.

2-    استفاده از چربی های موجود در بدن، موجب بروز نتایجی کاملا طبیعی می شود. شاید میزان طبیعی بودن نتایج تزریق چربی، کمی بیشتر از تزریق ژل باشد.

3-    در چربی انتقال یافته به نقطه جدید در بدن، سلول های بنیادی نیز وجود دارند. این اتفاق موجب بهبود کیفیت پوست به مرور زمان خواهد شد. چرا که این سلول ها برای پوست بسیار حیاتی به نظر می رسند.

4-    اگر میزان ماندگاری مهمترین فاکتور برای شما باشد، ماندگاری انتقال چربی از تزریق فیلر بیشتر خواهد بود. البته این ماندگاری به نحوه انجام کار و همچنین انجام مراقبت های لازم از سوی شما نیز بستگی دارد.

5-    تزریق چربی با کاهش چربی ها در یک نقطه از افزایش آن ها در نقطه دیگری از بدن، موجب برقراری تعادل ظاهری مطلوب تر در بدن شما خواهد شد.

محدودیت های تزریق چربی

این فعالیت اگر در شرایط مطلوب صورت بگیرد، محدودیت های بسیار کمی خواهد داشت. با این وجود بهتر است شما این محدودیت ها را به دقت بررسی و شناسایی کنید تا بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرد.

در کلینیک تزریق ژل هلیا شما در جلسه های مشاوره، با همه ویژگی های مثبت و منفی فعالیت های مختلف آشنا می شوید تا با آگاهی کامل، بهترین و دقیق ترین تصمیم ممکن را پشت سر بگذارید و بهترین نتایج ممکن را نیز از فعالیت های زیبایی به دست بیاورید.

1-    تزریق چربی از آن جایی که در چند مرحله صورت می گیرد، نسبت به تزریق فیلر طولانی تر خواهد بود.

2-    دوران نقاهت انتقال چربی چندان طولانی نیست اما باز هم بیشتر از دوران نقاهت تزریق ژل طول می کشد.

3-    انتقال چربی معمولا نتایجی فوق العاده و شگفت انگیز دارد اما نمی توان پیش از انجام فرآیند، همه چیز را به شکل دقیق و کامل پیش بینی کرد.

4-    برای انجام این کار، شما به اندکی ذخیره چربی در بدن خود نیاز دارید. البته بر خلاف تصور عموم مردم، افراد لاغر نیز می توانند انتقال چربی را به خوبی پشت سر بگذارند.

ویژگی های مثبت تزریق ژل

فیلر ها در سال های گذشته، یکی از پر استفاده ترین محصولات مربوط به زیبایی در تمام دنیا بوده اند. استفاده از این محصولات، می تواند شادابی و جوانی را به ظاهر شما هدیه دهد. در کلینیک هلیا همواره از بهترین و با کیفیت ترین ژل های موجود در بازار، برای انجام این تزریق استفاده می شود. این فعالیت، ویژگی های مثبت زیادی دارد.

1-    تزریق فیلر تنها در یک مرحله صورت می گیرد. در نتیجه نسبت به انتقال چربی، سریع تر خواهد بود و زمان کمتری را از شما خواهد گرفت.

2-    دوران نقاهت تزریق فیلر، کوتاه تر از انتقال چربی است. شما به محض پایان تزریق ژل، می توانید فعالیت های عادی زندگی خود را از سر بگیرید.

3-    اگر از فیلر های هیالورونیک اسید برای تزریق استفاده کنید، امکان روبرو شدن با واکنش های آلرژیک از سوی بدن برای شما بسیار کم است. چرا که این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد.

4-    این فرآیند برگشت پذیر است و در صورت عدم رضایت، شما می توانید فیلر تزریق شده را خارج کنید.

5-     حجمی که با تزریق ژل به دست می آورید، می تواند کمی بیشتر از حجم ایجاد شده در تزریق چربی باشد. در نتیجه اگر می خواهید سایز سینه و باسن خود را بسیار بزرگ کنید، تزریق فیلر برای شما مناسب تر خواهد بود.

محدودیت های تزریق ژل

تزریق فیلر نیز همانند بسیاری از فعالیت های زیبایی دیگر، محدودیت های خاص خودش را دارد. اگر تصمیم به انجام این فعالیت گرفتید، باید این محدودیت ها را نیز به دقت شناسایی کنید.

1-    با وجود کم بودن احتمال بروز واکنش های آلرژیک، نمی توان این احتمال و این ریسک را به طول کامل در این فعالیت نادیده گرفت.

2-    ماندگاری تزریق فیلر نسبت به تزریق چربی، کم تر خواهد بود. در واقع شما در زمان کوتاه تری باید برای تکرار نتایج به سراغ تزریق بعدی بروید.

3-    با توجه به تعدد فیلر های موجود در بازار، انتخاب ژل مناسب برای شما کمی دشوار خواهد بود.

تزریق ژل یا تزریق چربی، کدام یک بهتر است؟

در مجموع نمی توان با قاطعیت گفت که کدام یک از این فعالیت ها، «بهتر» از دیگری هستند. مسئله مهم این است که این فعالیت ها باید با ظاهر شما سازگار شوند. برای مثال ممکن است تزریق چربی برای یک نفر فعالیت بسیار مناسب تری باشد و برای فردی دیگر، تزریق ژل به مراتب بهتر نتیجه دهد.

شما باید با توجه به شرایط ظاهری و انتظاراتی که از نحوه انجام فعالیت دارید، یک روش را برای خود در نظر بگیرید. متخصصان کلینیک هلیا با بررسی و آزمایش های لازم، مناسب ترین فعالیت را بر اساس ویژگی های جسمی خود شما در نظر میگیرند تا بهترین نتایج ممکن را از این فعالیت به دست بیاورید.

هزینه تزریق چربی و تزریق ژل

در مقایسه هزینه ها، هزینه تزریق ژل نسبت به چربی کمتر خواهد بود. چرا که انتقال چربی در چند مرحله صورت می گیرد. به طور کلی هر دو فعالیت بسیار موثر هستند و هزینه هایی که برای آن ها انجام می دهید، ارزش نتایج نهایی را خواهد داشت.

شما البته نباید برای انجام این فعالیت ها، بیش از حد هزینه پرداخت کنید. در کلینیک پوست و مو هلیا، برای پشت سر گذاشتن این فرآیند ها، هزینه بسیار مناسبی از شما دریافت می شود تا در کنار تجربه رسیدن به یک ظاهر جوان و شاداب، به لحاظ مالی نیز تحت فشار قرار نگیرید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز