خبرگزاری کار ایران

چگونه با اپلیکیشن همراه‌کارت، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۸۳

در اپلیکیشن همراه کارت، تنها با وارد کردن شماره تلفن می‌توانید قبض تلفن ثابت تمام شهرها را استعلام گرفته و اقدام به پرداخت آن کنید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن با لمس گزینه استعلام موبایل و تلفن، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت به دو صورت میان دوره و پایان دوره وجود دارد.

روش‌های مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت در همراه کارت

چند راه مختلف برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت در همراه کارت ارائه شده است:

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه

در این روش تنها با وارد کردن شماره تلفن و کد شهر می­‌توانید صورتحساب تلفن ثابت را مشاهده و پرداخت کنید. مثلا برای پرداخت قبض تلفن ثابت اصفهان باید کد ۰۳۱ و شماره تلفن وارد شود. نحوه دریافت قبض تلفن ثابت تهران هم به این صورت است که با وارد کردن کد ۰۲۱ در قسمت کد شهر و وارد کردن شماره تلفن می‌توانید قبض میان دوره و پایان دوره را مشاهده و پرداخت کنید.

چگونه با اپلیکیشن همراه‌کارت، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم؟

پرداخت قبض تلفن ثابت با اسکن بارکد

کافیست بارکد روی قبض تلفن ثابت را در همراه کارت اسکن کنید، تا شناسه قبض و شناسه پرداخت از روی بارکد خوانده شده و به طور مستقیم به صفحه پرداخت قبض منتقل شوید. بنابراین، به سادگی و بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید قبض تلفن خود را بسیار سریع پرداخت کنید.

علاوه بر این، پرداخت قبض برق بدون شناسه نیز در همراه کارت امکان پذیر است.

پرداخت قبض با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت

شما می‌­توانید شناسه قبض و شناسه پرداخت را به صورت دستی در همراه کارت وارد کرده و اقدام به پرداخت قبض نمایید. همچنین، همراه کارت امکان تشخیص شناسه قبض و پرداخت از طریق متن قبض‌های پیامکی دریافتی را دارد.

چند نکته پیرامون پرداخت قبض تلفن ثابت:

زمان تسویه حساب قبض تلفن ثابت

در صورت پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل توجه کنید که قبض پرداخت شده ممکن است تا ۷۲ ساعت بعد تسویه شود.

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت قطع شده

در صورتی که خط تلفن به دلیل داشتن بدهی، قطع یا یک‌­طرفه شده است، برای وصل فوری باید از طریق سامانه­‌های شرکت مخابرات اقدام به پرداخت نمایید.

پرداخت قبض تکراری

همراه کارت از پرداخت تکراری یک قبض جلوگیری می­‌کند؛ ولی اگر قبض از درگاه دیگری پرداخت شده باشد، با پرداخت مجدد آن در همراه کارت بستانکار خواهید شد و این مبلغ از قبض تلفن ثابت در دوره بعد کسر خواهد شد.

پیگیری پرداخت قبض تلفن ثابت

برای مشاهده قبوض پرداخت شده و دریافت کد پیگیری می‌توانید به بخش سوابق تراکنش­‌ها در صفحه اصلی همراه کارت مراجعه کنید.

کارت بانکی مبدا

پرداخت قبض از مبدا همه بانک­‌ها در همراه کارت فعال است. مثلا برای پرداخت قبوض می­‌توانید بانک صادرات و یا هر بانک دیگری را انتخاب نموده و اقدام به پرداخت نمایید.

همچنین در برنامه همراه کارت می‌توانید خرید شارژ همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل را نیز انجام دهید و برای هر کدام از سیم‌کارت‌ها بسته اینترنت نیز بخرید. امکان کارت به کارت از مبدا 31 بانک کشور، استعلام موجودی حساب و پرداخت خلافی خودرو نیز در همراه کارت امکان پذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز