خبرگزاری کار ایران

معرفی کتاب‌های پر فروش تلکتاب

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۲۹۸

در این مقاله چهار کتاب پرفروش سایت telketab.com در سال 98 را برای شما معرفی خواهیم کرد. این لیست شامل داستان های کلاسیک و معروفی است که دارای محتوای روانشناسی نیز هستند.

هنگامی که قصد خرید یک کتاب را داشته باشیم به چه چیز از آن بیشتر دقت می‌کنیم، برای انتخاب یک کتاب موارد مختلفی مثل نویسنده، ناشر، موضوع، قیمت، مترجم و ... وجود دارد. ولی احتمال دارد که بخواهیم کتابی را مطالعه کنیم که اکثر افراد علاقه مند به مطالعه، آن را خوانده باشند. از  جمله مزایای این کار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که چون این کتاب به سلیقه های بسیار زیادی نزدیک بوده. به احتمال زیاد به سلیقه ما نیز نزدیک باشد. در این مقاله چهار کتاب پرفروش سایت telketab.com  در سال 98 را برای شما معرفی خواهیم کرد. این لیست شامل داستان های کلاسیک و معروفی است که دارای محتوای روانشناسی نیز هستند.

۱- اثر مرکب

این کتاب نخستین کتاب پرفروش تلکتاب در سال 98 می باشد. در صورتی که قصد دارید در یک شب راه صد سال را بپیمایید یا به دنبال کلید رستگاری در چند دقیقه هستید، توصیه می شود که وقت خود را صرف خواندن این کتاب نکنید. دارن هاردی ناشر مجله پر فروش موفقیت در آمریکا، کتاب خود را این گونه توصیف کرده است. نویسنده این کتاب در پی نشان دادن یک راه مشخص و قطعی برای رسیدن به موفقیت نبوده و همچنین در پی گفتن جملات امیدوارکننده برای مخاطب نیست. برخلاف او  این کتاب مسیر دشوار و خسته‌کننده و سخت موفقیت را به خواننده نشان می دهد. بنابراین اصلی ترین وجه تمایز این کتاب با دیگر کتاب‌هایی از این قبیل، همین است. با خواندن این کتاب می توان کنترل زندگی را در دست گرفته و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگی را رقم زد.

در صورتی که شما نیز به موضوعات روانشناسی علاقه مند هستید، بهتر است این کتاب را در لیست خرید خود قرار دهید.

۲- چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟

 کتاب پرفروش چگونه یک نماز خوب بخوانیم از جمله مجموعه سخنرانی های علیرضا پناهیان در حرم امام رضا است. از جمله مباحث این کتاب می توان به نقش نماز در زندگی نمازگذار، رابطه عبادت با سرزندگی و نشاط روح آثار نماز خوب رابطه عبادت با سرزندگی و نشاط روح نماز استاد رساندن انسان به خدا و ... اشاره کرد که در این کتاب در مورد آنها بحث شده است. این کتاب را باید در گروه اخلاق اسلامی قرار داد. نثر این نوشته دارای زبانی ساده و روان بوده و برای همه افرادی که به دنبال خواندن کتاب هایی با مضمون مذهبی هستند گزینه بسیار خوبی است.

۳- زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

 بسیاری از ما داستان های عاشقانه ای که در مورد زنان و مردان خوانده ایم، را پایه رابطه میان زن و مرد می دانیم یا همچنین فیلم هایی که در این رابطه دیده ایم. ولی در جهان واقعی رابطه از قانون و قواعد خاصی پیروی می کند. زنان زیرک کتابی است که برای خودباوری زنان بسیار مناسب است. بسیاری از زنان به علت ویژگی های اجتماعی و فرهنگی جامعه در بسیاری از موارد کنترل خود را بر روابط روزمره از دست می دهند. نویسنده این کتاب در تلاش است تا با طرح مثال های ساده به زنان کمک کرده تا از نگفتن ترسی نداشته باشند و بتوانند کنترل زندگی و رابطه خود را در دست بگیرند. در این کتاب راهبردهای وجود دارد که برای بهبود رابطه میان زن و مرد و همچنین زندگی شغلی و اجتماعی زنان کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.

۴- خودت باش دختر

پیش از معرفی کتاب خودت باش دختر، بهتر است در مورد ماجرای که نویسنده در زندگی خود تجربه کرده بحث کنیم. نویسنده این کتاب زنی خود ساخته است که پس از اتمام اجبار پدر و همچنین پس از سپری کردن غم خودکشی برادر و مقابله با ترس فروپاشیدن بنیان خانواده به دنبال یک زندگی شاد و پرنشاط است، او در این کتاب می خواهد در مورد راز موفقیت خود با ما صحبت کند.

ممکن است همه ما به خودمان گاهی دروغ بگوییم از جمله این دروغ ها می‌توان به موارد چون به اندازه کافی لاغر نیستم به اندازه کافی آدم خوبی نیستم و یا باید از چیزی که هستم بهتر می بودم را مثال زد. در بسیاری از این موارد خودمان مقصر نیستیم. این جامعه است که ما را مجبور می‌کند این باورها را در ذهن جای دهیم. ولی هالیس نسبت به این موارد دارای رویکردی متفاوت بوده و پذیرای همه واقعیت های زندگی خود است. از طریق مطالعه کتاب می‌توان دروغ هایی را که باور کرده‌ایم را شناخته سپس بر آنها مسلط شده و سعی کنید مسیر یا در سطح زندگی خود را پیدا کنید و خودمان را به نخسه بهتر تبدیل کنیم. نویسنده کتاب دارای زبانی ساده و روان بوده که با به کار بردن چاشنی طنز موجب شده تا خواننده با او همراه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز