خبرگزاری کار ایران

با خدمات باربری آنلاین نوبار آشنا شوید!

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۹۴

امروزه خدمات مختلف در بستر اینترنت قرار گرفته است. شرکت‌های مختلف با ارائه خدمات آنلاین، تلاش می‌کنند رفاه و آسایش را برای مردم به وجود بیاورند.

شرکت نوبار جزو یکی از استارتاپ‌هایی است که با ارائه خدمات باربری و اسباب کشی آنلاین سعی می‌کند فضایی ایمن و مطمئن برای خانواده‌ها فراهم کند. نوبار یک اپلیکیشن درخواست اتوبار برای انجام کارهای اسباب کشی است. شرکت نوبار دارای خدمات آنلاین در زمینه حمل بار است که هدف اصلی آن ایجاد رضایت خاطر و برطرف کردن اضطراب اثاث کشی خانواده‌ها است.

درخواست تیم باربری

با استفاده از اپلیکیشن باربری نوبار، می‌توان برای حمل بار و اسباب کشی درخواست اتوبار ثبت کرد. سرویس‌های نوبار شامل درخواست کامیون، وانت و نیسان می‌شود. هر سرویس دارای یک تیم باربری جهت حمل و نقل بارها است. شایان ذکر است، تمامی تیم باربری با استفاده از ماسک و دستکش آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم هستند. رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نوبار، جزو یکی  از اصول نوبار محسوب می‌شود. جالب است بدانید، هر اتوبار دارای کارگر حمل بار خواهد بود که این مورد یکی از مزیت‌های نوبار در مقایسه با دیگر رقبا محسوب می‌شود.

بسته بندی و ضدعفونی کردن بار

زمانی که یکی از سرویس‌های نوبار، برای انجام کارهای حمل و نقل اثاثیه آماده می‌شوند. آنها با استفاده از دستگاه مخصوص، بارها را ضدعفونی و با استفاده از سلفن و پلاستیک محافظ حباب‌دار بسته بندی می‌کنند. تیم باربری با احتیاط کامل اقدام به حمل بار مشتریان می‌کنند تا هیچ آسیبی به بارها و وسایل آنها وارد نشود.

باربری ارزان و بدون انعام

اپلیکیشن نوبار نسبت به دیگر شرکت‌های مرتبط، با مقدار ۱۰ درصد پایین‌تر نسبت به میانگین قیمتی تهران، نرخ قیمتی ثابتی برای مشتریان محاسبه می‌کند. لازم به ذکر است، تمامی نرخ‌های قیمتی برای اسباب کشی و باربری با استفاده از هوش مصنوعی محاسبه می‌شوند. همچنین، نوبار هیچ انعامی از مشتریان خود دریافت نمی‌کند. اگر زمان اثاث کشی با درخواست انعام از طرف تیم باربری نوبار مواجه شدید، در سریع‌ترین زمان با بخش پشتیبانی نوبار تماس حاصل فرمایید.

امکانات VIP نوبار

شرکت نوبار خدمات ویژه‌ای برای مشتریان محترم در نظر گرفته است. به همین منظور، نوبار کارگران گوناگونی با توانایی بسته‌ بندی بار، انجام کارهای فنی و چینش لوازم خانه برای کاربران در نظر گرفته است. کارگران مورد نظر در قبل و بعد از اسباب کشی آماده خدمت‌رسانی به شما خواهند بود. کافی است، با اپلیکیشن نوبار نوع کارگر مورد نظر خود را به صورت آنلاین درخواست بدهید.

امکان رزرو تیم باربری

کاربران اپلیکیشن نوبار می‌توانند برای انجام کارهای باربری و اسباب کشی خود، سفارشات خود را رزرو کنند. آنها می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن، تاریخ و روز مورد نظر خود را ثبت کنند. همچنین، کاربران می‌توانند هنگام ثبت درخواست، تعداد اتوبار و کارگرهای خود را نیز مشخص کنند. تیم باربری در روز تعیین شده، در محل ثبت شده حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت نوبار برای ارائه خدمات خود، تلاش می‌کند رضایت خاطر و آرامش مشتریان را جلب کند. برای استعلام قیمت و سرویس‌های نوبار به وبسایت این شرکت مراجعه کنید. همچنین، برای پاسخ به سؤالات خود نسبت به شرایط باربری و اسباب کشی، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز