خبرگزاری کار ایران

بررسی خدمات تعمیرات مایکروفر و مایکروویو تعمیرگاه دیبا پشتیبان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۰۷

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی خدمات تعمیرات مایکروفر شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان و ویژگی های و مزایای این تعمیرگاه مجاز مایکروفر و مایکروویو بپردازیم.

امروزه ماکروفر یک وسیله ی بسیار مفید و کاربردی در آشپزخانه ها به حساب می آید که به وسیله ی آن می توان به راحتی انواع غذا را گرم کنید ، بپزید و یا به راحتی مواد غذایی را یخ زدایی کنید . همچنین استفاده از ماکروفر باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود و باعث می شود تا ویتامین های موجود در مواد غذایی حفظ شوند . بنابراین ، وجود ماکروویو در منازل دارای مزایای زیادی می باشد و در صورتی که این وسیله ی فوق العاده خراب شود ، افراد تمایل دارند تا هرچه سریع تر آن را تعمیر کنند . همچنین تعمیر ماکروویو نسبت به خرید یک مایکروویو جدید ، بسیار کم هزینه تر و به صرفه تر می باشد . بنابراین ، این نکته خیلی مهم می باشد که تعمیرات مایکروویو خود را به دست یک مرکز معتبر و تخصصی مانند مرکز تعمیرات مایکروفر دیبا پشتیبان بسپارید .

معرفی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان

شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد . این مجموعه دارای شعبه های متعددی در سطح شهر می باشد و تمام مناطق تهران را به خوبی پوشش دهی می کند . در این مجموعه تعمیرات تخصصی ماکروفر نیز توسط تکنسین های با تجربه و حرفه ای انجام می شود . ارائه ی خدمات تعمیرات مایکروویو شما در منزل شما و در حضور خود شما انجام می شود . همچنین در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیرات در محیط کارگاه را داشته باشد ، تکنسین ها وظیفه ی انتقال مایکروویو به کارگاه تعمیرات مجموعه را به عهده می گیرند .

ارائه ی گارانتی

این مجموعه تمامی خدمات انجام شده بر روی ماکرویو شما را گارانتی می کند . به عبارتی تعمیرات انجام شده توسط این مجموعه دارای گارانتی شش ماهه تا یک ساله می باشد ، که این گارانتی به صورت کتبی توسط شرکت برای دستگاه شما صادر می شود . بنابراین در صورتی که طی مدت زمان گارانتی ، قسمت تعمیر شده توسط مجموعه خراب شود ، شرکت موظف است تا ماکروفر شما را مجددا و بدون دریافت هزینه ای تعمیر کند . همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات ، از قطعات اصل و فابریک متناسب با برند ماکروفر شما استفاده می شود و قطعات نیز دارای گارانتی 6 ماهه می باشند .

خدمات دهی سریع و آنتایم

خدمات دهی توسط مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان در کوتاهترین زمان ممکن یعنی حداکثر ، یک ساعت پس از تماس شما با مجموعه و ثبت سفارش تان ، انجام می شود . همچنین بعد از ثبت سفارش ، تکنسین برای مراجعه به منزلتان ، با شما تملس می گیرد و شما می توانید ساعت پیشنهادی خود را به تکنسین اعلام کنید ، تا در هر زمانی که خودتان مایل بودید ، خدمات دهی انجام شود .

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی و ثبت سفارش در شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان ، به صورت شبانه روزی و در همه ی روز ها ، حتی روز های تعطیل انجام می شود . بنابراین شما می توانید در هر زمان از شبانه روز که به تکنسین جهت تعمیر مایکروویو نیاز داشته باشید ، با شماره تلفن های ما تماس بگیرید . همچنین کارشناسان ما به تمامی سوالات شما در زمینه ی تعمیرات ماکروویو پاسخ می دهند .

تکنسین های با تجربه ی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان

تکنسین های این مجموعه همگی آموزش دیده می باشند و با جدید ترین تغییرات در انواع ماکروفر ها آشنایی کامل دارند ، بنابراین به راحتی می توانند پیچیده ترین ایرادات را در ماکروفر شما تشخیص دهند و آن را بر طرف کنند . همچنین در این مجموعه تعمیرات تخصصی برد ماکروفر نیز انجام می شود .

قیمت تعمیرات مایکروفر و مایکروویو

قطعا هنگامی که مایکروویو شما خراب شده ، شما تمایل دارید که بدانید تعمیرات دستگاهتان چقدر هزینه در بر خواهد داشت . بنابراین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت تعمیرات ماکروفر با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان ما در مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان جهت تعمیرات دستگاهتان ، شما را راهنمایی کنند و شما می توانید مشاوره ی تخصصی از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید و از هزینه ی تعمیرات نیز مطلع شوید . همچنین لازم به ذکر است که نرخ تعمیرات در این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود ، بنابراین خیالتان از بابت هزینه ها راحت باشد .

موارد تاثیر گذار بر قیمت تعمیرات مایکروویو

اصولا هزینه ی دقیق تعمیرات میکروویو شما پس از بازدید و عیب یابی توسط تکنسین اعلام می شود . همچنین هزینه ی تعمیرات مایکرویو می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد . یکی از مهم ترین موارد این می باشد که خرابی مربوط به کدام بخش دستگاه می باشد . همچنین در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد ، قیمت قطعات متفاوت می باشد ، بنابراین هزینه ی تعمیرات نیز می تواند بالا یا پایین شود .

خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات ماکروویو از سوی شرکت دیبا پشتیبان

از پر تکرار ترین ایرادات مایکروویو ، می توان به گرم نکردن غذا ، نچرخیدن سینی داخلی ، کار نکردن گریل ، جرقه زدن دستگاه ، پریدن فیوز هنگام کار کردن دستگاه ، سوختن فیوز ، باز نشدن درب ، کار نکردن کلید های روی پنل ، سوختن لامپ مگنترون ، خرابی برد ، روشن نشدن ، تولید سر و صدای زیاد ، خاموش شدن ناگهانی ، روشن نشدن بخش گریل ، روشن ماندن لامپ هنگامی که درب بسته می باشد ، خرابی دیود و ... اشاره کرد . لازم به ذکر است که تمامی این ایرادات توسط شرکت دیبا پشتیبان قابل تعمیر می باشد . علاوه بر این موارد سرویس مایکروویو نیز توسط تکنسین های با تجربه ی این مجموعه انجام می شود .

انواع برند های ماکروفر قابل تعمیر در مجموعه دیبا پشتیبان

در این مجموعه انواع برند های معتبر مایکروویو ، از قبیل برند بوش ، ال جی ، دوو ، سامسونگ ، پاناسونیک ، فلر ، اسنوا ، میدیا ، کنوود ، زیرووات ، هاردستون ، تکنو ، بکو ، آدمیرال ، اسماری ، بهی ، آاگ ، هیتاچی ، آریستون ، لتو پلاس ، بیمکث ، گاسونیک ، بایترون ، مجیک و ... تعمیر می شوند . همچنین انواع مدل های ماکروفر از قبیل ماکروفر توکار ، ماکروفر کشویی ، مایکروفر بالا اجاقی ، ماکروفر ترکیبی و ... نیز تعمیر می شوند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز