خبرگزاری کار ایران

چگونه آنلاین صاحب سیم کارت شویم؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۰۴۰

با ورود موبایل یا تلفن همراه به زندگی انسان ها شاهد تحولی عظیم در روش های ارتباطی میان انسان ها بودیم و می توان گفت با ورود تلفن همراه شکل ارتباط میان انسان ها به کلی دگرگون شده و شکل و فرم تازه ای به خود گرفته است.

با ورود موبایل یا تلفن همراه به زندگی انسان ها شاهد تحولی عظیم در روش های ارتباطی میان انسان ها بودیم و می توان گفت با ورود تلفن همراه شکل ارتباط میان انسان ها به کلی دگرگون شده و شکل و فرم تازه ای به خود گرفته است.

تا قبل از ورود موبایل به عرصه زندگی ما نحوه ارتباط و تعامل میان انسان ها از طریق تلفن های ثابت، نوشتن نامه و یا دیدار حضوری صورت می گرفت که تمامی این روش ها محدودیت های خاص خود را داشتند و برقراری ارتباط با طرف مقابل در هر لحظه یا هر مکانی امکان پذیر نبود. اما با ورود تلفن همراه و گسترش و توسعه روزافزون آن امروزه نحوه ارتباط به کلی دگرگون شده است و می توان در هر لحظه ای از شبانه روز و در هر نقطه ای از کره زمین تنها با لمس یک کلید با شخص مورد نظر و یا تعداد افراد مختلف ارتباط برقرار کرد.

سیم کارت تلفن همراه برای اولین بار 26 سال پیش وارد ایران شد که فقط در شهر تهران و در مناطق خاصی قابل استفاده بود. اما روز به روز شاهد گسترش و توسعه این فناوری در سطح کشور بودیم به طوری که امروز بعد از گذشت 26 سال از ورود سیم کارت به ایران شاهد فعالیت 3 اپراتور ارائه دهنده سیم کارت و خدمات تلفن همراه در کشور هستیم به نحوی که با توجه به جمعیت حدود 85 میلیون نفری کشور، به ازای هر نفر تقریبا 2 سیم کارت در شبکه تلفن همراه کشور وجود داشته و فعال می باشد.

پیشرفت فناوری و اینترنت در سالیان اخیر نتوانسته است ماهیت وجود سیم کارت را از بین ببرد و اولین جزء ضروری بعد از خریدن گوشی تلفن همراه قرار دادن سیم کارت معتبر در داخل آن است تا بتوان به شبکه تلفن همراه متصل شده و از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت استفاده کرد. در کشور ما 3 اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل به عنوان اپراتورهای اصلی ارائه خدمات تلفن همراه مشغول به فعالیت هستند که برای خرید سیم کارت می توانید با توجه به خدمات هر یک از اپراتورها نسبت به خرید سیم کارت مناسب اقدام نمایید.

خرید سیم کارت همراه اول

همراه اول، همانطور که از نامش پیداست اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور می باشد که بیشترین تعداد مشترکین را به خود اختصاص داده است و همچنین گسترده ترین پوشش شبکه در کل کشور را در اختیار دارد به طوری که کمتر نقطه ای در کشور پبدا خواهید کرد که تحت پوشش شبکه همراه اول نباشد.

این اپراتور سیم کارت های دائمی و سیم کارت های اعتباری به متقاضیان خرید سیم کارت ارائه می دهد. سیم کارت دائمی به این صورت کار می کند که در پایان هر دوره (هر ماه) بسته به میزان استفاده از خدمات اپراتور (مکالمه، پیامک، اینترنت و ...) صورتحساب برای مشترک ارسال شده که باید نسبت به پرداخت آن اقدام نماید لذا در طول دوره هیچ محدودیتی در استفاده از خدمات سیم کارت ندارد. اما در سیم کارت اعتباری شما بر اساس اعتباری که در سیم کارت خود شارژ کرده اید می توانید از خدمات آن استفاده کنید و در صورت اتمام اعتبار برای استفاده از خدمات ناگزیر به شارژ کردن اعتبار سیم کارت خود هستید.

برای خرید سیم کارت های همراه اول می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • خرید از اپراتور همراه اول: در این روش می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش یا به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول نسبت به خرید سیم کارت های دائمی یا اعتباری این اپراتور با قیمت مصوب اقدام نمایید.
  • خرید سیم کارت همراه اول از سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز: در این روش شما می توانید با مراجعه به سایت رندباز نسبت به خرید سیم کارت های همراه اول اقدام کنید. در سایت رندباز سیم کارت های همراه اول به دو صورت سیم کارت صفر یا سیم کارت کارکرده به فروش می رسند که بسته به رند بودن و کد آن از قیمت های متفاوتی برخوردارند و شما می توانید با مراجعه به بخش خرید سیم کارت های همراه اول (دائمی یا اعتباری) شماره های موجود را مشاهده کرده و نسبت به خرید سیم کارت دلخواه خود اقدام نمایید.

خرید سیم کارت ایرانسل:

اپراتور ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه در کشور است که کار خود را با عرضه سیم کارت های اعتباری ارزان قیمت در کشور آغاز کرد. به علت گرانی سیم کارت های دائمی همراه اول در آن زمان ایرانسل به ایده ارائه سیم کارت های ارزان و اعتباری پای به میدان گذاشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از بزرگترین اپراتورهای فعال در کشور تبدیل شده که بعد از همراه اول بیشترین تعداد مشترکین و وسیع ترین پوشش شبکه تلفن همراه را در اختیار دارد.

ایرانسل سیم کارت های دائمی و اعتباری به متقاضیان خرید سیم کارت ارائه می دهد که به لطف به کارگیری جدیدترین فناوری های روز دنیا در ارائه خدمات تلفن همراه، سیم کارت های این اپراتور برای دوستداران و علاقمندان به دنیای دیجیتال و اینترنت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشند زیرا عنوان سریع ترین اینترنت تلفن همراه در کشور در اختیار ایرانسل می باشد.

برای خرید سیم کارت های ایرانسل می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • خرید از ایرانسل: این اپراتور سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را هم به صورت حضوری و از طریق فروش در نمایندگی های فروش ایرانسل در سطح شهر و هم از طریق سایت اینترنتی خود به صورت غیر حضوری با قیمت های مصوب به متقاضیان خرید سیم کارت از این اپراتور عرضه می کند.
  • خرید سیم کارت ایرانسل از سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز: در این روش شما می توانید با مراجعه به سایت رندباز نسبت به خرید سیم کارت های اپراتور ایرانسل اقدام کنید. در سایت رندباز مجموعه عظیمی از انواع سیم کارت های ایرانسل به دو صورت سیم کارت صفر یا سیم کارت کارکرده به فروش می رسند که بسته به رند بودن و کد آن از قیمت های متفاوتی برخوردارند و شما می توانید با مراجعه به بخش خرید سیم کارت های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) شماره های موجود را مشاهده کرده و نسبت به خرید سیم کارت دلخواه خود اقدام نمایید.

خرید سیم کارت رایتل:

رایتل سومین و جوان ترین اپراتور فعال در کشور است که در زمان شروع به کار خود با ایده ارائه نسل سوم اینترنت همراه که در آن زمان به روزترین فناوری اینترنت همراه در جهان بود وارد بازار ایران شد. ارائه نسل سوم اینترنت همراه به مدت 2 سال در انحصار این اپراتور بود از این رو توانست نظر بسیاری از علاقمندان به دنیای دیجیتال و اینترنت را به سوی خود جلب کند. زیرا در آن زمان بالاترین سرعت اینترنت توسط سیم کارت های این اپراتور در اختیار مشترکین قرار می گرفت. همچنین با راه اندازی طرح رومینگ ملی، رایتل از گسترش تجهیزات و زیر ساخت های خود بی نیاز شد زیرا می توانست بدون هزینه و بودجه گزاف از پوشش شبکه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل که تقریبا کل سطح کشور را پوشش داده اند استفاده نماید.

این اپراتور سیم کارت های خود را به صورت اعتباری و دائمی به متقاضیان خود عرضه می کند. البته نوع سومی از سیم کارت نیز توسط این اپراتور عرضه می شود که سیم کارت دیتا نام دارد و تفاوت آن با سیم کارت دائمی و اعتباری این است که از این سیم کارت فقط می توان برای دسترسی به اینترنت و ارسال پیامک استفاده کرد و قابلیت مکالمه در آن وجود ندارد. به بیان دیگر سیم کارت دیتا همان سیم کارت اعتباری است که قابلیت مکالمه ندارد.

برای خرید سیم کارت های رایتل نیز می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • خرید از رایتل: اگر متقاضی خرید سیم کارت راتل هستید می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از نمایندگی های فروش رایتل و یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی رایتل به صورت غیر حضوری نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود با قسمت مصوب اقدام نمایید.
  • خرید سیم کارت رایتل از سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز: در این روش شما می توانید با مراجعه به سایت رندباز نسبت به خرید سیم کارت های رایتل اقدام کنید و از میان سیم کارت های صفر و کارکرده و انواع شماره های موجود در سایت با قیمت های متنوع سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید نمایید.

خرید اقساطی سیم کارت:

برای خرید اقساطی سیم کارت های هریک از اپراتورهای تلفن همراه کشور دو روش پیش روی شما قرار دارد:

  1. خرید اقساطی از اپراتور مربوطه که با شرایط خاص و بر اساس قیمت مصوب نسبت به عرضه و فروش اقساطی سیم کارت های خود به متقاضیان اقدام می کنند.
  2. خرید اقساطی از سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز: در این روش می توانید با مراجعه به سایت رندباز در قسمت خرید اقساطی سیم کارت با جستجو شماره و سیم کارت مورد نظر از بین هزاران نمونه موجود در سایت، شرایط خرید اقساطی سیم کارت مد نظر خود را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن از فروشنده اقدام نمایید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز