خبرگزاری کار ایران

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۴۴

سئو (SEO) مخففSearch Engine Optimization  است. برای بهبود عملکرد سایت براساس استانداردهای موتور جستجو گوگل و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از اصول سئو استفاده کرده اند. پارامترهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند. گاهی اوقات برای این منظور که از ساختار اصولی سایت برای موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنند از سئو و اصول آن استفاده کرده اند. در اینجا این سوال پیش می آید که سئو چیست؟ اصول سئو چه فاکتورهایی است؟ چه عواملی بر قیمت سئو تاثیر می گذارند؟ با ما همراه باشید تا جوابی برای این سوال ها پیدا کنید.

سئو چیست؟

همانطور که گفتیم مهمترین سوالی که کاربران از خود می پرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست؟ سئو مجموعه فعالیت هایی است که در تعیین استراتژی محتوایی، طراحی سایت و تولید محتوا انجام می شود تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کند.

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

اصول سئو

پایه و اساس یک کسب و کار آنلاین موفق سئو است. درک اصول سئو لازمه شروع کار در این زمینه است. جالب است بدانید حدود 51 درصد از ترافیک سایت به صورت طبیعی جذب می شود. در نتیجه بالا بودن رتبه وب سایت در نتایج جستجو گوگل، تاثیر زیادی در موفقیت و افزایش ترافیک خواهد داشت. چنانچه شما یک تازه کار در زمینه بهینه سازی هستید، بهتر است که قبل از هرگونه فعالیتی، چند مفهوم پایه و اصلی سئو را یاد بگیرید تا بتوانید عملکرد مناسبی در زمینه بهینه سازی داشته باشید. در زمینه استفاده از اصول سئو باید بدانید سئو چند ماه تا یک سال زمان لازم دارد تا نتیجه بدهد. در ادامه اصول اصلی سئو را بیان می کنیم.

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

  • هدف از این کسب و کار چیست

شما نمی توانید وب سایتی را بهینه سازی کنید بدون اینکه بدانید مشتری شما به دنبال چه چیزی است. پس اولا درکی روشن از کسب و کار مشتری دریافت کنید.

  • پیدا کردن کلمات کلیدی

اولین قدم برای جذب ترافیک، جستجوی بیشتر است. پس باید بدانید سایت خود را برای چه هدفی بهینه می کنید کلمه ای که روی آن کار می کنید دقیقا چه کلمه یا کلماتی است. ابزار مختلفی برای پیدا کردن کلمات کلیدی وجود دارد. اما بهترین این ابزار و معتبرترین آن همان نتایج جستجو گوگول است.

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

  • تولید محتوا

 لازم است، اطمینان حاصل کنید، صفحات شما به خوبی تولید شده اند. بدین معنا که خودتان را جای کاربری بزارید که وارد سایت شما شده و قصد دارد محتوای شما را مطالعه کند. آیا مطلب به اندازه کافی مفید، ساده، غیر پیچیده است؟ غیر از ویژگی های گفته شده محتوای متنی شما نباید طولانی و خسته کننده باشد. برای دوری از کسالت می توانید به محتوای خود تصویر اضافه کنید. حال این سوال پیش می اید که چرا سایت را بر اساس نظر کاربر بهینه می کنیم؟ به این خاطر که صفحات سایت شما بر اساس رضایت کاربر، رتبه بندی خواهد شد.

  • مباحث محبوب ر ا پیدا کنید

زمانی که برای یک کلمه محتوا تولید می کنید باید مباحث جذاب و مورد جستو جو کاربر در این زمینه را بشناسید. اما چگونه با استفاده از سرچ گوگل می توانید به کلمات و جملاتی که بیشتر مورد جست و جو قرار می گیرند پی ببرید. یک راهکار دیگر وجود دارد، اینکه در شبکه های اجتماعی عضو شوید و ببینید مردم درباره چه چیزی صحبت کرده اند و کدام موضوعات بیشتر مورد علاقه مردم است.

  • میزان دسترسی به سایت را افزایش دهید

پس از اینکه محتوای سایت خود به بهترین شکل تولید کرده و اصلی ترین نکات سئو را در آن پیاده سازی کردید، باید راهی را پیدا کنید تا محتوای مورد نظر به راحتی به دسترس کاربران هدف شما برسد. طبیعتا افراد به طور شانسی نمی توانند به محتواهای با ارزش دست پیدا کنند. در نتیجه شما باید از روش های آموزش سئو استفاده کنید تا به خوبی مطالب سایتتان را با استراتژی های مناسب در اختیار همه افراد قرار دهید. اما چه طور این کار را انجام دهید؟

اول از همه باید اطمینان حاص کنید که کلمه کلیدی اصلی شما باید تقریبا 5 تا 10 مرتبه در متن محتوایتان به کار برده شود. به عبارت دیگر کلمه کلیدی باید 2 درصد از کل متن باشد. هم چنین از کلمه کلیدی باید به طور پراکنده در کل متن استفاده کنید. دقت کنید که کلمه کلیدی در تگ های H1 و H2 نیز وجود داشته باشد. این اصول بدان معنا است که شما هم برای موتور جستجو و هم برای کاربران باید تولید محتوا کنید. در ضمن قرار دادن کلمات و عبارات کلیدی در متن نباید به صورتی باشد که از هدف اصلی مطلب دور شوید. پس تمرکز شما باید بر روی این موضوع باشد که هرچه طبیعی تر کلمات کلیدی مدنظر خود را در متن بگنجانید. اگر این کار به صورت غیر حرفه ای انجام دهید، گوگل گمان می کند که او را فریب می دهید. در نتیجه به شما امتیاز مثبت نمی دهد.

  • کاربران را در سایت حفظ کنید

جدا از کاربر گرفتن از نتیجه جست و جو، مهم است که کاربر چه مقدار در سایت شما زمان می گذارد. علت این امر این است که برای گوگل مهم است که کاربر چه مقدار زمانی را در سایت شما می گذراند. پس هرچه این زمان بیشتر باشد به نفع شما خواهد بود. اگر این اصل را درک کرده باشید سعی می کنید که کل سایت را از لحاظ کاربر، هدفمند کنید. همیشه نصیحت مرا به یاد داشته باشید، سایت باید به گونه ای باشد که نیاز مشتری را برطرف کند.

قیمت سئو

مهم ترین سولی که برای مشتریان سئو به وجود می آید این است که قیمت سئو چه قد است. در اصل باید بگوییم که عددی ثابت نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. همچنین قیمت سئو سایت به نحوه انجام خدمات توسط شرکت های سئو بستگی دارد. لازم است بدانید خدمات سئو روش های مختلفی داشته که شرکتهای فعال در این زمینه بر اساس آنها قیمت گذاری می شوند. برخی از شرکتهای سئو، مبالغ زیادی بابت این خدمات دریافت کرده اند و در برابر آنها افرادی نیز پیدا می شوند که حاضرند با مبالغ پایین و وعده ی نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان سئوی سایت شما را بر عهده بگیرند. مشخصا این افراد از سئو سیاه برای شما استفاده کرده اند که اتفاقا زمانی کوتاه هم نتیجه خواهد داد.

نتیجه گیری

با خواندن این مقاله اطلاعات مهمی درباره سئو و اصول سئو به دست آوردید. حال می دانید که برای موفقیت چه قدم هایی را لازم دارید. به شما پیشنهاد می کنیم برای نتیجه بهتر، کار سئو را به متخصصان این زمینه بسپارید. به این خاطر که سئو دانشی نیست که یک شبه به دست بیاید. بلکه هنر و تجربه ای است که با گذشت زمان حاصل می شود. شرکت ایران سایت مفتخر به ارائه خدمات سئو به بهترین نحو است. این شرکت تجربه های زیادی در زمینه سئو و طراحی سایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز