خبرگزاری کار ایران

در منزل خود از خدمات مشاوره تلفنی حقوقی استفاده کنید

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۳۱۷

یکی از راه های آسان برای بهره مندی از خدمات حقوقی، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این نوع از مشاوره همه افراد می توانند تنها با یک تماس از مشاوره تلفنی وکیل استفاده کرده و برای پاسخ به سوالات خود، از جمله مشاوره، تنظیم دادخواست و قرارداد و تنظیم لایحه اقدام نمایند.

مشاوره حقوقی یکی از مهمترین مشاوره هایی است که امروزه برای هر فرد ضروری به شمار می آید. چرا که با توجه به بالا رفتن آمار طلاق و کلاهبرداری، خیانت در امانت، انحصار ورثه و.... اهمیت مشاوره حقوقی افزایش یافته است. بنابراین حضور یک فرد همیشه در دسترس و آگاه به مسائل حقوقی امری مهم تلقی میشود.

گروه حقوقی ما به شما پیشنهاد میکند تا برای رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی خود از یک مشاور یا وکیل متخصص یاری بگیرید تا با خیال آسوده و بدون نگرانی مشکل شما را بر طرف نماید. یکی از راه های آسان برای بهره مندی از خدمات حقوقی، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این نوع از مشاوره همه افراد می توانند تنها با یک تماس از مشاوره تلفنی وکیل استفاده کرده و برای پاسخ به سوالات خود، از جمله مشاوره، تنظیم دادخواست و قرارداد و تنظیم لایحه اقدام نمایند و یا اینکه با تهیه یکی از تعرفه های متنوع در وبسایت صدای وکلا بسته مکالمه تلفنی خود را بر حسب نیاز انتخاب کرده تا بلافاصله متخصصین ما با مراجعه کننده تماس گیرند.

از جمله موضوعات و حوزه‌هایی که برای مشاوره حقوقی با گروه حقوقی صدای وکلا، در آن زمینه همیشه در دسترس شماست میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

طلاق، نفقه، مهریه، حضانت، مطالبات مالی، چک و سفته، ملک، قرارداد خرید و فروش، مشارکت و اجاره، تنظیم لایحه، دادخواست، اظهارنامه، ارث، ثبت شرکت و برند، تغییر نام و نام خانوادگی، تغییر سن، جرائم رایانه ای و ....

همچنین افرادی که تمایل به رزرو مشاوره دارنند می توانند با مراجعه به وبسایت صدای وکلا جهت رزرو مشاوره حضوری، فرم مربوطه را تکمیل کرده تا در اسرع وقت مشاوران و وکلای حاضر در مجموعه ما، خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز