خبرگزاری کار ایران

کدوم ضد آفتاب رو از فروشگاه بادومی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۳۶

کی از محصولات پرفروش فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ضد آفتاب هاست. این محصول مراقبت از پوست با بهره گیری از عناصر مختلف از پوست شما در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید (uv) محافظت می کند تا در اثر تابش اشعه خورشید با پوست، پوست دچار کک و مک، بیماری ملانوما، سرطان پوست و سایر بیماری های پوستی مرتبط نشود.

یکی از محصولات پرفروش فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ضد آفتاب هاست. این محصول مراقبت از پوست با بهره گیری از عناصر مختلف از پوست شما در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید (uv) محافظت می کند تا در اثر تابش اشعه خورشید با پوست، پوست دچار کک و مک، بیماری ملانوما، سرطان پوست و سایر بیماری های پوستی مرتبط نشود. ما در این مقاله ضمن معرفی ضدآفتاب وکاربرد ضد آفتاب، بهترین ضد افتاب ها و ضد لک های فروشگاه لوازم آرایشی بادومی را بررسی کرده ایم تا شما در هنگام خرید راحت تر تصمیم بگیرید. در ضمن فروشگاه بادومی دارای اینماد میباشد  و ضمانت اصل بودن محصولات میباشد که شما میتوانید با خیال خرید کنید

ضد آفتاب چیست؟

محافظت کردن از پوست در برابر نورخورشید خیلی اهمیت داره ضد افتاب ها محصولاتی هستند که از پوست شما در برابر پرتوهای فرابنفش محافظت میکنند.

بهتره بدونین که  UVA و UVB جزو پرتوهای فرابنفش هستن که به پوست آسیب میرسونن. اشعه UVB بر روی لایه های رویی پوست و اشعه UVA بر روی لایه های زیرین پوست تاثیر میذاره. این اشعه ها کلاژن پوست رو از بین می برند و باعث ساخت رادیکال های آزاد می شند که در نهایت لک و چروک بر روی پوست ایجاد می کنند. مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب ها جاذب و یا منعکس کننده های اشعه های مضر نور خورشید هستند. و به همین خاطر ضد آفتاب به عنوان محصولی شناخته میشه که از پوست در برابر اشعه های مضر نورخورشید محافظت میکنه.

کاربرد ضد آفتاب

SPF مخفف عبارت Sun Protection Factor هست. این عبارت به معنای فاکتور حفاظت در برابر آفتاب بوده و عملکرد SPF از دو نظر زمانی و درصدی اهمیت داره.

عملکرد زمانی SPF چیه؟ اگه پوست در مدت زمان 20 دقیقه جلوی آفتاب قرمز بشه با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF15 این مدت زمان افزایش پیدا میکنه. به عبارتی 20 دقیقه 15 برابر میشه. در اینصورت پوست شما بعد از 5 ساعت جلو آفتاب بودن قرمز میشه.

عملکرد درصدی SPF چیه؟ بهره بدونین که ضد آفتاب با SPF15، 93 درصد، ضدآفتاب با SPF30، 97 درصد و ضدآفتاب با SPF50، 98 درصد از پرتو UVB را میتونن فیلتر کنن. درسته این درصدها خیلی کم به نظر میرسن. اما افرادی که پوست حساس دارن و یا سابقه خانوادگی سرطان پوست دارن حتی با تفاوت ناچیز ممکنه به سرطان پوست مبتلا بشن. برای استفاده ماکسیمم از قابلیت ضدآفتاب باید هر 2 ساعت یکبار آن را تجدید کنین. پس عدد SPF درج شده بر روی ضدآفتاب نشان دهنده میزان قدرت آن ها در برابر پرتو UVB هست.

با استفاده از ضد آفتاب میتونین از پوستتون در برابر پرتوهای خطرناک فرابنفش محافظت کنین. چون این پرتوها علاوه بر پیر کردن و آسیب زدن به پوست خطر ابتلا به سرطان پوست رو افزایش میدن

انواع ضد آفتاب

انواع ضد آفتاب متناسب با پوست های مختلف در فروشگاه بادومی وجود داره و شما باید با توجه به نوع پوست خودتون، سن، حساسیت پوست و و شرایط آب و هوایی ضدآفتاب موردنظر خود تون رو انتخاب کنید. استفاده از ضد آفتاب کمک میکنه آسیب های ناشی از آفتاب رو بر روی پوستتون کاهش بدید.

ضد آفتاب ها در انواع مختلف لوسیون، اسپری، کرم و ... تولید میشه که ما در این جا کرم های ضد آفتاب رو بررسی میکنیم.کرم های ضد آفتاب به طور کلی به سه گروه تقسیم میشن. دسته اول این کرم ها مخصوص پوست های چرب و جوش دار هستن. این کرم ها فاقد چربی هستن. بافت اونها سبکه و بسیار سریع جذب پوست میشن.

دسته دوم این کرم ها برای افراد با پوست نرمال، خشک و حساس مناسب هست. این کرم ها خاصیت آبرسان و مرطوب کنندگی دارنو مهمولا در تولید اونها نباید مواد حساسیت زا استفاده بشه.

دسته سوم این کرم ها برای انواع پوست مناسب هستن و توصیه میشه افرادی که پوست چرب دارن از این کرم ها استفاده نکنن.

معرفی بهترین ضدآفتاب های ایرانی

معمولا اکثر افراد بر این باور دارن که ضدآفتاب های خارجی بهتر از ضدآفتاب ایرانی هستند اما این باور و طرز تفکر اشتباه هست. مواد موثر موجود در ترکیبات ضدآفتاب های خارجی بسیار کمتر از ضد آفتاب ایرانی هست و ضد افتاب های ایرانی با توجه به شرایط عقلیمی و نوع پوست ایرانی ها تولید شده و به همین خاطر برای مصرف در ایران مناسب تر هستند از طرفی قیمت ضد آفتاب های ایرانی بسیار پایین تر و معقول تر از ضدآفتاب های خارجی محسوب میشه با این وجود ما در این مقاله هم ضد افتاب های خوب ایرانی و هم ضد آفتاب های پرفروش خارجی فروشگاه بادومی رو نقد و بررسی می کنیم.

کرم ضد آفتاب پرودرما

اولین ضد آفتاب پرفروش این فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی ضدآفتاب پرودرما هست.ضد آفتاب و مرطوب کننده پوست های معمولی و خشک پرودرما از جمله محصولات پرطرفدار ایرانی محسوب میشن. کرم ضد آفتاب پرودرما دارای SPF 60 و حاوی+++PA هست.

 از ویژگی های بارز این ضدآفتاب اینکه در برابر پرتوهای UVA و UVB نورخورشید از پوست محافظت میکنه. و با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی، باعث لطافت و نرمی پوست میشه. در واقع این ضدآفتاب به دلیل دارا بودن کمپلکس مواد مرطوب کننده مانع از خشکی و ترک خوردگی پوست میشه.

این کرم در برابر تعریق و شستشو مقاوم هست و  همچنین Oil free یا بدون چربی هست. به همراه مواد آرایشی میتونین از این کرم استفاده بکنین. این کرم حاوی هیالورونیک اسید هست که باعث حفظ رطوبت پوست میشه. هیالورونیک اسید موجود در این کرم مانع از دهیدراته شدن پوست میشه. در نهایت استفاده از این کرم باعث افزایش نرمی و انعطاف پذیری پوست میشه. این کرم با توجه به کیفیتی که داره از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هست. استفاده از این کرم به افراد با پوست خشک شدیدا توصیه میشه.

کدوم ضد آفتاب رو از فروشگاه بادومی بخریم؟

(ضد آفتاب سینره)

کرم ضد آفتاب سینره با اس پی اف 60

برند سینره که یکی از پیشتازان محصولات مراقبت از پوست و موی ایرانی است که اخیرا با تولید ضدآفتاب های مختلف در بسته بندی های جذاب مثل ضد آفتاب مخصوص آقایان، ضدآفتاب کرم پودری ،ضد آفتاب کودکان و ضد آفتاب های بی رنگ توانسته نیاز  بسیاری از مردم ایران رو برطرف بکنه.این ضد آفتاب با داشتن اس پی اف 60 به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های uva و uvb  محافظت میکنه. علاوه بر این با داشتن کاور متوسط جای جوش و لک های پوست رو هم مخفی میکنه و به همین خاطر میتونه برای استفاده روزانه یه انتخاب خوب باشه.

کرم ضد آفتاب مای

برند مای یکی از شناخته شده ترین برند های آرایشی ایرانی به حساب میاد. که با تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت این کرم ضدآفتاب با SPF50 ساخت کشور ایران هست. از ویژگی های بارز این کرم ضدآفتاب میتونیم به خاصیت ضد پیری، ضد چروک، کاهش آسیب های اشعه ماورای بنفش، کاش آسیب های ناشی از پیری زودرس پوست، کاهش انواع سرطان و کاهش سایر آسیب های پوستی اشاره کنیم. این کرم را میتونین با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی از فروشگاه بادومی خریداری کنین. افراد با پوست نرمال تا خشک میتونن از این کرم استفاده کنن.

کدوم ضد آفتاب رو از فروشگاه بادومی بخریم؟

(ضد آفتاب سی گل)

ضد آفتاب سی گل سان پرو

این ضد آفتاب یکی از بهترین ضد آفتاب های ایرانی محسوب میشه. این کرم با خاصیتی که داره باعث جوان سازی پوست میشه. این ضد آفتاب انواع مختلفی داره و SPF های مختلفی داره که از پوست محافظت میکنه. ویتامین E موجود در این کرم باعث میشه رطوبت پوست حفظ بشه. ضد آفتاب سیگل مدل های مختلفی برای پوست کودک و بزرگسال داره که یکی از بهترین هاش کرم ضد آفتاب سی گل مدل sunpro هست.

این کرم در سه نوع بی رنگ، برنز و بژروشن تولید میشه و فاقد چربی هست. ضد آفتاب سی گل  سان پرو با SPF 60  دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی هست. و  یه محافظ بسیار عالی برای پوست شما محسوب میشه. همچنسن حاوی عصاره آلوئه ورا و جوانه گندم هست که باعث تغذیه پوست میشه.

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Tinted SPF 50

سرم ویتامین سی پریم یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی هست که باعث شده برن پریم بسیار شناخته تر و محبوب تر از قبل باشه. کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Tinted SPF 50 به رنگ بژ در بازار موجود هست. این کرم میتونه از پوست شما در برابر اشعه های UVBو UVA محافظت کنه. این کرم خاصیت کرم پودری داره. پس موقع استفاده از این کرم نیازی به کرم های آرایشی ندارین. این کرم بسیار سبکه و سریع جذب پوست میشه. با این کرم می تونین لک های پوستیتون رو برطرف کنین. عصاره انگور موجود در این کرم خاصیت جوان کنندگی داره.

کدوم ضد آفتاب رو از فروشگاه بادومی بخریم؟

(ضد آفتاب بیودرما)

کرم ضد آفتاب و ضد لک بیودرما مدل Photoderm spot

برند بیودرما فقط میسلار واتر های بسیار قوی و عالی تولید نمیکنه بلکه ضد افتاب های bioderma  هم حسابی طرفدار داره. ضدآفتاب بیودرما مدل اسپات که به ضد لک هم شناخته میشه یکی همین ضد افتاب هاست که با  SPF50 از پوست در برابر UVA و UVB محفاظت میکنه. ضدلک Bioderma سرشار از مواد معدنی برای پوست های حساس  و علاوه بر اینکه غیرمعطره، حاوی آنتی اکسیدان ویتامین E هم هست که مانع از پیری زودرس میشه. این ضد افتاب توسط کشور فرانسه ساخته میشه و میتونین برای پوست صورت و بدن  ازش استفاده کنید. ضدلک بیودرما یکی از پرفروش ترین ضدلک های فروشگاه بادومی هست که باتوجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای اون توی پیشگری از کک و مک و لکه های آفتاب بسیار محبوب و شناخته شده است.

متاسفانه ضد آفتاب بیودرما مدل های تقلبی توی بازار داره و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما این ضد آفتاب رو از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

کدوم ضد آفتاب رو از فروشگاه بادومی بخریم؟

(ضد آفتاب بیزانس)

ضدآفتاب بیزانس

یکی از شناخته ترین و بهترین ضد آفتاب های کرم پودری موجود در ایران ضدآفتاب بیزانس هست. این کرم پودر با داشتن spf 50 موجب محافظت بالا از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب میشه. ضد افتاب بیزانس حاوی حلال آبی هست و با داشتن خاصیت مات کنندگی پوست ظاهری یک دست و زیبا برای پوستتون به ارمغان میاره. از ویژگی های دیگه ضد آفتاب فرانسوی بیزانس می تونیم به رفع آکنه، رفع لک، فرمولاسیون سبک و جذب سریع اشاره کرد. این کرم توسط کشور فرانسه ساخته میشه و در ایران بسته بندی میشه به همین خاطر قیمت بسیار مناسب داره. ضد افتاب بیزانس در دو نوع مخصوص پوست چرب و ضد آفتاب مخصوص پوست خشک تولید میشه و با داشتن 4 رنگ مختلف با شماره های 10، 20، 30  و 40 برای تمام رنگ های پوستی مناسب هست. مهمترین ویژگی ضد افتاب بیزانس کاور فوق العاده بالای این ضد آفتاب هست که کاملا جوش ها و لک های صورتتون رو کاور میکنه.

ضد آفتاب سان سیف sun safe

یکی از کرم های سان سیف ضد آفتاب روشن کننده سان سیف با SPF 50 هست که حاوی ویتامین  Eو C، عصاره بیربری و شیرین بیان بوده ورنگدانه های پوست رو کاهش میده. با استفاده از این محصول به مرور زمان لک ها و تیرگی پوستتون از بین میره.

کرم ضد آفتاب آردن مدل Expert Age

کرم ضد آفتاب آردن مدل Expert Age دارای SPF 35 هست و از طریق جاذب ها و یا بازتابنده ها از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت میکنه. این کرم حاوی ویتامین C، ویتامین E  و عصاره شیرین بیان هست و به همین خاطر باعث روشن شدن پوست میشه. استفاده از این کرم به مرور زمان باعث کاهش چین و چروک پوستتون میشه.

ضد آفتاب هایی که بالا بهتون معرفی کردیم جزو بهترین ضد آفتاب های فروشگاه لوازم آرایشی بادومی هست و برای خرید این ضد آفتاب ها میتونید به سایت بادومی به نشانی www.badomi.ir مراجعه کنید.

شماره تماس جهت سفارش تلفنی:

09212578154

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز