خبرگزاری کار ایران

باید ها و نباید های شستشوی نما و پیچ و رولپلاک نما

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۵۸

زمانی که به دنبال خانه دوست، اداره یا سازمانی می گردید، اولین چیزی که در ذهن نقش می بندد ظاهر ساختمان است. پس هر چقدر نمای ساختمان تمیز و زیباتر باشد، احساس شما نسبت به ساختمان بهتر خواهد بود و به ساکنین، شرکت و یا سازمان درون آن اعتبار می بخشد.

امروزه شستشوی نما و نورپردازی نما از مهم ترین اقدامات برای زیباسازی نمای ساختمان است. شهر تبریز یکی از شهرهای صنعتی است که معماری آن درمعرض انواع آلاینده ها و گرد و غبار قرار دارد. در مرحله اول فرایند زیباسازی ساختمان ها، آلاینده های شهری و گرد و غبار که باعث شده است نمای بیشتر ساختمان های تبریز کیفیت و جذابیت خود را از دست دهند با شستشوی نما از بین می رود و در صورت نیاز با روش پیچ و رولپلاک سنگ نما سنگ های افتاده تعمیر می شود و در آخر نور پردازی نما در تبریز باعث زیباسازی هر چه تمام تر ظاهر ساختمان در ساعات شب خواهد شد.  

در این مقاله به معرفی سه روش شستشوی نما، پیچ و رولپلاک و نور پردازی نما در تبریز می پردازیم. اگر اهل شما هم اهل یک شهر صنعتی  هستید و یا دوست دارید نمای ساختمان خانه و یا شرکت خود را زیباتر نشان دهید، برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

زیبایی خیره کننده ساختمان در شب

هر آنچه که از نمای ساختمان در ساعات شب دیده می‌شود به دلیل نور پردازی می باشد. با برجسته‌سازی قسمت های مختلفی از ساختمان به وسیله نورپردازی می توان نمای آن را خیلی زیباتر جلوه داد. نورپردازی نما در تبریز باعث شده است خیلی از ساختمان ها به زیبایی هرچه تمام تر بدرخشند و این شهر جلوه خیره کننده ای داشته باشد.

یک مبحث مهم در زمینه نور پردازی نما در تبریز مصرف انرژی برق است. تمام سیستم های به کار رفته در ساختمان های مختلف باعث می شود هزینه برق مصرفی افزایش پیدا کند. پس بهتر است این کار طبق اصول و روش های به صرفه تر انجام شود. موضوع مهم بعدی نحوه استفاده صحیح و هدایت درست نورپردازی است. چرا که اگر نورهای به کار رفته در قسمت های مختلف ساختمان به شیوه نادرست باشد، ظاهر ساختمان گیج کننده و نامرتب به چشم می خورد. یکی از روش هایی که باعث زیبایی و درخشندگی ساختمان در بین بناهای دیگر می‌شود و همچنین در کاهش مصرف برق کمک کننده است، استفاده از نور پردازی در قسمت های خاصی از نما به جای کل آن است. پس با طراحی اصولی نور پردازی نما در تبریز ، در کنار پرداخت هزینه کمتر، نظرات مثبتی نسبت به ساختمان جلب خواهد شد.

تجربه راحت برای شستشوی نما

اگر به تازگی ساختمان خانه یا محل کار خود را تمیز نکرده اید، با یک نگاه کاملاً متوجه کدر بودن سنگ ها و از بین رفتن زیبایی ظاهر آن خواهید شد. شستشوی نما در تبریز بهترین راه برای از بین بردن این آلاینده ها و کثیفی ها از روی نمای ساختمان است. وجود آلاینده های بسیار زیاد داخل شهر به سرعت دیوارهای ساختمان را کثیف می کند. البته بد نیست این را هم بگوییم که شستشوی نما در تبریز تنها برای رفع کثیفی شهرها و آلاینده ها کاربرد ندارد. بسیاری از ساختمان های نوساز را هم مشاهده می کنیم که بعد از اتمام مراحل ساخت، زیبایی ظاهری آنها اصلا به چشم نمی آید. چرا که ریختن سیمان و اختلال در عملیات سنگ کاری باعث شده است نمای ساختمان را زشت و ناپسند نشان دهد. بعد از اتمام کار، زیبایی و جذابیت ساخت با شستشوی نما در تبریز نمایان می شود.

باید ها و نباید های شستشوی نما و پیچ و رولپلاک نما

روش های مختلف شستشوی نما

شستشوی نما با روش های مختلفی انجام می شود که بستگی به نوع نماسازی و مصالح به کار رفته دارد.

شستشوی نما در تبریز با استفاده از دستگاه واترجت: این روش برای نماهای سنگی، آجری، کامپوزیت و سیمانی بسیار مناسب است . دستگاه واترجت کمک می‌کند آب با فشار بسیار زیاد بالا رود. اما هیچ مواد شوینده ای در داخل دستگاه استفاده نمی شود و تمام آلودگی ها به راحتی توسط آب پاک می شود.

شستشوی نما با ابر و طی:  این روش برای نماهای شیشه ای یا کامپوزیت بسیار کاربردی است. ابتدا نما با استفاده از واترجت شسته و سپس ابر و طی برای تمیز کردن بیشتر وارد کار می شود.

 روش شستشوی نما با سند بلاست: سند بلاست به روش ماسه پاشی نیز معروف است. در این روش ماسه های ساینده از جنس سیلیس با فشار زیاد بر روی سطح نما ریخته می شود و لایه بسیار نازک سطح را پاک می کند.

اجرای با کیفیت سنگ نما با استفاده از پیچ و رولپلاک

روش پیچ و رولپلاک نما در تبریز یکی از روش‌های مطمئن برای چسباندن سنگ نما یا ترمیم سنگ های افتاده است. با استفاده از این روش چسباندن سنگ نما به صورت سریع تر انجام می شود و هزینه کمتری نسبت به سیمان دارد.

معمولا چسباندن سنگ نما با روش های دیگر بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می دهد و با وزش باد احتمال جدا شدن آن از ساختمان زیاد است. اما نمای ساختمان به روش پیچ و رولپلاک نما در تبریز به بهترین صورت ممکن اجرا می شود و احتمال افتادن سنگ یا نفوذ آب و باران بین بندکشی های سنگ وجود ندارد.

اهمیت دیگر استفاده از روش پیچ و رولپلاک نما در تبریز ، هنگام نشست ساختمان و جدا شدن سنگ و در آخر افتادن آن است. این اتفاق بیشتر برای سنگ‌های بسیار سنگین رخ می دهد. به همین خاطر روش پیچ و رولپلاک برای سنگ های سنگین مانند گرانیتی بسیار کاربردی است.

پیچ و رولپلاک نما در تبریز چگونه اجرا می شود؟

باید ها و نباید های شستشوی نما و پیچ و رولپلاک نما

در مرحله اول، سنگ به وسیله دریل سوراخ می شود و سپس پیچ و رولپلاک داخل ناحیه سوراخ شده سنگ قرار می گیرد و در آخر سنگ نما به وسیله دستگاه پیچ بند یا دریل پیچ کاملا بسته می شود.

کلام آخر

نورپردازی نما در تبریز باعث می شود سنگ کاری های ساختمان زیبایی خود را  در شب حفظ کند و  تمیزی مکرر ساختمان با استفاده از روش شستشوی نما از نشستن غبار و آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد. هم چنین پیچ و رولپلاک جز جدیدترین روش های چسباندن سنگ نمای ساختمان است. پس این سه روش یک پیشنهاد ویژه برای به نمایش گذاشتن زیبایی و کیفیت نما ساختمان مسکونی یا تجاری شما در سطح شهر است.

منبع : http://ertefakaran.com ( ارتفاع کاران تبریز )
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز