خبرگزاری کار ایران

تجربه سفری کوتاه با اجاره ویلا در اطراف تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۹۸

اگر در ایام شیوع ویروس کرونا ماندن در خانه، سفر نکردن و ندیدن نزدیکانتان بر روی سلامت روان و کیفیت زندگیتان تاثیر منفی گذاشته است بهتر است به دنبال راه حل هایی باشید که بتوانید با حفظ نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی سفری کوتاه و ایمن و یا مهمانی کوچک و شاد داشته باشید. پیشنهاد ما برنامه ریزی یک سفر کوتاه یک روزه برای آخر هفته با اجاره ویلا در اطراف تهران است. بسیاری از ساکنین پایتخت در آپارتمان های کوچکی زندگی میکنند که امکان برگزاری هیچ گونه دورهم نشینی و یا دیدار با اقوام را در فضای باز و ایمن به آنها نمی دهد و به ناچار مجبور به حضور در رستوران ها و یا پارک ها می شوند که به دلیل عمومی بودن آن فضاها باز هم ریسک ابتلا به بیماری را در خود و اطرافیانشان افزایش میدهند اما ویلاهای بسیاری با امکانات تفریحی فراوان در اطراف تهران برای اجاره روزانه در دسترس هستند که به دلیل داشتن باغ و فضای باز بهترین انتخاب برای برگزاری یک دورهمی کوچک و یا تجدید دیدار با عزیزانتان بدون در خطر انداختن سلامتی آنها می باشد.

داشتن لحظاتی شاد در کنار نزدیکان مانند یک داروی قوی سلامت روان ما را بهبود می دهد و در سپری کردن دوران دشوار پاندمی ما را یاری خواهد داد اما هیچ کس دوست ندارد که سلامت عزیزانش را به خطر بیاندازد و فراهم کردن شرایط این دیدار در محیطی خصوصی و ایمن از لحاظ پروتکل های بهداشتی کار چندان دشواری نیست. ویلاهای اطراف تهران دارای تنوع زیادی هستند که دست شما را برای انتخاب باز میگذارند. داشتن باغ و فضای سبز یکی از ویژگی های اکثر این ویلاها است که مسلما برای این دوران بهترین انتخاب هستند.

سرگرم کردن کودکان در این تابستان تبدیل به یکی از چالش های بزرگ والدین شده است. حقیقت این است که فکر کردن به این موضوع که فرزند دلبندمان امکان تفریح و بازی به اندازه ای که لازم است را در آپارتمانمان ندارد و امکان رفتن به مهد کودک ها و پارک ها فراهم نیست نگرانمان میکند. شاید اجاره ویلا استخردار در اطراف تهران برای یک آخر هفته کمی از طعم تابستان را به فرزندمان و دیگر اعضای خانواده بچشاند.

ممکن است با همه ی این اوصاف هنوز نگرانی هایی از لحاظ بهداشتی برای شما وجود داشته باشد و شما را درباره اجاره ویلا دچارتردید کند، ما اینجا هستیم که این نگرانی ها را با یکدیگر بررسی کنیم و برای تک تک آنها راه حلی ارائه دهیم.

اجاره ویلا، حضوری یا آنلاین

اولین قدم برای برنامه ریزی این تفریح بی خطر بررسی ویلاها، انتخاب و رزرو آنها است که طبیعتا باید به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه حضور فیزیکی انجام شود. رومیتا سایت اجاره ویلا بهترین انتخاب است. شما می توانید ویلاهای اطراف تهران را با عکس های کامل ، جزئیات فراوان، نظرات مردم و همچنین قیمت در سایت رومیتا مشاهده کرده و از طریق همین سایت به راحتی برای رزرو ویلای مورد نظرتان اقدام کنید.

این سایت تمامی مجوزهای لازم را برای اجاره روزانه ویلا در اطراف تهران و سایر نقاط ایران اخذ کرده است و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته این سایت در تمامی مراحل سفرتان پاسخگو شما خواهد بود. پرداخت از طریق درگاه بانکی سایت رومیتا انجام می شود و قوانین رزرو  و کنسلی آن به صورت واضح ثبت شده و طبق قوانین در صورت کنسلی و یا به وجود آمدن هر مشکل احتمالی وجه بدون نیاز به حضور فیزیکی شما از طریق هماهنگی تلفنی عودت داده می شود. پس در مرحله اول نگران حضور فیزیکی و به خطر انداختن سلامتیتان نباشید.

تجربه سفری کوتاه با اجاره ویلا در اطراف تهران

خطر کوید 19 در ویلاهای اجاره ای

یکی دیگر ازنگرانی های شما برای برنامه ریزی این سفر یک روزه می تواند خطر ابتلا به کوید 19 از سوی مستاجران قبلی ویلا، صاحبخانه و نظافت کننده باشد. برای برطرف نمودن این نگرانی هم رومیتا راه حل هایی اندیشیده است و با معرفی یک دسته بندی جدید اقامتگاه هایی که بر اساس پروتکل های بهداشتی قبل از ورود شما ضدعفونی و آماده می شوند را معرفی میکند. این پروتکل ها عبارتند از ضدعفونی کردن سطوح پرکاربرد مانند دستگیره های در و کلیدهای برق بعد از خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید، رعایت فاصله زمانی حداقل یک روز بین خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید، استفاده از ماسک توسط صاحبخانه و نظافتچی هنگام برخورد با مسافران، عدم پذیرش تعداد بیشتر از استاندارد میهمانو... 

اجاره ویلا اطراف تهران، سفری پر خطر یا ایمن

می دانیم که این روزها هرچه کمتر سفر کنیم و کمتر در معرض ارتباط با مردم دیگر شهرها قرار بگیریم وظیفه ی اجتماعی خود را بهتر ایفا نموده ایم اما چرا سفر کردن برای ما و جامعه در شرایط شیوع ویروس کرونا مضر است؟ دلیل این موضوع این است که در سفرها معمولا مسافران در پی تفریح و گذراندن ایامی شاد هستند و بدین منظور از محل اقامت خود خارج شده و با حضور در مکان های عمومی آن شهر سلامتی خود و دیگران را در معرض خطر قرار می دهند.

اما اجاره ویلا در اطراف تهران سفری خاص است. ماهیت مناطق اطراف تهران این است که جز آب و هوای خوش امکانات تفریحی دیگری ندارند و در داخل ویلاهای این منطقه معمولا امکانات تفریحی مانند فوتبال دستی، میز بیلیارد، ایرهاکی، استخر، سونا،جکوزی و ... وجود دارد و همین امر مسافران را از خروج از ویلا بی نیاز می کند. ضمن این که هدف اصلی در این سفر لذت بردن از هوای دلنشین این مناطق و تجدید دیدار با نزدیکان در فضای باز این ویلاها بود بنابراین اگر شما با خودرو شخصی خود عازم این سفر شوید و قبل از خروج از تهران مایحتاج غذایی این یکی دو روز خود را تهیه کرده و همراه ببرید و اگر قرار است چند نفر از نزدیکان را برای چند ساعت در این ویلا ملاقات کنید تنها به معاشرت در فضای باز ویلا بسنده کنید سفری کاملا ایمن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

همان طور که بررسی کردیم با رعایت نکاتی ساده می توانیم برای این سفر شاد و ایمن برنامه ریزی کنیم. سایت رومیتا با ارائه خدماتی مانند ضمانت کیفیت و نظافت ویلا و بیمه رایگان سفر مسافران، در تلاش است تا حد امکان این سفر را برای شما ساده تر ، شیرین تر و خاطره انگیز تر کند ضمن این که به دلیل بازار داغ رقابتی بین صاحبخانه ها در سایت رومیتا قیمت ها بسیار رقابتی و مقرون به صرف می باشند و شما میتوانید با خیال راحت ویلای مورد نظرتان را از سایت رومیتا به آدرس roomita.com رزرو نمایید.

با فرستادن این مطلب برای سایر اعضای خانواده آنها را دعوت به یک دورهمی شاد و ایمن در فضای باز یکی از ویلاهای اطراف تهران کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز