خبرگزاری کار ایران

هزینه کم و تغییر چشمگیر در دکوراسیون

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۰۳۶

دکوراسیون و چیدمان هر مکان نقش تعیین کننده ای در حال و هوای شما در آن فضا دارد. این موضوع شامل دکوراسیون خانه، محل کار و حتی محل گذران اوقات فراغت شما می شود. برای طراحی یک مکان یا بازسازی آن لازم است چندین عامل مهم را در نظر داشته باشید؛ تا بتوانید فضایی مطلوب و متناسب با کارایی آن را ایجاد کنید.

دیوارها یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون هستند. رنگ دیوار و نوع دیوار پوش یکی از مهم ترین عواملی است که در طراحی فضا باید آن را در نظر گرفت. در این میان یکی از متریال هایی که پس از صدها سال همچنان در سال 2020 در طراحی دیوار و دکوراسیون داخلی منزل و محل کار مورد توجه است، کاغذ دیواری است.

اگر برایتان این سوال مطرح شده است که چرا کاغذ دیواری یکی از متریال های پر طرفدار در طراحی دکوراسیون منازل است در این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ دیوار و کفپوش هر فضا، نقش مهمی در دید بصری افراد دارد. از این روست که کوچکترین تغییری در آن باعث تفاوت عمده ای در نگاه افراد داخل منزل یا محل کار شده و تفاوت آن به خوبی احساس می شود. یکی از متریال های رایج برای تغییر دیوار های اتاق که این روز ها از ترند های دکوراسیون شناخته می شود، خرید ونصب کاغذ دیواری است. اما چرا این روز ها کاغذ دیواری تبدیل به متریال رایج در طراحی داخلی شده است؟

مزایای خرید و نصب کاغذ دیواری

کمترین به هم ریختگی اسباب منزل

هر گونه تغییر در المان اصلی منازل از جمله دیوارها، نیازمند جابه جایی وسایل است. حال اگر مدت زمان این تغییر دکوراسیون طولانی باشد، قطعا برای افراد ناراحت کننده خواهد بود؛ به گونه ای که ترس از به هم ریختگی منزل، یکی از مهم ترین عواملی است که باعث تردید افراد در بازسازی و ایجاد تغییر در منازل می شود. این در حالی است که برای نصب کاغذ دیواری تنها لازم است فضایی معادل یک نردبان برای نصب کاغذ دیواری در کنار دیوار ها خالی کنید و عمده اسباب و اثاثیه منزل شما جابه جایی نخواهد داشت.

زمان کوتاه نصب

بسیاری از افراد تصور می کنند نصب کاغذ دیواری ساده است و خودشان قادر هستند این فرآیند را انجام دهند. اما به واقع این طور نیست. آماده سازی کاغذ ها، چسب زدن و نصب رول های کاغذ دیواری روی دیوار یک امر تخصصی است که برای متخصصین این زمینه کوتاه ترین زمان و برای افراد نا بلد مدت زمانی بسیار طولانی تر را در بر می گیرد. این موضوع برای کاغذ دیواری های طرح دار که لازم است همانگی طرح ها در رول های عمودی و افقی رعایت شود بسیار اهمیت دارد.

قیمت خرید متنوع

قیمت کاغذ دیواری بر حسب رول آن محاسبه می شود. انواع کاغذ دیواری ایرانی، چینی، کره ای، ایتالیایی و آمریکایی در قیمت های متنوع در بازار وجود دارد و دست شما برای انتخاب طرح مورد نظرتان از هر جهت باز است. علاوه بر کشور سازنده، مواردی از قبیل قابلیت شستشو، قابلیت چسب دوباره، نوع بافت آن در قیمت کاغذ دیواری موثر است. اما نگران نباشید، پوستر و کاغذ دیواری از جمله متریال هایی است که با قیمت های متنوعی در بازار وجود دارد و شما با هرمیزان بودجه می توانید آن ها را خریداری کنید.

تقویت پتانسیل فروش

چشم انداز و دکوراسیون خانه عامل مهمی در جهت افزایش ارزش خانه است. این موضوع در فروش منزل شما و خلق فضایی زیبا و بازسازی شده که در نظر خریدار زیبا جلوه دهد، بسیار تاثیر گذار است.

نصب کاغذ دیواری برای فضاهای متفاوت

مهم ترین موضوعی که باعث شده است کاغذ دیواری در طراحی مکان ها تا این حد مورد استقبال قرار گیرد، تنوع در رنگ و طرح های آن است. بدون اغراق می توان گفت شما محدودیتی برای انتخاب کاغذ دیواری ندارید. انواع کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن، سه بعدی، ساده و ... پیش روی شماست و می توانید متناسب با چیدمان و دکوراسیون مورد نظرتان یک طرح ایده آل را برای هر نوع فضایی از جمله اتاق خواب، پذیرایی، اتاق کودک، محیط کار و حتی فضاهای ورودی مانند راهرو ها  انتخاب کنید.

انتخاب کاغذ دیوار اتاق خواب

برای بسیاری از افراد اتاق خواب فضایی برای آرامش، خواب و استراحت است. در نظر داشته باشید که رنگ های ملایم و روشن برای دکوراسیون اتاق خواب، بهترین انتخاب است. اما با این حال شما می توانید با در نظر گرفتن رنگ مورد علاقه خودتان، متراژ و میزان نور اتاق خواب، کاغذ دیواری اتاق خواب را خرید و آن را نصب نمایید. یک الگوی رایج در نصب کاغذ دیواری اتاق خواب، استفاده از یک کاغذ دیواری طرح دار برای بالای تخت خواب و استفاده الگوی کاغذ دیواری ساده برای دیوار های جانبی است.

کاغذ دیواری پذیرایی

مهمان نوازی ایرانی ها باعث شده است همواره بهترین فضای منزل به مهمان ها اختصاص پیدا کند. این فضا که شکیل ترین فضای منزل است، نیاز به توجه مضاعفی در انتخاب رنگ، طرح چیدمان و توجه به هارمونی آن دارد. ؛ این است که سبک مبلمان منزل، رنگ قالب چیدمان، میزان نور فضا و متراژ آن موضوعات مهمی است که برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی اهمیت دارد و شما باید آن را در نظر بگیرید. به طور کلی کاغذ دیواری پذیرایی در صورتی که گلدار باشد برای چیدمان کلاسیک و انواع مدرن آن که رنگ های خنثی تری دارد، در فضاهای خلوت و مینیمال به کار می رود.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

فضای نشیمن که عموما تلویزیون در آن قرار گرفته است، یک فضای عمومی است و فرصتی است تا همه اعضای خانواده در کنار یکدیگر اوقات خود را سپری کنند. از آنجایی که عموما توجه افراد در این اتاق به سمت تلویزیون است، طبیعی است که دیوار پشت تلویزیون بیشترین نگاه ها را به سوی خود جلب کند. به همین دلیل یکی از ترند های دکوراسیون داخلی منازل، طراحی دیوار پشت تلویزیون است. پرطرفدارترین متریالی که این روزها برای این فضا بکار می رود، کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری است. این نوع از کاغذ دیواری در طرح های متنوعی از جمله اشکال هندسی، طرح سنگ، پوستر حیوانات، مناظر طبیعی و تاریخی در اختیار شماست. مزیت مهمی که این پوستر های دیواری برای شما به همراه دارد این است که می تواند در ابعاد دلخواه شما چاپ و بر روی دیوار نصب شود.

درآخر باید گفت برای فرار از روزمرگی و خلق فضایی تازه و روحیه بخش در زندگی، تغییر دکوراسیون انتخاب مناسبی است. یکی از المان های تغییر در دکوراسیون که سهم بسزایی در خلق فضایی تازه و منحصر به فرد دارد، خرید و نصب کاغذ دیواری است. برای خرید انواع کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری مدرن،کلاسیک و همچنین پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی، می توانید به فروشگاه های ملزومات دکوراسیون داخلی مانند النین مارکت (https://eleninmarket.com/) مراجعه کرده و با دیدن انواع آلبوم های کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف بهترین انتخاب را برای  منزل و محل کار خود داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز