خبرگزاری کار ایران

دام کالا فروشگاهی برای خرید گوسفند مراسم عید قربان

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۲۹۹

خرید گوسفند در دام کالا به منظور قربانی کردن در مراسم عید قربان، عقیقه و ازدواج به راحتی انجام پذیر است . دامکالا مرکزی برای خرید گوسفند سالم و بهداشتی به صورت اینترنتی است.

دامکالا و قربانی کردن گوسفند برای مراسم عید قربان

مراسم های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید در طی وجود این مراسم ها گوسفند زنده ای را خریداری نموده و آن را قربانی کنید و دامکالا به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. از جمله این مراسم ها می توان به مراسم عروسی، مراسم مربوط به بازگشت حجاج در عید قربان، مراسم مربوط به عقیقه نمودن گوسفند زنده برای نوزاد تازه متولد شده و نیز مراسم های گوناگون دیگری که به منظور و اهداف مختلفی که خرید گوسفند انجام می پذیرد و آن را به نیت آن مراسم سر می برند.

هر یک از مراسم های نامبرده شده موجب قرب الهی می گردد و ثواب بسیار زیادی برای بانی و مسئول برگزاری چنین مراسم هایی به همراه دارد که می تواند پس از قربانی نمودن گوسفند زنده گوشت به وجود آمده را میان فقراء و نیازمندان تقسیم نمود تا افراد بسیار زیادی بتوانند از این طریق از وجود گوشت نذری بهره مند شده و برای زن و فرزند خویش گوشت نذری را به طرق مختلف مورد استفاده قرار دهند. حال سوال اینجاست که چگونه برای مراسم گوسفند زنده خریداری کنیم؟ در ادامه بیشتر در مورد چگونگی خرید گوسفند از دامکالا سخن به میان می آید.

دام کالا ، راه حل راحت خرید گوسفند برای مراسم عید قربان

برای هر یک از مراسم های مختلف در صورتی که می خواهید گوسفند یا دام زنده ای را خریداری نمایید؛ بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ممکن این روزها به جهت ماشینی شدن زندگی روزمره ما به صورت اینترنتی می باشد. خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی علاوه بر شیوه سنتی خرید و فروش گوسفند زنده متداول گشته است تا به این ترتیب شما بتوانید با ورود به وب سایت های معتبر از جمله وب سایت معتبر و مورد اطمینان دام کالا خرید خود را صورت بخشید.

برای این منظور کافیست به وب سایت اینترنتی مربوطه به آدرس اینترنتی https://www.damkala.com مراجعه نموده و در همان خانه خود و بدون سپری شدن وقت و انرژی بتوانید رو به خرید گوسفند زنده آورید. این شیوه متداول امروزه هواداران بسیار زیادی به خود پیدا کرده است که شما می توانید از این طریق راحت تر و در زمان کمتری گوسفند زنده را به همراه قصاب آن برای خود خریداری نموده و از وجود قربانی نمودن گوسفند زنده در مراسم های مختلف به خوبی استفاده بهینه ای به عمل آورید.

ضمن اینکه خرید گوسفند زنده با توجه به قیمت روز گوسفند در دامکالا صورت می گیرد که می بایست با توجه به قیمت گوسفند امروز خرید خود را انجام دهید.

دامکالا و چگونگی مراسم گوسفند قربانی ؟

حال که با چگونگی خرید گوسفند زنده آشنا شدیم؛ این سوال پیش می آید که چگونه برای مراسم گوسفند زنده قربانی کنیم؟ در هر یک از مراسم های مختلف می بایست کسی باشد که به خوبی شیوه قربانی کردن را با تمامی نکات مربوط به آن بداند تا طبق قواعد ذبح بتوان سر گوسفند زنده یا به منظور نذری یا قربانی کردن ببرند و گوشت آن را سر سفره فقراء و ایتام قرار دهند. از جمله نکاتی که در خصوص چگونگی قربانی کردن گوسفند زنده مدنظراست؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مسئله بهداشتی

یکی از مسائلی که در خصوص چگونگی قربانی کردن گوسفند زنده می بایست مراعات گردد؛ مسئله بهداشتی می باشد چرا که اگر در زمان ذبح گوسفند در مکان غیر بهداشتی صورت گیرد؛ خود به مکانی برای انباشتن میکروب و باکتری هاست. به همین علت می بایست یک مکان بهداشتی را برای قربانی کردن گوسفند زنده در نظر گرفت تا بتوان گوشت آن را با اطمینان خاطر تمام به افراد نیازمند اهداء نمود و هیچ گونه مشکل بهداشتی در این خصوص وجود نداشته باشد. دامکالا دارای یک دامداری کاملا بهداشتی که با بالاترین کیفیت گوسفند را جهت ذبح برای شما عرضه میکند.

  1. شیوه درست ذبح کردن

شیوه درست ذبح کردن بسیار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پس از آن که شرایط ذبح هموار شد و یک چاقو تیز به دست فرد قصاب یا کاربلد در این زمینه سپرده شد؛ وی بایستی از پایین برآمدگی زیر گلو عمل ذبح را شروع کند تا با بریدن این قسمت ، مری و دو شاهرگ اطراف آن را نیز به صورت عمقی بریده و آن را به خوبی بشکافد. باید توجه داشت که جدا کردن این بخش ها می بایست به صورت کامل و پشت سر هم صورت پذیرد. چرا که هر گونه تأخیر در اجرای این کارها ممکن است شرایط را برای ایجاد دام های غیر بهداشتی هموار سازد. پس از آن که خون از سر گوسفند جاری شد و گوسفند مورد نظر به طور کامل جان داد؛ می بایست قسمت سر آن را نیز از بدنش جدا نمود تا به طور کلی قربانی کردن به شیوه اصولی آن انجام گرفته باشد. آنجاست که شما دیگر می توانید گوشت و پوست گوسفند مورد نظر را جدا کرده و با تقسیم آن به قسمت های مختلف نان تازه و حلالی را سر سفره دوستان و آشنایان و افراد نیازمندی وارد سازید که در این بین شما نیز با این عمل خدا پسندانه قرب الهی را برای خود هموار ساخته باشید. بنابراین به این شیوه است که می توان گوسفند زنده ای را برای مراسم های مختلف قربانی کرد.

همه این موارد از موارد مهمی است که دام کالا برای فروش گوسفند آنها را مد نظر قرار می دهد تا بهترین خرید با بالاترین کیفیت برای خریداران گوسفند در فضای مجازی و اینترنت شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز