خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید محصولات بهداشتی (نکاتی که حتما باید بدانیم)

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۷۴

داشتن پوست و موی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های فکری همه انسان هاست. از آن رو استفاده از انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، بخش اساسی از زندگی‌ روزمره ما را به خود اختصاص داده است.

داشتن پوست و موی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های فکری همه انسان هاست. از آن رو استفاده از انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، بخش اساسی از زندگی‌ روزمره ما را به خود اختصاص داده است.

لوازم بهداشتی طیف گسترده ای از محصولات متنوع را شامل می شود که از جمله آن ها می توان به انواع کرم ها، پودرها، لوسیون بدن، ضد چروک، انواع شامپو مانند شامپو شوره، مواد آرایشی چشم و صورت، انواع روغن ها و ... اشاره کرد.

انواع محصولات آرایشی و بهداشتی

به صورت کلی می توان لوازم آرایشی بهداشتی به سه دسته تقسیم کرد :

  • محصولات زیبایی پوست، مانند لوازم‌آرایش، لاک
  • محصولات مراقبت پوست، ضدآفتاب ، مرطوب‌کننده
  • محصولات زیبایی و مراقبت از مو مانند شامپو شوره

راهنمای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید لوازم بهداشتی به همین سادگی نیست چرا که لوازم بهداشتی نامرغوب و تقلبی می توانند صدمات جبران ناپذیری به پوست و موی شما وارد کنند. آن دسته از محصولات آرایشی بهداشتی که در تولید آنها از مواد شیمیایی مضر استفاده شده است علاوه بر اینکه باعث بیماری های  پوستی مانند خشکی، قرمزی، حساسیت و ایجاد لکه و چین و چروک می شود، در بلند مدت می تواند عامل بروز انواع سرطان ها نیز باشند.

زیبایی و سلامت شما نتیجه انتخاب برندهای معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی است.

احتمالا الان این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که با توجه به عرضه انواع مختلف لوازم آرایشی بهداشتی با برندهای متنوع و همچنین وجود محصولات آرایشی بهداشتی قاچاق و نامعتبر، آیا راهی برای کسب اطمینان از خرید محصولات معتبر و با کیفیت آرایشی و بهداشتی وجود دارد؟

فقط یک روش می تواند شما را از اصل بودن محصولات آرایشی بهداشتی مطمئن کند :

خرید از فروشگاه های معتبر عرضه لوازم آرایشی بهداشتی

خرید اینترنتی لوازم بهداشتی با برند های معتبر

امروزه با توجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت در میان اقشار مختلف مردم، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین، رونق فراوان گرفته است و اکثر افراد ترجیح می دهند به جای صرف هزینه و وقت در خارج از خانه، با خیالی راحت و به دور از هیاهو، آلودگی، و خستگی های فضای بیرون، خرید خود را با استفاده از  کامپیوتر شخصی، تبلت و یا موبایل، خرید خود را از فروشگاه های آنلاین معتبر انجام دهند.

علاوه بر صرف هزینه و زمان کمتر، یکی دیگر از مزیت های خرید آنلاین، تشخیص راحت تر فروشگاه های آنلاین معتبر و دارای مجوز می باشد.

فروشگاه های آنلاین عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی کار شما برای انتخاب و خرید مطمئن محصول مورد نیاز خود آسان تر می کنند. همه فروشگاه های آنلاین معتبر مجوزها و نمادهای اعتماد خود را در وبسایت خود قرار داده اند و این موضوع امکان انتخاب مطمئن ترین و بهترین گزینه برای خرید را سهل و راحت کرده است. همچنین تنوع بیشتر محصولات لوازم بهداشتی در فروشگاه آنلاین نسبت به فروشگاه های فیزیکی قدرت انتخاب شما را بالاتر می برد.

فروشگاه مهر آفاق گلدیس

شرکت مهرآفاق گلدیس دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و سابقه طولانی در ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو  با برندهای معتبر جهانی می باشد. این شرکت همواره تمام تلاش خود را کرده تا برندهای مشهور و معتبری را که در تولیدات محصول خود از ترکیبات فعال با منشآ طبیعی از جمله سلولهای بنیادی، گیاهی، عصاره ابریشم ، جلبک های دریایی و همچنین تری کمپلکس، فیتوکمپلکس و فرآودهایی با خاصیت دارویی و درمانی بهره می برند، عرضه کند. کیفیت بالا محصولات و خدمات پس از فروش گسترده از نقاط قوت مهرآفاق گلدیس می باشد.

محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی مهرآفاق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نتیجه حرفه ای را با توجه به ارگانیک بودن آن دارد.

برخی از ویژگی های محصولات مهرآفاق گلدیس :

   - تولید شده از مواد اولیه کاملا ارگانیک

   - 100% اورجینال (ساخت ایتالیا)

   -  عاری از پاراین و سلکیون

  -  عاری از وازلین و مواد نفتی

  - ضد آلرژی و حساسیت

  - عاری از مواد رنگ دهنده و شیمیایی

  - عاری از SLS و SLES

مشاوره آنلاین پیش از خرید

از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی مهرآفاق گلدیس ارائه مشاوره آنلاین به کاربران محترم است. کارشناسان این شرکت در سایت به صورت آنلاین پاسخگوی سئوالات مشتریان پیرامون محصولات بوده و هر آنچه را که برای زیباتر شدن نیاز باشد، به آنها انتقال می‌دهد. همچنین مقالات آموزشی در حوزه لوازم آرایش در وبسایت قرار داده شده است که مطالعه آنها دانش شما را رابطه با محصولات بهداشتی و نحوه انتخاب آنها بیشتر می کند.

ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور

فروشگاه آنلاین مهرآفاق گلدیس محصولات خود را به تمامی نقاط کشور ارسال می کند و مشتریان در هر شهری که باشند امکان خرید به صورت آنلاین و دریافت محصولات مورد نظرخود را درب منزل خواهند داشت.

اطلاعات تماس فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی مهرآفاق گلدیس :

آدرس وبسایت : beauty-mag-iran.com

تلفن دفتر :  11 70 87 22 21 98+

همراه : 09356281616

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز