خبرگزاری کار ایران

کارآفرینان بخوانند؛ اشتغالزالی با بهترین دستگاه سورتینگ

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۰۵

دستگاه سورتینگ یکی از فناوری های پیشرفته در صنعت است که برای رتبه بندی، درجه بندی و جداسازی محصولات مختلف به کار می رود. سورتینگ در کلمه به معنی "درجه بندی" معرفی شده است .در حوزه بسته بندی حبوبات، انواع میوه خشک، جداسازی و بسته بندی خشکبار، نامی از دستگاه‌ های سورتینگ را به وضوح مشاهده می کنید. نه تنها مواد غذایی بلکه بسیاری دیگر از فرآورده ها و محصولات صنعتی نظیر پلاستیک و پت و همچنین سنگ های معدنی با استفاده از انواع سورتینگ قابل جداسازی هستند. در سال ‌های اخیر فناوری های پیشرفته به کمک کارآفرینان آمده است تا بتوانند در راستای اشتغال زایی، محصولات متنوع تری را در قالب  بسته بندی های جذاب تر به بازار عرضه کنند.

ماشین سورت رنگی یا دستگاه سورتینگ رنگی، دستگاهی است که بر اساس فناوری‌های پردازش تصویر می ‌تواند مواد و خوراک ورودی را رتبه بندی کند. برترین تولید کنندگان انواع دستگاه سورتینگ در جهان متعلق به کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند که در سالیان اخیر چینی‌ها هم پا به این عرصه گذاشتند خوشبختانه کشور ایران نیز توانسته در طراحی و تولید این فناوری در جایگاه بالایی در کنار رقبای خود بدرخشد. با توجه به اهمیت دستگاه سورتینگ محصولات کشاورزی و همچنین مواد معدنی و پلاستیک، در ادامه این بحث با برترین طراح و تولیدکننده سورتینگ در کشور آشنا می شوید. پیش از آن لازم می دانیم درباره انواع دستگاه سورتینگ و شیوه های اشتغال زایی صحبت کنیم.

 انواع دستگاه سورتینگ برای اشتغال زایی

 

کارآفرینان بخوانند؛ اشتغالزالی با بهترین دستگاه سورتینگ

1- دستگاه سورتینگ خشکبار

دستگاه سورتینگ خشکبار عبارت است از سیستمی که بر اساس رنگ یا شکل انواع خشکبار و آجیل جات را رتبه بندی و درجه بندی کند. اساس عملکرد سورتینگ بر مبنای جداسازی مواد ورودی بر اساس الگوی رنگی یا شکلی محصول مانند اندازه می‌باشد. یکی از حوزه هایی که به شدت برای اشتغال زایی توصیه شده است سورتینگ خشکبار و راه اندازی کارگاه هایی است که نیروهای جوان را برای بسته بندی در اختیار می‌گیرند. این تجهیزات با کارایی بالا به بازار ارائه شده اند، بنابراین متناسب با نیاز کارفرما در ظرفیت های مختلف وجود دارند.

2- دستگاه سورتینگ حبوبات

 دسته دوم از انواع ماشین سورت، دستگاه سورتینگ حبوبات است. بسته بندی حبوبات در کنار بسته بندی خشکبار، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به مشغله های روزانه، خانم های خانه دار، کمتر حوصله پاک کردن حبوبات را دارند، بنابراین به سمت خرید حبوبات تمیز شده و بسته ‌بندی شده گرایش پیدا می‌کنند. خرید سورت لیزری برای حبوبات و راه اندازی یک کسب و کار در حوزه بسته بندی حبوبات، به طور کامل این نیاز را برطرف می‌کند. انواع نخود، لوبیا، عدس، لپه، سویا و.... قابل بسته بندی و رتبه بندی از طریق سورتر حبوبات می باشند.

3- دستگاه سورتینگ برنج و سورتینگ بذر و غلات

سومین دسته از انواع دستگاه سورتینگ به سورتینگ برنج و سورتینگ بذر و غلات اختصاص دارد. این دستگاه‌ ها در جایگاه خود بسیار اهمیت دارند، چرا که دانه های برنج، بذر و غلات، بسیار ریز هستند و عموماً تجهیزات و سیستم های قوی تر و حساس تری باید برای پاک کردن و رتبه بندی آنها به کار رود. برای این کار معمولاً دستگاه سورتر لیزری توصیه می شود. سورتینگ برنج، غلات و بذر، در جایگاه خود می‌تواند یکی از ایده های اشتغال زایی به ویژه در مناطقی باشد که مزرعه های برنج و انواع غلات وجود دارد. اگر کاملاً هوشمندانه عمل کنید، با سرمایه‌گذاری مختصر می توانید کارگاه سورتینگ خودتان را راه اندازی نمایید.

4- دستگاه سورتینگ برای کاربردهای صنعتی

علاوه بر سورتینگ مواد خوراکی، بخش دیگری از فناوری دستگاه سورتینگ برای کاربردهای صنعتی اختصاص داده شده است. سورتینگ سنگ و مواد معدنی و سورتینگ پلاستیک و پت، دو نمونه از کاربرد صنعتی ماشین‌های سورتینگ هستند که از طریق ماشین سورت، رتبه بندی و دسته بندی می شوند. به این ترتیب این سیستم های سورتینگ به طور ویژه برای کارخانه ها کاربرد دارند.

 

 شرکت علم و فن آراد طراح و تولید کننده بهترین دستگاه سورتینگ

کارآفرینان بخوانند؛ اشتغالزالی با بهترین دستگاه سورتینگ

 

با توجه به اینکه برترین دستگاه های سورتینگ در جهان، تولید شده توسط کشورهای خارجی هستند، می توان انتظار داشت که استفاده از آنها برای نیازهای داخل ایران ممکن است با محدودیت‌هایی مواجه باشد. از جمله این محدودیت‌ها پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری به خصوص در دوران تحریم می‌باشد. همچنین محدودیت دیگر به عدم انطباق دستگاههای سورتینگ خارجی با محصول ایرانی و نیازمندی مشتریان ایرانی است.

 بر همین اساس، شرکت علم و فن اراد با در نظر گرفتن جوانب مثبت و منفی سیستم‌های سورتینگ شرکت‌های خارجی، نقاط بهبود طرح را شناسایی کردند و با تکیه بر دانش تخصصی و به کارگیری فناوری های روز دنیا، انواع دستگاه سورتینگ را برای رتبه بندی و بسته بندی محصولات کشاورزی و صنعتی به بازار ارائه کرده‌ است.

این شرکت دانش بنیان با برند آراد سورتینگ افتخار دارد اعلام نماید تمام تجهیزات سورتینگ خود را مطابق با نیازهای بومی کشور و منطقه طراحی کرده است. به راحتی می توانید سورتینگ پسته، سورتینگ حبوبات و حتی سورتینگ کنجد و سورتینگ کشمش را با دقت بالا انجام دهید. انواع دستگاه سورتر لیزری و کالر سورت، مجهز به سنسورها و سیستم های تشخیصی دقیق هستند که این محصولات را در جایگاه خود، بسیار برجسته ساخته اند.

آراد سورتینگ افتخار دارد محصولات خود را در کنار رقبای خارجی با بهترین کیفیت و با پشتیبانی قوی و شبانه روزی توسط مهندسان جوان به بازار عرضه کند. اگر تصمیم دارید در زمینه اشتغال زایی وارد عمل شوید و در حوزه سورتینگ خشکبار، حبوبات، غلات یا سنگ های معدنی و صنعت پلاستیک، فعالیت کنید، محصولات این شرکت می تواند راهگشای شما باشد.

 انواع ماشین سورت، تولید شده در شرکت علم و فن آراد بر اساس پیشینه تجربی و دانش تخصصی، طراحی شده‌اند. تمام مراحل طراحی و ساخت انواع دستگاه سورتینگ شرکت بر اساس اصول مهندسی و استاندارد مشخص انجام می‌گیرد، بنابراین با تکیه بر این پشتوانه قوی می توانید اشتغال زایی در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و مواد معدنی و پلاستیک را داشته باشید.

انواع دستگاه سورتینگ بر اساس نوع محصول ورودی و همچنین ظرفیت مورد درخواست مشتریان در شرکت قابل سفارش و تهیه هستند. دسته بندی و رتبه بندی محصولات از جمله مواد غذایی و محصولات کشاورزی، مواد معدنی، انواع پیچ و مهره، پاکت و مرسولات پستی و همچنین پلاستیک و پت و شیشه، از طریق ماشین سورت تولید شده در این شرکت  امکان پذیر است.

 برای خرید مدل‌های مناسب از دستگاه سورتینگ شرکت علم و فن آراد و کسب اطلاعات بیشتر به سایت      www.aradst.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز