خبرگزاری کار ایران

‎برند ملی حامی رویداد ملی؛

‎هاکوپیان حامی کرونا روایت شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۹۷

‎تفاهم نامه سازمان نظام پزشکی و شرکت هاکوپیان برای حمایت شرکت هاکوپیان از رویداد ملی کرونا روایت در محل سازمان نظام پزشکی امضا شد.

به گزارش ایلنا،‎در نشست صمیمانه امضای تفاهم نامه، دکتر تاجرنیا معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر حبیبی معاونت اجتماعی و امور مجلس، دکتر کرمانپور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی، دکتر پورقلیچ مدیرکل حوزه ریاست سازمان نظام پزشکی و دکتر محمد کیاسالار دبیر رویداد کرونا روایت و آقایان سومبات هاکوپیان بنیانگذار و مدیرعامل شرکت هاکوپیان، آرمیک هاکوپیان عضو هیات مدیره و‌ معاون بازرگانی شرکت هاکوپیان، و برخی مدیران‌ این شرکت حضور داشتند. 

‎در ابتدا دکتر تاجرنیا ضمن خوشامدگویی، از فعالیت‌های شرکت هاکوپیان درحوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر کرد. سپس دکتر کیاسالار گزارشی از اقدامات انجام شده و گردآوری آثار و تفاهم های انجام شده در جهت گردآوری و نمایش آثار کرونا روایت ارائه داد. سپس نماینده شرکت هاکوپیان با اشاره به نقش این شرکت به عنوان یک برند ملی در حمایت از مجموعه های ملی نظیر تیم ملی فوتبال و ارکستر های ملی ایران و سمفونیک تهران، به شرح دیگر فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی هاکوپیان و بخصوص تهیه گان (لباس محافظتی)‌ و ماسک برای مقابله با کرونا پرداخت. در ادامه سابقه فعالیت‌های هاکوپیان برای جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور در برگزاری مجموعه رویدادهای شبِ پزشک و ایجاد و اهدای جایزه دوسالانه پروفسور عدل توسط هاکوپیان به یکی از مشاهیر پزشکی ایران تشریح شد و نسبت به ادامه همکاری‌ها در آینده ابراز امیدواری شد.

‎هاکوپیان حامی کرونا روایت شد

‎دکتر ظفرقندی که در بخشی از این جلسه حضور یافته بود با یادآوری عدم ثبت و‌ روایتِ مستند بسیاری از خاطرات و حماسه‌های کادر درمانی در دوران دفاع مقدس، اشاره داشت که سازمان نظام پزشکی از همان روزهای اول شروع همه گیری کرونا علاوه بر انجام اقدامات آموزشی و تلاش برای تامین وسایل حفاظتی برای کادر درمان، در جهت ثبت حماسه ایثار و شهامت پزشکان و کادر درمان اهتمام داشته است و تلاش بسیار شده تا تمام ابعاد فداکاری‌ها و تلاش‌های جامعه پزشکی در صحنه‌های مختلف مواجهه و مقابله با همه گیری کووید 19 ثبت و ضبط شود و برای خلق اثار ماندگار هنری در آینده به کار گرفته شود.

‎در نهایت آقایان دکتر تاجرنیا و آرمیک هاکوپیان به نمایندگی از دو مجموعه قرارداد حمایت مالی را امضا کردند. آقای آرمیک هاکوپیان ابراز داشت که نیت مجموعه هاکوپیان از این حمایت صرفا همان هدف مدنظر سازمان نظام پزشکی در جهت ماندگار کردن و الگوسازی عملکرد کادر درمان در این مقطع بوده و نمی بایست نگاه تبلیغاتی به این حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز