خبرگزاری کار ایران

مهاجرت به روسیه با آسان ترین شرایط

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۴۴

شهروندان خارجی دیگر کشور های جهان که مایل به زندگی و مهاجرت به روسیه هستند باید در مرحله نخست جهت اخذ اجازه اقامت موقت 3 ساله روسیه اقدام کنند.

تمامی قوانین مهاجرت به روسیه:

آیا مهاجرت به روسیه کار خوبی است؟

شهروندان خارجی دیگر کشور های جهان که مایل به زندگی و مهاجرت به روسیه هستند باید در مرحله نخست جهت اخذ اجازه اقامت موقت 3 ساله روسیه اقدام کنند. کشور روسیه و مقامات روسی دو نوع اجازه اقامت را برای اتباع کشور های خارجی صادر می کنند که شامل:

  • اجازه اقامت موقت
  •  اجازه اقامت دائم

اخذ اجازه اقامت موقت روسیه یا اروپا

ویزای اقامت موقت روسیه به یک شهروند خارجی حقوق اجتماعی مشابهی با یک شهروند روسی اعطا می کند. اجازه اقامت موقت برای مدت سه سال صادر می شود ، اما باید هر ساله مجددا اعتبار سنجی شود. اجازه اقامت موقت روسیه توسط سرویس مهاجرت فدرال صادر می شود.

شهروندان خارجی با اجازه اقامت موقت روسیه فقط پس از اخذ خروج و ویزای ورود مجدد روسیه مجاز به ترک کشور هستند. برای به دست آوردن اجازه اقامت موقت ، باید یکی از معیارهای زیر را داشته باشید:

  • باید در روسیه متولد شده باشند ،
  • باید یک عضو خانواده روسی داشته باشد ،
  • باید با یک شهروند روسی ازدواج کرده باشد ،
  • باید در روسیه سرمایگذاری کنید یا یک تاجر در روسیه باشید ،

روسیه پهناورترین کشور جهان و یکی از تاریخی ترین و توریست پذیر ترین کشور ها در جهان است؛ و در هر سال تعداد زیادی از مردم جهان به این کشور مسافرت می کنند. با توجه به شرایط زندگی نسبتا مرفح و همچنین اقتصاد بزرگ این کشور و آزادی های اجتماعی این کشور یکی از مقاصد مناسب جهت ادامه زندگی بسیاری از مهاجران می باشند که هر ساله به دنبال اخذ اقامت و شهروندی روسیه هستند. اخذ اقامت و شهروندی این کشور دارای شرایط و مسائل فراوآنی می باشد که توصیه اکید این است که قبل از اقدام به هر کاری در این زمینه به یک  موسسه حقوقی مهاجرتی مراجعه کنید. موسسه بین المللی حقوقی و مهاجرتی ستاره داوود، از موسسات تجاری معتبر بوده که دارای شماره ثبت کشور روسیه و زیر نظر کشور روسیه فعالبت قانونی می نماید و با توجه به شرایط شما بهترین راه اخذ اقامت روسیه را به شما نشان می دهد و علاوه بر این به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بتوانید در مرحله اول ویزای مناسب خود را گرفته و پس از آن نسبت به ادامه مسیر اخذ اقامت روسیه اقدام کنید. دریافت مجوز برای اقامت دائم روسیه نسبت به ارتقا جایگاه اجتماعی شما به طور قابل ملاحظه ای عمل می نماید و به شما اجازه می دهد که جهت کار در هر نقطه این کشور بدون نیاز به هیچگونه مجوزی دیگر مشغول به کار شوید و همچنین بتوانید از حمایت حقوقی قانون اساسی روسیه برخوردار باشید و  حق مالکیت هم داشته باشد.  روسیه از جهتی دیگر نیز برای اخذ اقامت مقصدی مناسب به حساب می آید، از آن جهت که این کشور با ایران از طرف دریای خزر دارای مرز آبی می باشد و همچنین از نظر آب و هوایی شباهت زیادی به مناطق سردسیر کشورمان دارد....

جهت اطلاع کامل از شرایط اخذ اقامت روسیه و مهاجرت به روسیه اینجا را کلیک کنید.

مهاجرت به روسیه با آسان ترین شرایط

مزایای خرید ملک در روسیه

شرایط خرید و فروش ملک و سرمایه گذاری در روسیه

خرید و فروش آپارتمان و خانه در روسیه؟ چگونه در روسیه ملک بخریم و اقامت بگیریم؟

یکی از راه های پیشنهادی ما برای مهاجرت به روسیه روش های سرمایه گذاری است که یکی از روش های سرمایه گذاری خرید ملک است. در نظر داشته باشید که صرفا خرید ملک در این کشور سبب نخواهد شد که شما اقامت دائم آن را کسب نمایید. اما این روش می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خرید ملک و کشور پهناور روسیه، مزایای بسیاری دارد که مهمترین آن ها را می توان تسهیل امور اخذ اقامت و مهاجرت در این کشور دانست.

از سال ۲۰۱۳ تا به امروز بازار مسکن در روسیه تغییرات زیادی داشته است و به نوعی خرید و فروش ملک سبب می شود که یک اقتصاد قابل قبول ایجاد شود. قانون خرید ملک در این کشور بستگی به شرایط کلی دارد و به طور کلی به سه بخش مهم تقسیم می شود. بخش اول لوکس بودن آپارتمان بدون در نظر گرفتن مکان آن است که به نوبه خود در لیست خانه هایی با قیمت رو بالا قرار دارد، نوع دوم آپارتمان لوکس در مکان لوکس مانند مرکز شهر است که یک نوع سرمایه گذاری کلان نیز محسوب می شود و نوع سوم نیز یک واحد خانه معمولی در منطقه ای متوسط می باشد. اکثر آپارتمان ها در روسیه بیمه هستند.

علاوه بر آن باید به یاد داشته باشید که در روسیه:

  • مالیات کمترمیزان مالیات دریافتی در کشور روسیه، برای ملک و املاک بسیار پایین بوده و در برخی موارد حتی کمتر از ایران می باشد.
  • قیمت املاک ارزان تربه عنوان مثال شما با دویست میلیون تومان، در چه مناطقی از ایران می توانید ملک بخرید؟ خب جواب این سوال را همه ما می دانیم. جالب است بدانید که شما می توانید در بهترین مناطق فدراسیون روسیه بهترین املاک را خریداری کنید و از زندگی در کشوری کاملا آزاد، خوش آب و هوا، زیبا و با کیفیت زندگی بالا لذت ببرید.
  • هزینه های ارزان زندگی: شاید باورش سخت باشد اما باید بدانید که در خیلی از موارد مخصوصا در مواد غذایی هزینه ها بسیار پایین تر از ایران و یا در سطح آن می باشد. (قیمت ها در سایت موجود است می توانید مقایسه کنید)

جهت اطلاع کامل از شرایط خرید و فروش ملک و خانه در روسیه این لینک را مشاهده نمایید.

مهاجرت به روسیه با آسان ترین شرایط

موسسه اعزام دانشجو به روسیه

روسیه به دلایل زیادی دارای بیشترین اعزام دانشجو به خارج از کشور می باشد. از مهمترین دلایل علاقه دانشجویان خارجی جهت تحصیل در روسیه می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

  1. هزینه مقرون به صرفه تحصیل در روسیه : روسیه به عنوان یکی از ارزانترین کشور ها برای ادامه تحصیل در جهان شناخته می شود، شهریه رشته های پزشکی و دندانپزشکی این کشور در بازه ای از حدود 3 هزار تا 7 هزار دلار در سال می باشد که به نسبت دیگر کشور های جهان بسیار ارزان تر است...
  2. پذیرش آسان در دانشگاه های روسیه : اکثر دانشگاه های روسیه با وجود اعتبار بالای آنها دارای شرایط پذیرش نسبتا آسانی می باشند، اکثر دانشجو های خارجی در روسیه در این دانشگاه های پذیرش می شوند.
  3. دانشگاه های روسیه نیاز به مدرک زبان ندارند: یکی از مهمترین دلایل تحصیل در روسیه این موضوع می باشد که دانشگاه های روسی از افراد متقاضی تحصیل در روسیه، تقاضای مدرک زبان نمی کنند، زبان تحصیل در بیشتر دانشگاه های روسیه به روسی می باشد و بعضی از دانشگاه های روسیه رشته های پزشکی و دندانپزشکی را به زبان انگلیسی نیز به متقاضیان ارائه می کنند.
  4. روابط کشور روسیه و ایران بسیار خوب و نزدیک است: روسیه یکی از متحدان اصلی کشورمان  می باشد، به همین دلیل مراودات سیاسی و اقتصادی و علمی بسیاری با کشورمان نیز دارد. بسیاری از دانشگاه های این کشور مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد و همچنین رفت و آمد دانشجویان از روسیه به ایران و بالعکس نیز بسیار آسان تر از شرایط دیگر کشور های جهان می باشد.
  5. هزینه زندگی بسیار مناسب در روسیه: هزینه زندگی در روسیه برای دانشجویان ایرانی روسیه بسیار مقرون به صرفه است، روسیه دارای شهرهای بسیاری است که برخی از آنها هزینه زندگی به مراتب پائین تری نیز نسبت به برخی شهرهای ایران دارند، اما همچنان زندگی در دو ابر شهر معروف روسیه، مسکو و سنت پترزبورگ در حال حاضر با در نظر گرفتن دلار 18 هزار تومانی، فرق چندانی با زندگی در تهران ندارند.
  6. دانشگاه های روسی مورد تائید ایران و معتبر جهانی روسیه : روسیه دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان می باشد، دانشگاه ملی مسکو و ملی سنت پترزبورگ در رتبه های زیر 200 جهان قراردارند و دارای اعتبار بسیار بالایی در سطح جهان می باشند. همچنین هرساله لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران منتشر می شود که دانشگاه های بسیاری از این کشور در این لیست قراردارند، به این معنا که مدرک فارغ التحصیلی در رشته های علوم پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی روسیه مورد تائید ایران می باشد.
  7. امکان تحصیل رایگان در روسیه: همچنین کشور روسیه یکی از کشور هایی است که دارای برنامه های متعدد اختصاص بودجه و  بورسیه های رایگان بسیاری برای دانشجویان خارجی است.

روسیه به دلایل گفته شده و بسیاری دیگر از دلایل یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی جهت مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور می باشد. به واسطه وجود دانشگاه های خوب و همچنین با توجه به اینکه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دارای آینده شغلی بسیار خوبی در آینده می باشد و علاوه بر آن بعد از فارغ التحصیلی شرایط مهاجرت به کانادا و دیگر کشور های اروپایی نیز با این مدارک درسی در دسترس دانشجویان قراردارد این کشور یکی از بهترین گزینه های مهاججرت تحصیلی می باشد.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه ثبت شده و طرف قرارداد با بهترین دانشگاه های کشور روسیه

تخصص ما انجام کلیه امور حقوقی و غیره بعلاوه اعزام دانشجو به روسیه می باشد.

گروه بین المللی ستاره داوود

کارگزار تخصصی روسیه

با ما تماس بگیرید

www.davidstar.net

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز