خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۲۴

در صورتی که جاروبرقی مورد استفاده شما هر یک از برندهای فیلیپس، ناسیونال و پاناسونیک باشد، خواندن این مطالب می توان برای شما مفید باشد.

آیا بدنبال نمایندگی تعمیر جارو برقی هستید؟

به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی می‌گردید؟ پیشنهاد ما به شما این است که برای پیدا کردن بهترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی در این مقاله همراه ما باشید.

در واقع رفع مشکل جاروبرقی مانند هر وسایل برقی دیگری نیاز به تعمیرات متخصص و حرفه ای دارد که بهتر است برای تعمیر جاروبرقی به نمایندگی مربوط به آن مراجعه کنید. هر برندی دارای نمایندگی مجاز است که با داشتن تعمیرکارهای باتجربه در زمینه تعمیر انواع محصولات فعالیت می کند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

یکی از وسیله های برقی پراستفاده خانگی، جاروبرقی است. به طور کلی، سیستم بیشتر جاروبرقی ها یکی است اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها برای مطرح کردن محصولات خود قابلیت های زیادی در روند تولید خود اضافه کرده اند.

به همین خاطر، اغلب افراد در هنگام خرید جاروبرقی بسیار دقت می کنند تا کیفیت دستگاه باب میل آنها باشد.در آخر مشاهده می شود، انتظار بیشتر آنها این است که عمر دستگاه طولانی بوده و سال های زیادی کار کند. اما گاهی اوقات بر خلاف انتظار، جاروبرقی دچار مشکل می شود و فرد مجبور می شود، به دنبال یک تعمیرکار ماهر باشد.

در واقع، برای تعمیر جاروبرقی مهم نیست مارک آن چیست؟ مهم این است که باید بهترین تعمیرکار را پیدا کرد.

پس در زمان مواجه شدن با خرابی جاروبرقی خانگی خود بهتر است به سراغ نمایندگی آن روید و با اطمینان خاطر دستگاه جاروبرقی خود را به آنها بسپارید.

در این مقاله ما به معرفی نمایندگی های مختلف تعمیر جارو برقی می پردازیم.

با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

اگر جاروبرقی شما از برند پاناسونیک است، باید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در ارتباط باشید. تعمیر جاروبرقی پاناسونیک نیاز به متخصص دارد و برای این که عیب دستگاه به خوبی رفع شود، بهتر است از قطعات فابریک استفاده شود. این  کار تنها از عهده نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بر می آید.

در ابتدا که با نزدیک ترین نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک تماس می گیرید، در مرحله اول آن ها تلاش می کنند، مشکل جاروبرقی را خودتان برطرف کنید. در صورتی که این کار از عهده شما برنیاید، تعمیرکاران حرفه ای وارد عمل می شوند. تعمیرکاران پاناسونیک وظیفه دارند در اسرع وقت به محل مورد نظر حاضر شوند تا مشکل جاروبرقی شما هر چه زودتر برطرف شود.

دریافت مشاوره رایگاندر صورت تماس با نمایندگی پاناسونیک

زمانی که با نزدیک ترین نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک تماس میگیرید، در ابتدا به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه می شود. در صورتی که در این مشاوره مشکل جاروبرقی شما حل نشود، متخصص پاناسونیک به منزل شما مراجعه می کند.

رفع مشکل جاروبرقی پاناسونیک ممکن است شامل تعویض قطعات مصرفی مانند خرطومی، پاکت و غیره باشد. اما اگر مشکل از برد الکترونیکی یا دیگر قطعات باشد، بلافاصله جاروبرقی شما به تعمیرگاه پاناسونیک برده می شود.

در صورتی که قصد داشته باشید روند تعمیر جاروبرقی خود را مشاهده کنید، می‌توانید به کارگاه مربوطه مراجعه کنید. اگرلازم به مشاهده نباشد، دستگاه جارو برقی شما توسط پیک تعمیر گاه به محل مورد نظر برگردانده می شود.

تعمیر جاروبرقی در محلبدون پرداخت هزینه

با تماس گرفتن بدون پرداخت کردن هزینه برای حاضر شدن تعمیرکار، می توانید رفع مشکل جاروبرقی پاناسونیک خود را در محل انجام دهید.

در این قسمت به برخی از مشکلات رایج جاروبرقی پاناسونیک می پردازیم.

  • داغ شدن موتور جاروبرقی
  • کار کردن جاروبرقی همراه با لرزش
  • در آمدن بوی سوختگی از جاروبرقی
  • کم شدن قدرت مکش
  • نامنظم کار کردن
  • روشن نشدن جاروبرقی
  • روشن شدن جاروبرقی همراه با صدای زیاد

نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس

اگر برند جاروبرقی شما فیلیپس است و در هنگام جارو زدن خانه با مشکل روبه رو شده اید و یا متوجه شده اید، دستگاه به خوبی تمیز نمی کند، بهتر است با یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس تماس بگیرید.

در این مواقع، برای اینکه جاروبرقی تان عمر طولانی داشته باشد، باید از آن به خوبی مراقبت کنید و در هنگام بروز مشکل هر چند کوچک در اسرع وقت با نمایندگی جاروبرقی فیلیپس تماس بگیرید.

هیچگاه برای رفع مشکل جاروبرقی فیلیپس به دیگر متخصصان و تعمیرکارانی که دانش تعمیر این برند را ندارند، اعتماد نکنید.

در واقع، تعمیرکاران برند فیلیپس با داشتن تجربه فراوان و انجام بیش از هزاران تعمیر در زمینه جاروبرقی فیلیپس تجربه کافی را به دست آورده اند. در واقع تعمیرکاران نمایندگی جاروبرقی فیلیبس به صورت تضمینی مشکل جاروبرقی شما را رفع می کنند و در آخر برای اطمینان بیشتر گارانتی معتبر به شما ارائه می دهند.

شایع ترین مشکلات جاروبرقی فیلیبس

جاروبرقی فیلیپس ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شود اما یکسری از مشکلات این جاروبرقیبسیار رایج است که در این قسمت به آن ها می پردازیم.

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • کار نکردن برخی از دکمه های دستگاه
  • کار کردن جاروبرقی با صدا زیاد
  • خرابی قسمت سیم جمع کن
  • خاموش نشدن جاروبرقی
  • نچرخیدن چرخ ها
  • و غیره

در صورتی که با هر یک از مشکلات گفته شده در جارو برقی خود مواجه شدید، در سریعترین زمان ممکن با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس تماس بگیرید و هیچ نگرانی بابت اینگونه خرابی هانداشته باشید. در واقع دستگاه شما با هر مدلی از این برند باشد، توسط متخصصین فیلیپس تعمیر میشود.

ثبت آنلاین تعمیر جاروبرقی فیلیپس

شما همچنین برای رفع مشکل جاروبرقی فیلیپس می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. مراحل انجام این روش به صورت زیر است:

مرحله اول: شما در مرحله اول درخواست تعمیر جاروبرقی را در سایت، به صورت آنلاین ثبت می کنید.

مرحله دوم: حال نوبت به کارشناسان فیلیبس می رسد که با بررسی نوع درخواست شما، دستگاه مورد نظر و همچنین محل زندگی تان بهترین تعمیرکار را برای شما انتخاب می کنند.

مرحله سوم: در این مرحله تعمیرکار برای هماهنگی و اعزام به محل، با شما تماس میگیرد تا در زمان مشخص شده توسط شما در محل حاضر شود.

مرحله چهارم:  در آخر، پس از پایان تعمیر و دریافت گارانتی کتبی می توانید به دو صورت هزینه را پرداخت کنید. روش اول، به صورت نقدی  به تعمیرکار بدهید و در روش دوم، به صورت آنلاین هزینه را انتقال دهید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

اگر برند جاروبرقی شما دوو است و برای تعمیر جاروبرقی خود به دنبال تعمیرکار هستید، انتخاب نمایندگی بهتر کار است.

در واقع نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو دارای ۲۰ سال سابقه  تجربه و تعمیرکارهای مجرب و متخصص می باشد. شما با داشتن جاروبرقی دوو تنها می توانید به نمایندگی این برند اطمینان کنید. چراکه آنها تمام آموزش های لازم را برای تعمیر جاروبرقی دوو گذرانده اند و با سیستم این نوع جاروبرقی آشنایی کامل دارند.

شما با یک تماس می توانید تعمیرکار جاروبرقی دوو را به منزل خود اعزام کنید و دیگر نیازی نیست برای تعمیر آن از منزل خارج شوید.

 نمایندگی این برند همانند سایر نمایندگی ها موظف است برای تعمیر از قطعات اصلی جاروبرقی استفاده کند و در پایان کار، گارانتی ۳ الی ۱۲ ماهه به شما خواهد داد.

با توجه به منطقه ای که در آن قرار دارید، نزدیکترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو را پیدا کنید و با آن تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن متخصصان تعمیر به منزل شما مراجعه کنند.

وظایف مهم نمایندگی دوو در قبال تعمیر

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو در قبال تعمیر دستگاه خانگی شما وظایفی را بر عهده دارد که در ادامه برای شما بیان کردیم:

  • همچنین وظیفه دارد تمام قطعات لازم برای تعمیر محصولات دوو را تامین کند.
  • تعمیرکار دوو باید کمتر از یک ساعت در محل مورد نظرحاضر باشد
  • کلیه خدمات تعمیر با تعویض قطعات اصلی انجام شود.
  • تعمیر جاروبرقی دوو باید دارای ضمانت نامه ۱۲ ماه باشد.
  • کلیه خدمات ناسیونال با ارائه فاکتور رسمی انجام شود.

رایج ترین مشکلات جاروبرقی دوو

در این قسمت به برخی از رایج‌ ترین مشکلات جاروبرقی دوو می‌پردازیم تا بتوانید به راحتی برخی از مشکلات جاروبرقی را خودتان در منزل انجام دهید:

داغ کردن جاروبرقی: افراد زیادی به خاطر داغ کردن جاروبرقی به تعمیرگاه جاروبرقی دوو مراجعه می کنند. این گونه افراد باید بدانند، بعد از هر دفعه کار کردن جاروبرقی داغ شدن آن حدود نیم ساعت طبیعی است. اما این مشکل اگر بارها تکرار شود می‌تواند عوامل مختلفی در آن دخیل باشد. مانند خراب شدن ترموستات، خراب شدن برد جاروبرقی و...

بوی سوختگی جاروبرقی: برای بررسی این مشکل ابتدا مشاهده کنید، کیسه جاروبرقی پر نشده باشد که در این صورت ممکن است به موتور جاروبرقی بیش از اندازه فشار آمده باشد. در مرحله دوم پریز برق را بررسی کنید تا دچار اتصال نشده باشد.همچنین ممکن است لوله جاروبرقی مسدود شده و بیش از اندازه به موتور جاروبرقی فشار آمده باشد.

خرابی سیم جمع کن: سیستم سیم جمع کن به گونه ای است که کشیدن سیم باعث حرکت رول یا قرقره دستگاه شده و سیم را به داخل هدایت می کند. اما زمانی که سیستم سیم جمع کن به خوبی کار نکند، سیم به داخل دستگاه کشیده نمی شود. برای رفع آن باید درب سیم جمع کن را با پیچ گوشتی باز و سپس با باز کردن سیم فیوز شیشه ای، سیم جمع کن را از دستگاه جدا کنید.

در این مرحله باید تمام قطعات سیم جمع کن بررسی شودو در صورت خرابی قطعه،توسط تعمیرکارتعویض گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز