خبرگزاری کار ایران

اینماد چگونه اخذ می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۶۱

اینماد یکی از پر استفاده‌ ترین کدها و لوگوهایی است که در وردپرس وجود دارد و مربوط به کد نماد ساماندهی بوده که از آن برای نمایش نماد اعتماد در سایت استفاده می شود. با ما همراه باشید تا درباره وررپرس و اینماد بیشتر توضیح بدهیم.

برای سایت های فروشگاهی که خرید و فروش در آن انجام می شود لازم است که لوگوی اینماد به آن اضافه شود. اینماد یکی از پر استفاده‌ ترین کدها و لوگوهایی است که در وردپرس وجود دارد و مربوط به کد نماد ساماندهی بوده که از آن برای نمایش نماد اعتماد در سایت استفاده می شود. با ما همراه باشید تا درباره وررپرس و اینماد بیشتر توضیح بدهیم.

اینماد چیست؟

لازم است بدانید که اینماد (E-Namad) یا نماد اعتماد الکترونیکی یک نماد اعتماد سازی برای کاربر است. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سایت پس از بررسی داده خواهد شد. البته سایت ها برای دریافت اینماد لازم است که دارای ضوابط مشخص و از پیش تعیین شده‌ ای باشند. این لوگو فقط به سایت ‌های فروشگاهی داده می شود. پس چنانچه سایت شما خبری یا در زمینه دیگری است که خرید و فروش ندارید به اینماد نیاز نخواهید داشت. اما برای فروش اینترنتی در ‌سایت خود به درگاه پرداخت بانکی نیاز دارید، پس این نماد برای شما لازم خواهد بود.

چر باید اینماد بگیریم؟

اینماد لوگویی است که برای جلب اعتماد کاربر لازم است. در واقع وب ‌سایتی که اینماد داشته باشد، متعهد خواهد بود که رضایت کاربر را در خرید اینترنتی جلب خواهد کرد و می گوید به تعهدات خود عمل می کند. این موضوع سبب می ‌شود کاربر زودتر به وب ‌سایت اعتماد کند. همچنین لازم است بدانید که برای قرارداد بستن با اداره پست برای ارسال محصولات و دریافت درگاه مستقیم بانکی، شما باید این نماد را دریافت کرده باشید.

شرایط دریافت نماد الکترونیکی

برای دریافت اینماد، سایت شما باید شرایطی را داشته باشید. لازم نیست که به مقاله هایی دیگر مراجعه کنید تا از این شرایط آگاهی پیدا کنید. در ادامه همین مقاله با ما همراه باشید تا شرایط دریافت نماد الکترونیکی را به طور کامل به شما توضیح دهیم.

  • سایت فروشگاهی بودن محصول

اولین شرایط برای دریافت اینماد این است که سایت شما فروشگاهی باشد. همانطور که پیشتر گفتیم اگر گردش مالی در سایت شما وجود ندارد، نیازی به دریافت اینماد نخواهید داشت. باید حداقل یک محصول در وب ‌سایت شما وجود داشته باشد که امکان خرید آنلاین داشته باشد. یعنی مراحل مشاهده‌ی محصول، انتخاب و خرید از طریق وب ‌سایت شما به طور کامل انجام گیرد.

  • درج اطلاعات محصول

یکی دیگر از شرایط دریافت اینماد این است که اطلاعات محصول در وب سایت شما وجود داشته باشد. برای مثال نام محصول، قیمت قابل پرداخت و غیره را برای هر محصول ذکر کرده باشید.

  • صاحب امتیاز دامنه

برای دریافت اینماد برای متقاضیان حقیقی باید درخواست نماد توسط صاحب امتیاز دامنه ارسال شود. این شخص باید ۱۸ سال تمام را داشته باشد. در متقاضیان حقوقی، نام دامنه باید به نام شرکت یا یکی از اعضای هیئت مدیره باشد.

اینماد چگونه اخذ می‌شود؟

مراحل دریافت اینماد چیست؟

وارد صفحه‌ی ثبت نام اینماد به نشانی https://reg.enamad.ir/Panel شوید. بر روی گزینه‌ی ساخت حساب کاربری کلیک نمائید تا فرم ثبت نام را مشاهده کنید. برای پرکردن فیلد شخص حقیقی یا حقوقی لازم است بدانید که اگر شرکت شما ثبت شده می ‌توانید گزینه‌ ی نوع شخصیت حقوقی را انتخاب کنید در غیر این صورت شخصیت حقیقی را انتخاب نمایید. برای خود یک شناسه و رمز عبور انتخاب کنید. رمز و شناسه خود را یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید. در ادامه دو شرط سفارش گیری آنلاین و دریافت هزینه را فعال کنید و در نهایت دکمه تایید را بزنید.

پس از این مرحله یک ایمیل برای تایید برای شما ارسال می شود. به قسمت صندوق ایمیل خود مراجعه کرده و روی لینک فعال سازی کلیک کنید. اکنون شناسه کاربری شما تایید شده از این پس می‌توانید با نام کاربری و رمز عبوری که انتخاب کرده‌ بودید وارد شوید.

در ادامه در پنل اطلاعات، اطلاعات خود را تکمیل نمائید. در این فرم شما اطلاعات هویتی، محل سکونت و اطلاعات تماس از شما پرسیده می‌ شود که باید به طور دقیق آن را کامل کنید. بعد از تکمیل آن از منوی سمت راست روی گزینه‌ی تکمیل اطلاعات کلیک کنید. در ادامه لازم است که مدارکی را هم در فرم بارگذاری کنید. بارگذاری صفحه اول شناسنامه و کارت ملی الزامی است.

در ادامه باید اطلاعات کامل درباره کسب و کار خود را وارد نمایید. در بخش اعتبارسنجی آدرس باید یک آدرس از نشانی دقیق کسب‌ وکار خود یا محل زندگیتان (در صورت عدم وجود آدرس برای کسب‌ وکار) را از سامانه شهروند رهگیری کنید.

اینماد چگونه اخذ می‌شود؟

وردپرس چیست؟

اگر سایت دارید یا قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید حتما تا به حال به واژه ورد پرس برخورد کرده اید. در ادامه می خواهیم ورد پرس را به زبان ساده توضیح دهیم. وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ بپردازید. با توجه به تجربه ای که در زمینه کار با ورد پرس دارم می توانم بگویم که به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی هر نوع وبسایت با وردپرس اقدام کنید.

ساخت سایت وردپرس

برای ساخت ورد پرس احتیاج به دانش خاصی ندارید به این دلیل که همه چیز از قبل در آن طراحی و آماده شده است. اما اگر دستی در برنامه نویسی و کدنویسی دارید، قادر خواهید بود تا هر نوع شخصی سازی بر روی وردپرس انجام دهید یا سایت دلخواه خود را با استفاده از آن طرحی که دوست دارید، پیاده سازی کنید.

اینماد چگونه اخذ می‌شود؟

جمع بندی

همانطور که در بالا اشاره شد دریافت اینماد برای سایت های وردپرسی واجب است که در آن خرید و فروش انجام شده و حداقل یک محصول آنلاین را در وب سایت خود به فروش می رسانند. همین طور اشاره کردیم که وردپرس چیست؟ اما به شما پیشنهاد می کنیم طراحی سایت، دریافت اینماد و ساخت وردپرس خود را بدون نگرانی، به شرکت حرفه ای ایران سایت بسپارید. این شرکت تجربه بسیار زیادی در این زمینه و طراحی سایت موفق دارد. شما می توانید با مراجعه به ایران سایت درباره رضایت مشتریان اطلاعات کسب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز