خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مکان‌های ترکیه برای خرید ملک در سال 2020

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۷۶

همه ساله خارجیان بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه اقدام می نمایند. مانند هر کشور دیگری ، برای درخواست مجوز سرمایه گذاری شرایط خاصی لازم و روش های مختلفی برای این امر وجود دارد. از این رو ، سرمایه گذاری در ترکیه از طریق داشتن سرمایه ثابت ، خرید ملک در ترکیه ، ازدواج ، اشتغال زایی و سپرده بانکی امکان پذیر خواهد بود.

برای خرید ملک در ترکیه ، شرق و غرب فرق زیادی با یکدیگر ندارند ، زیرا ترکیه کشوری فوق العاده و بزرگ است که 81 استان و هشت منطقه جغرافیایی مختلف را در بر می گیرد. کسانی که قصد دارند تا در ترکیه ملکی را خریداری نمایند ، مشتاق دانستن بهترین مکان ها برای این امر هستند. به همین منظور داشتن اطلاعات جامع و کاملی در زمینه قیمت خرید خانه و آپارتمان در ترکیه می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد تا خریداران بتوانند به بهترین شکل ، تصمیم گیری نمایند.

قبل از اینکه در مورد بهترین مکان ها برای خرید ملک در ترکیه صحبت به عمل آوریم ، جایی که اتباع خارجی بتوانند به راحتی ملکی را خریداری و یا به فروش برسانند حائز اهمیت است. به همین جهت ارزش این را دارد که سه منطقه‌ای که در صدر این لیست قرار دارند را نام ببریم. ساحل مدیترانه ، ساحل اژه و استانبول از بهترین مکان های خرید ملک در ترکیه هستند که دلایل بسیاری برای قرارگیری آن‌ها در صدر این لیست وجود دارد. در ادامه بهترین مکان ها و شهرهایی که جهت خرید ملک در ترکیه مناسب و ایده آل هستند را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

به گزارش جهان نیوز، در سال های اخیر سواحل جنوبی و غربی ترکیه مکان های توریستی پر طرفدار و و پر بازدیدی بوده اند. از طرفی بسیاری از جوامع خواستار داشتن زندگی بدون دغدغه هستند که البته زندگی ساحلی به دور از هر گونه مشغله فکری، رویای بسیاری از مردم است. در این صورت طبیعی است که استانبول ، بزرگترین شهر ترکیه ، یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاران املاک باشد تا آن ها بتوانند نسبت به دریافت و گرفتن شهروندی ترکیه اقدامات لازم را اجرا نمایند. علاوه بر آن ، این شهر برای کسانی که به برنامه های نوسازی در کلان شهرها علاقه دارند می‌ تواند انتخابی هوشمندانه و برتر باشد.

خرید املاک لوکس در کالکان ترکیه

کالکان ، دهکده‌ای ساحلی و کوچک در ساحل مدیترانه ، یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که قصد دارند با خرید ملک در ترکیه ، تجربه زندگی لوکسی را داشته باشند. در این منطقه ، چندین آپارتمان برای فروش وجود دارد ، اما ویلاهای لوکس بخش اصلی و عمده ای از این ناحیه را در بر می گیرند. حتی در برخی موارد با معماران مشهور جهان که برای طراحی سازه های اعجاب انگیز برنده‌ی جوایز متعددی شده اند قراردادهای مختلفی منعقد شده است تا با ساخت سازه های زیبا و مدرن در این منطقه ، زیبایی منظره‌ی مدیترانه‌ای دو چندان شود.

خرید ملک در شهر آلتینکوم ترکیه

شهر آلتینکوم یکی از بهترین مکان ها برای خرید ملک ارزان در ترکیه است. با متوسط قیمت آپارتمان دو خوابه که از 40،000 پوند شروع می شود ، انواع ملک های فروشی در این شهر برای اقامت در تمام سال قابل خرید خواهند بود.

نام این شهر به معنی ماسه های طلایی می باشد که از سه ساحل بزرگ تشکیل شده است. ترک ها اغلب  آلتینکوم را "دیدیم "(Didim) صدا می زنند ، اما "دیدیم" به طور کلی به قلب شهر اشاره می کند که دارای فرصت های بسیار برای کلیه کسانی است که می‌ خواهند رویای خود را به تحقق برسانند. اگر به چنین مناطقی علاقه دارید ، می‌توانید شهر آکبوک را نیز در بین گزینه های خود داشته باشید. این شهر دارای منظره‌ی خارق العاده و شگفت انگیزی می‌ باشد که در ترکیه بی نظیر است.

در آلانیا با قیمتی مناسب ملک خود را خریداری نمایید!

در شرقی مدیترانه ، آلانیا قیمت های جذابی را برای بازار املاک و مستغلات از جمله آپارتمان های نزدیک به ساحل ارائه می دهد. قیمت ها برای خریداران بالقوه‌ای که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند بسیار جذاب خواهد بود. این شهر توریستی به دلیل وجود جاذبه های دیدنی متعدد ، همه ساله میزبان مردمی از ملیت های مختلف از جمله روسیه ، اروپای شرقی و انگلیس می باشد.

معرفی بهترین مکان‌های ترکیه برای خرید ملک در سال 2020

آنتالیا، انتخابی هوشمندانه برای خرید ملک در ترکیه

از دیگر شهرهای مهم برای خرید ملک در ترکیه می‌توان به آنتالیا اشاره کرد. این شهر تمام چیزهایی را که یک شهر توسعه یافته نیاز دارد داشته باشد در خود جای داده است. این شهر به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی و گردشگری در ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است زندگی در این مکان برای همه رضایت بخش نباشد زیرا آنتالیا دومین شهر شلوغ ترکیه است.

در مرکز شهر می‌توانید بهترین چیزها را در انتظار داشته باشید! از غذاهای ارزان و لذیذ خیابانی گرفته تا رستوران های شیک و خاصی که دارای بهترین سرآشپزهای دنیا است. به طور کلی زندگی در این شهر به شکل قابل توجهی مقرون به صرفه است.

شهر توریستی یالی‌کاواک

یالی‌کاواک یکی از ستاره های در حال ظهور شبه جزیره بدروم ، منطقه ای در غرب ترکیه است که تا به امروز سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب نموده است و دو فاکتور اصلی و مهم لذت و آرامش چیزی است که شما با زندگی کردن در این شهر تجربه خواهید کرد. تحول یالی‌کاواک در طی 15 سال گذشته کاملا محسوس و قابل مشاهده بوده است به گونه‌ای که بسیاری از افراد صرفا جهت خرید ملک در ترکیه به این شهر زیبا و اعجاب انگیز سفر می کنند.

با وجود شهرتی که این شهر دارد ، قیمت ملک در یالی‌کاواک با توجه به مناظر زیبا و محیط ساحلی که ارائه می دهد ، هنوز هم منطقی و ارزان است. اما اگر قصد دارید تا ملک لوکسی را در ترکیه خریداری نمایید ، یالی‌کاواک دارای خانه های ویلایی مدرن با قیمت میلیونی است که همراه با جدیدترین معماری و سیستم های مدرن می باشند.

فتحیه، شهری رویایی برای خرید و فروش ملک

فتحیه با مناظر باشکوه ، کوه های سرسبز و دریای مدیترانه آبی به راحتی سرمایه گذاران و صاحبان املاک خارجی را به خود جذب می کند. مکان های دیدنی و جذاب که در این شهر وجود دارد عبارتند از: دره پروانه ، پارک ملی ساکلیکنت ، جزیره جمیلر ، دهکده شبح کایاکوی ، ساحل شنی اولودنیز و مرداب آبی (بلو لاگون).

فتحیه به عنوان یکی از قطب های اصلی سرمایه گذاری و گردشگری ترکیه ، ویژگی بی نظیری را برای خرید ملک ارائه می‌دهد. برای سرمایه گذاران و خریداران بالقوه سه منطقه هیسارونو ، اوواچیک و ساحل کالیس واقع در شهر فتحیه از مزایای زیادی برخوردار هستند مانند: خانه های زیبا و خوش ساخت و آپارتمان های شیک و ارزان. علاوه بر آن، مرکز شهر نیز دارای آپارتمان های جذاب و ویلایی برای فروش با قیمت های مناسب است. همچنین کوه اوزوملو علی رغم قرار گرفتن در مکانی دور از ساحل ، منظره‌ی زیبایی را خلق کرده است.

معرفی بهترین مکان‌های ترکیه برای خرید ملک در سال 2020

استانبول، قلب بازار خرید و فروش ملک در ترکیه

استانبول محور و قلب صنعت املاک و مستغلات ترکیه است و سرمایه گذاران خارجی، صاحبان مشاغل و ... از همه‌ی ملیت ها به خود جذب می نماید. بسیاری از آن ها مشتاق هستند تا به ساخت و سازهای انبوه در حومه شهر بپردازند.

با این وجود ، استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه ، پتانسیل زیادی دارد و پروژه های زیرساختی فعلی و نوسازی که در این شهر در حال انجام است توجه سرمایه گذاران بسیاری را جلب نموده است. در نهایت با وجود خانه های باشکوهی که در اقصی نقاط ترکیه وجود دارد ، گروه مشاورین آلپ به شما در این راه یاری می رسانند تا بتوانید ملک مورد نظر خود را به صورت مطمئن در ترکیه خریداری نمایید. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آن ها در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

شماره تلفن همراه و واتس آپ: 989129628201+

شماره تماس دفتر ترکیه: 905369780963+

شماره تماس دفتر تهران: 2144248636+

وبسایت:

alpinvestment.com

پست الکترونیکی:

alpinvestmentco@gmail.com

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز