خبرگزاری کار ایران

خدمات ارزان تولید محتوا؛ همان چیزی که انتظارش را داشتید!

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۱۷

اگر تنها کمی با دنیای وب آشنایی داشته باشید احتمالا عبارت «محتوا، پادشاه‌ است» را شنیده‌اید. اما این جمله به چه معناست و محتوای سئو شده، چه تاثیری در بهبود رتبه سایت شما خواهد داشت؟

 اکثر افرادی که قصد بهبود رتبه سئو سایت‌شان را دارند، به دنبال کارشناسان تولید محتوای حرفه ای هستند. تالیف مقاله‌ای با کیفیت دغدغه‌‌ی اصلی این افراد است اما خدمات تولید محتوای ارزان چالشی دیگر است. ما در مجموعه الو محتوا تمام این چالش ها را رفع کرده‌ایم، اگر برایتان سوال است که چگونه؟ با ما در این مقاله همراه شوید.

خدمات تولید محتوای ارزان، رویا یا واقعیت؟

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، حتما به دنبال تکمیل تیم محتوا نویس حرفه‌ای نیز بوده‌اید و قطعا از هزینه های سرسام‌آور تولید محتوا هم اطلاع دارید. محتوای حرفه ای و محتوای قیمت پایین، پارادوکسی غیرقابل انکار هستند.البته که این پارادوکس قابل هم درک است!

 با توجه به بازار آشفته‌ محتوای سئو شده و ضررهای مالی و فنی بسیاری که به کسب و کارها متحمل شده، احتیاط واکنشی منطقی و قابل احترام است. اتفاقا ما افراد را به مقایسه و تحقیق، تشویق می‌کنیم. چرا که در این صورت احتیاط تبدیل به  اعتماد می‌شود  و همین موضوع باعث پیشرفت و ترقی خواهد شد. خدمات تولید محتوا، نیازمند تیمی حرفه ای و با هزینه‌ای متعارف است تا بتوان با آن به اهداف بازاریابی محتوایی رسید. شما می‌توانید قیمت های الو محتوا را مقایسه کنید و به یقین برسید که هزینه خدمات ارزان تولید محتوا دیگر رویا نیست و واقعیتی شیرین در عرصه تولید محتوا هست.

 

چطور به کیفیت خدمات ارزان تولید محتوا  اعتماد کنم؟

سوالی که ذهن اکثر افرادی که به دنبال تولید محتوای مقرون به صرفه اما حرفه‌ای هستند را مشغول کرده همین است. «چطور به کیفیت خدمات ارزان تولید محتوا اعتماد کنم؟» البته که جواب این سوال بسیار ساده است. اول از همه اصطلاح «هیچ ارزانی‌ای بی‌دلیل نیست» را از ذهن‌تان پاک کنید. همیشه ارزانی به معنی کیفیت بد خدمات ارائه شده نیست و گاهی به انصاف افراد نیز بستگی دارد.

یکی از عواملی که منجر به تولید محتوای مناسب می شود، این است که بدانیم تولید محتوا چیست؟

برای این‌که بتوانید محتوای حرفه ای را از محتوای بی کیفیت تشخیص دهید اولین و بهترین راه تحلیل کلمات کلیدی این متون هست. به زبان ساده تر بگوییم اگر میخواهید به فرد یا شرکتی سفارش تولید محتوا دهید، بهتر است کلمات کلیدی استفاده شده در متن را در گوگل سرچ کنید تا ببینید آیا کلماتی پر سرچ بوده‌اند یا نه.

دقت کنید که در محتوای تولید شده ی شما از کلمات کلیدی بلند (longtail) استفاده شده باشد. کلمه کلیدی های کلی (general keywords) مثل آبی است که در هاونگ کوبیده شود. به عبارت دیگر هزینه کرده‌اید اما نتیجه ای نمیبینید.

یادتان باشد قیمت ارزان تولید محتوا (به صورت عامیانه) به آب بستن متن شما نیست! فرد یا سایتی که خدمات تولید محتوای ارزان را ارائه می‌دهد با حاشیه سود پایین تری نسبت به سایر رقبا فعالیت میکند و اگر غیر از این باشد.... قطعا برای ما که غیر از این نیست!

خدمات ارزان تولید محتوا؛ همان چیزی که انتظارش را داشتید!

محتوا پادشاه‌است و محتوای قیمت پایین، ملکه آن!

چرا میگوییم که محتوای قیمت پایین ملکه است؟ بگذارید ساده‌تر پاسخ‌تان را بدهم؛ شما به تعداد مشخصی (بسته به نوع نیازتان) در سال به محتوا نیاز دارید و باید بر اساس هزینه‌ای که می‌کنید سود دریافت کنید. حال در نظر بگیرید که بیشتر از میزان سود‌تان، هزینه ی محتوای سئو شده حرفه‌ای کرده‌اید؛ چه بلایی سر کسب و کارتان خواهد‌آمد؟ احتمالا تا آخر سال بخاطر این مبالغ هنگفت ورشکسته می‌شوید. به همین خاطر ما در الو محتوا پادشاه و ملکه را در کنار هم نگه داشته‌ایم تا ملکه (یعنی هزینه خدمات ارزان تولید محتوا) مراقب پادشاه دنیای وب ( همان محتوای حرفه‌ای سئو محور خودمان) باشد!

چرا به سراغ خدمات ارزان تولید محتوا شما بیایم؟

ما در الو محتوا اجبار نمی‌کنیم و بلکه مشتریان را ترغیب می‌کنیم. می‌پرسید چگونه؟ خیلی ساده است. بیش از صدها سایت تولید محتوای ارزان و هزاران فریلنسر وجود دارد که میتوانید به سراغ‌شان بروید. اما ما مطمئنیم که به سراغ ما بر می‌گردید! چطور؟ جواب این سوال از پاسخ اول هم ساده تر است. کیفیت در کنار قیمت، ترکیبی جذاب و دلچسب است که سخت‌گیر‌ترین افراد را سمت خودش می‌کشاند؛ اشتباه نکنید این شعار الو محتوا نیست بلکه وظیفه ی تیم حرفه‌ای و با پشتکار ما‌ست تا بار دیگر خدمات ارزان تولید محتوا و باکیفیت را برای شما هجی نمایند.

حرف آخر: چه کنم؟

ضرب‌المثلی انگلیسی هست که میگوید«تمرین،تمرین،تمرین؛ شاگرد را استاد کند» ما این ضرب‌المثل را تغییر دادیم و در زمینه تولید محتوا می‌گوییم «تحقیق،تحقیق،تحقیق؛ ورشکسته را پولدار کند!» احتمالا د دل‌تان می‌گویید چه ارتباطی داشت؟ پس این کلمات آخر را هم همراه باشید تا متوجه ارتباط این‌ها با یکدیگر شوید.

به نیازتان، به بودجه‌ای که دارید و اهمیت سئو سایت‌تان نگاه کنید. نیاز و اهمیت سئو در هر فرد متفاوت است اما حتی با بودجه های میلیون دلاری هم باید به دنبال محتوای مقرون به صرفه اما با کیفیت گشت. همانطور که در ابتدا، اواسط و انتهای مقاله! توضیح دادیم، نباید از خدمات ارزان تولید محتوا ترسید، اما حواستان باشد که بی‌گدار به آب نزنید چرا که عواقب غیر قابل جبرانی به غیر از ضررهای مالی برای‌تان خواهد داشت.

 احتمالا از خودتان میپرسید که چه ضرری...؟ یک محتوای بی‌کیفیت به سادگی تمام تلاش‌هایتان را به هدر می‌دهد. درواقع به زبان ساده‌تر اگر بگویم محتوای سئو محور مانند ساختن یک ساختمان است، اگر قسمتی از ساختمان را از متریال بد بسازید شاید به نظر کامل شده بیاید اما کارشناسان به راحتی نواقص آن را خواهند فهمید و قیمت مطلوبی را روی ملک شما نمی‌گذارند. در اینجا ساختمان سئو سایت شماست و کارشناس گوگل. اگر محتوایی بد باشد، کارشناس دنیای وب یعنی گوگل رنک پایینی به آن خواهد داد و علاوه بر آن‌که از نظر مالی متضرر می‌شوید، از نظر فنی هم آسیب بزرگی خواهید دید.

خدمات ارزان تولید محتوا؛ همان چیزی که انتظارش را داشتید!

تمام این حرف ها گفته شد تا شما تحقیق کنید و هوشمندانه به سراغ محتوای قیمت پایین بروید. پس اگر همین الان شروع به تحقیقات میدانی کردید و به دنبال محتوای حرفه ای و ارزان قیمت هستید؛

کافی است گوگل را باز کنید و سرچ کنید: "تولید محتوای الو محتوا" و بر روی سایت الو محتوا کلیک کنید.

 به شما این وعده را می‌دهیم که خدمات تولید محتوای ارزان آن شما را شگفت زده‌ و از همه مهم‌تر ملکه (همان خدمات تولید محتوای ارزان) وبسایت‌تان را پادشاه گوگل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز