خبرگزاری کار ایران

مزایا و معایب فنس چمنی

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۲۸۹

شما نیز برای آن که بتوانید هنگام خرید فنس چمنی بهترین و ایمن ترین نوع فنس را انتخاب کنید و علاوه بر ایمنی به محیط اطراف خودتان زیبایی ببخشید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید

مزایا و معایب فنس چمنی

یکی از موضوعاتی که همیشه فکر ما را به خود مشغول داشته تامین امنیت خانه و محیطی است که در آن زندگی می کنیم. ما در این مطلب سعی داریم شما را با فنس چمنی که یکی از انواع فنس ها و حفاظ ها به شمار می آید آشنا کنیم. خانه، باغ یا ویلا تفاوتی نمی کند، هر فردی می تواند محیط مخصوص به خود را با فنس چمنی ایمن کرده و از دید و دسترس افراد غیر محفوظ نماید. ما در ادامه به بررسی مزایا و معایب استفاده از این محصول خواهیم پرداخت.

شما نیز برای آن که بتوانید هنگام خرید فنس چمنی بهترین و ایمن ترین نوع فنس را انتخاب کنید و علاوه بر ایمنی به محیط اطراف خودتان زیبایی ببخشید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

فنس چمنی چیست؟

برای حفظ امنیت اطراف باغ، ویلا و حیاط خانه می توان از حفاظ ها و فنس های فلزی استفاده کرد. اما امروزه فنس های جدید و بروزی طراحی و تولید شده اند که به فنس چمنی معروفند و علاوه بر تامین امنیت محیط زندگی شما جلوه زیبایی نیز به اطرافتان خواهند بخشید. فنس چمنی با برخورداری از رنگ زیبای سبز باعث آرامش بیشتر محیط شده و به دلیل آن که به رنگ سبز طبیعی تولید شده اند استفاده همیشگی از آن ها جذاب بوده و شما را دلزده نخواهد کرد.

جنس و ساختار تولید فنس چمنی

فنس چمنی از جنس فلز گالوانیزه 6.3 و به صورت مفتولی تولید شده است و سپس این مفتول ها به یکدیگر بافته شده اند به طوری که هر یک از چشمه های این فنس 5 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

اما طراحی و ساخت این فنس ها به همین مفتول ها خلاصه نمی شود. در ساختار این نوع از فنس ها چمن هایی مصنوعی به کار رفته که به همین دلیل به فنس چمنی معروف شده است. چمن هایی که در ساخت این نوع از حفاظ ها به کار رفته اند کمک می کنند تا داخل حیاط و باغ شما دید بسیار کمتری داشته باشد و به راحتی استتار شود.

چمن هایی که در تولید فنس چمنی به کار رفته از الیاف پی وی سی PVC تولید شده، ضد حریق بوده و دچار آسیب و پوسیدگی نمی شوند. ضمن آن که این نوع از حفاظ ها ضد آب می باشند و می توانید در صورت گرفتن گرد و غبار آن ها را شست و شو نمایید.

از دیگر مزایای این نوع فنس می توان به ضد حشره بودن آن اشاره کرد. بنابراین شما خیالتان از این بابت نیز آسوده خواهد بود.

فنس های چمنی با دستگاه خاصی بافته می شوند و اغلب در رول های ده متری تولید شده و روی پایه های فلزی نصب می شوند. ابتدا این پایه های فلزی توسط نصابان حصارهای چمنی روی زمین و یا در قسمت بالای دیوار و تراس نصب شده و پس از آن فنس روی آن ها با استفاده از بست های فلزی نصب و محکم خواهد شد.

موارد کاربرد فنس چمنی

  • برای دیوارکشی دور تراس ها
  • ایجاد دیوار سبز در باغ رستوران ها، روف گاردن ها
  • ایجاد حصار برای باغ، حیاط ویلا و بالای دیوار خانه
  • استفاده در فضاهای ورزشی و استخرها
  • قابلیت استفاده در مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری
  • قابلیت استفاده از آن ها در مبلمان شهری

مزایای استفاده از فنس چمنی

این نوع از فنس ها نسبت به سایر حفاظ های فلزی که برای دیوارکشی و حفظ امنیت محیط مورد استفاده قرار می گیرند، مزایای خاصی دارند. ساده ترین مزیت این نوع فنس مانند سایر حفاظ ها این است که می توان آن را طبق سفارش مشتری و در ابعاد مختلف تولید کرد.

همچنین می توان گفت نصب فنس چمنی بسیار ساده است و مراحل نصب آن ها در زمان کمی انجام می گیرد.

مزایا و معایب فنس چمنی

از دیگر مزایای فنس چمنی که در سایر حفاظ ها دیده نمی شود می توان به شست و شوی آسان آن ها اشاره کرد. این نوع از فنس ها در برابر گرمای 50 درجه و سرما مقاوم بوده به طوری که با قرارگیری زیر برف و باران و نور آفتاب دچار پوسیدگی و آسیب نخواهند شد. بنابراین برای استفاده در شهرهایی که از رطوبت بالایی برخوردارند و میزان بارش برف و باران سالانه آن ها زیاد است می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این به جهت شکل ظاهری و رنگی که دارند زیبایی خاصی به محیط اطراف می بخشند، ضمن آن که مانند برخی از حفاظ های دیگر نیاز به تعمیر و رسیدگی خاصی ندارند.

معایب فنس چمنی

این نوع از فنس ها نسبت به مزایای زیادی که از آن بهره مندند، معایب خاصی نیز ندارند.

مزایا و معایب فنس چمنی

نحوه سفارش و خرید فنس چمنی

چنانچه قصد حصارکشی و نصب حفاظ برای باغ، ویلا و خانه خود را دارید، می توانید با سفارش و خرید فنس چمنی علاوه بر تامین امنیت محیط و خانواده خود به محیط اطرافتان زیبایی بیشتری ببخشید. با سفارش این نوع از حفاظ از  صنایع تولیدی پویا سبز آذین ، متخصصین این برای اندازه گیری و طراحی محیط در محل مورد نظر شما آماده شده و پس از محاسبه متراژ و قیمت به صورت رایگان، پس از تایید شما اقدام به آماده سازی سفارش شما کرده و آن را در مدت زمان کوتاهی در محل مورد نظرتان نصب خواهند کرد.

همچنین شما می توانید در صورت علاقمندی به داشتن نمایندگی فروش فنس چمنی در شهر و استان خود از صنایع تولیدی پویا سبز آذین دریافت نمایندگی نمایید.

صنایع تولیدی پویا سبز آذین فعالیت خود را از سال 1395 در حوزه تولید انواع حصار و حفاظ آغاز کرده و فنس چمنی که ما در این مطلب به آن پرداخته ایم یکی از محصولات این مجموعه می باشد. این مجموعه انواع حصارها به خصوص فنس چمنی را به کمک ماشین آلات و تجهیزات اروپایی و مفتول هایی از جنس گالوانیزه که در داخل کشور تولید می شود، تهیه می نماید. پویا سبز آذین اولین مجموعه است که تولید و فروش فنس چمنی را در شهر تبریز ایران انجام داده و آن را در ابعاد مختلف و با توجه به سفارش مشتری تولید می نماید.

نشانی اینترنتی : https://pouyasabz.com

آدرس : استان آذربایجان شرقی - تبریز 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز