خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله دوم فروش سهام عدالت در سامانه سعدی

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۳۲

۳۰ درصد دوم سهام عدالت برای افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، آزاد و قابل فروش شد؛ به این ترتیب سهامداران می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را از طریق سامانه سعدی به‌فروش برسانند.

مرحله دوم فروش سهام عدالت

براساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار از ۱۹مرداد ماه سال جاری امکان فروش ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت برای مشمولانی که روش مستقیم را در مدیریت سهام خود برگزیده‌اند، فراهم شده است.

فروش بخش دوم سهام عدالت در سامانه سعدی در حالی آغاز شده که ارزش این سهام نسبت به آغاز فروش ۳۰ درصد اول، رشد قابل‌توجهی داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزش حدودی سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان شده و ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی به بیش از ۳۹ میلیون تومان رسیده است.

افرادی که ارزش سبد سهام عدالت آن‌ها یک میلیون تومان بوده، احتمالا پس از آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت با فروش ۶۰ درصد سهام‌شان می‌توانند منتظر واریز حدود  ۲۳ میلیون تومان باشند. البته این مبلغ پس از ثبت درخواست فروش سهام عدالت در سامانه سعدی و فروش چند مرحله‌ای به‌قیمت روز آن توسط کارگزاری، در چند بخش به حساب سهامدار واریز می‌شود.

 

سامانه سعدی

براساس آخرین گزارش‌ها، سامانه سعدی کارگزاری فارابی با بیش از ۱۱ میلیون بازدید در هفته‌های اخیر، به‌عنوان برترین سامانه فروش سهام عدالت شناخته شده است.

به‌گفته کارشناسان، چنانچه دارنده سهام عدالت هستید و روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با ورود به سامانه سعدی به‌سادگی ارزش دارایی‌های خود را مشاهده یا نسبت به فروش سهام عدالت و دریافت وجه آن اقدام کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز