خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنکور 99 برای کرونایی ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۹۵

کنکور سراسری سال 1399 بالاخره قرار است در اواخر مرداد ماه برگزار شود.

 پس از اخبار و شایعات مختلف مبنی بر تعویث یا لغو کنکور 99 به دلیل کرونا آخرین شرایط برگزاری کنکور 99 برای دانش موزان عادی و کرونایی ها در این مطلب بررسی می شود

بله ، درست خواندید کنکور امسال برای کرونایی ها نیز برگزار می شود و سازمان سنجش ارفاق یا راه جایگزینی برای کرونایی ها انتخاب نکرده است ولی شرایط خاصی را اعلام خواهد کرد که تقریبا به شرح زیر خواهد بود

ستاد مقابله با کرونا با همکاری وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی ، تدابیر ویژه ای برای کرونایی ها اتخاد کرده است.

کنکور آسان است به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین موسسات کنکوری ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای شما عزیزان پیش بینی می کند که حدودا ، 10 روز مانده به کنکور سراسری سال 1399 باید به بخش سراسری سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و فرم های خوداظهاری ثبت کنند.

در فرم خود اظهاری باید مبتلا شدن فرد به کرونا به تایید آزمایشگاه بیمارستان  برسد و در قسمت مربوطه بارگذاری شود.

محل آزمون کرونایی های در کنکور 99

سازمان سنجش و وزارت بهداشت برای داوطلبان مبتلا به کرونا محل های مخصوصی را در نظر می گیرند که در ایام منتهی به کنکور توسط سازمان سنجش اعلام می شود.

پس حضور این داوطلبان در حوزه های امتحانی اجباری است و کنکور به صورت آنلاین برگزار نمی شود.

پس شرایط برگزاری کنکور 99 برای کرونایی ها تفاوت چندانی با دانش آموزان عادی ندارد.

امکان تعویق مجدد کنکور به دلیل کرونا

این روزها اخبار جدیدی از راهروهای مجلس به گوش می رسد که داوطلبان کنکور 99 برای پنج رشته تجربی ، ریاضی و انسانی و هنر خواستار تعویق مجدد کنکور از اوخر مرداد ماه به تاریخ های دیگر هستند اما آیا این امکان وجود دارد ؟

چه کسانی متضرر می شوند ؟ با ادامه این مطلب از مشاوران کنکور آسان است همراه باشید.

کنکور 99 را چه تاریخی می توان برگزار کرد ؟

پروسه برگزاری کنکور یک پروسه ای است که شما فقط دو سه روز آخر را مورد توجه قرار می دهید.

اما گردآوری سوالات از طراحان مختلف کنکور ، قرنطینه شدن طراحان کنکور به مدت چند هفته ، ویراست سوالات ، چاپ سوالات و پاسخبرگ ها در شرایط بهداشتی ، زمان لازم برای تصحیح پاسخنامه ها و اعلام نتایج ، مهلت انتخاب رشته و .. چیزی حدود دو ماه زمان را می طلبد.

در خوشبینانه ترین حالت اعلام نتایج کنکور تا اوایل مهرماه طول می کشد پس به طور منطقی امکان شروع ترم های تحصیلی دانشگاه ها از این دیرتر نیز ممکن نیست چون هزینه های جاری دانشگاه و اساتید و ...نیز علنا ادامه شرایط را سخت تر می کند.

کاهش تعداد سوالات کنکور سراسری 99

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر کاهش تعداد سوالات کنکور 99 یا برگزار شدن کنکور در چند روز یا محیط  های باز در شب مطرح شده است.

درست است که این تصمیمات برای داوطلبانی که کم یا دیر شروع به مطالعه کرده اند خبر خوبی است ولی خود را نیز جای دانش آموزان کنکوری قرار دهید که چندین ماه و حتی سال به دنبال نتیجه گرفتن در کنکور هستند و این اخبار و این تصمیات چقدر در نحوه کنکور دادن رتبه های برتر تاثیر دارد.

استاد احمدی مشاور و برنامه ریز رتبه های برتر کنکور بهترین اقدام را اطلاع رسانی یکباره و شفاف در زمینه برگزاری کنکور 99 می داند و تصمیم گیری سریع و قاطع را برای تمام دانش آموزان مفید می داند.

موانع ذهنی دانش آموزان و استرس ناشی از کنکور اینقدر برای دانش آموزان عذاب آور است که شایعات مختلف برای کنکوری ها مانند پرتاب سنگ به قطار در حال حرکت می باشد.

امید است بهترین تصمیم ها در این روزها به نحوی باشد که با کمترین خطر و با بالاترین کیفیت ، شما دانش آموزان عزیز و مستعد به نتیجه دلخواه خود برسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز