خبرگزاری کار ایران

درخواست لوله بازکنی فوری در فنی کارا به آسانی آب خوردن!

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۰۰

دیگر نیازی نیست در کوچه و خیابان به دنبال خدمات لوله بازکنی باشید. ما راهکاری به شما می گوییم تا در کمتر از یک دقیقه لوله بازکن ماهر پیدا کنید!

دیگر نیازی نیست برای استفاده از خدمات لوله بازکنی به برچسب های روی در و دیوار یا دوست و آشنا مراجعه کنید. در ادامه به شما راهکاری می گوییم تا بتوانید در کمتر از یک دقیقه لوله بازکن ماهر پیدا کنید!

لوله بازکنی در تهران در کمترین زمان ممکن!

تقریبا تمام ساکنین شهر تهران، گیر کردن در ترافیک های سنگین این شهر را تجربه کرده اند. در چنین شرایطی اگر کارهای فوری مانند گرفتگی لوله ها و جمع شدن آب رخ دهد، نزدیک بودن کسانی که می‌توانند این مشکل را برطرف کنند، امر بسیار مهمی است. تمامی افراد لوله بازکن در سایت فنی کارا به صورت سیار در شهر فعالیت نموده و شما می‌توانید خدمات لوله بازکنی تهران را به صورت فوری و در کمتر از نیم ساعت دریافت کنید.

خدمات لوله بازکنی فنی کارا در سراسر کشور

نه تنها ساکنین تهران، بلکه ساکنین بسیاری از شهرهای کشور مانند مشهد، اصفهان، قم، کرج و... نیز می‌توانند از خدمات لوله بازکنی فنی کارا استفاده کنند. برای این کار کافیست به سایت مراجعه نموده و نام سرویس، شهر و منطقه مورد نظر خود را وارد نمایید تا لیست افراد لوله بازکن در اطراف خودتان، به شما نمایش داده شود. فنی کارا واحد رضایت‌سنجی نیز دارد و پس از ارائه خدمات فنی به شما، میزان رضایت شما را ثبت نموده و به افراد فنی، امتیاز می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید امتیازاتی که برای هر لوله بازکن ثبت شده است را مشاهده نموده و بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای انجام سرویس مدنظر خود، با خیال راحت، انتخاب نمایید.

خودتان لوله بازکن شوید!

بسیاری از گرفتگی‌هایی که برای لوله‌های فاضلاب منازل رخ می‌دهد، توسط خودتان برطرف خواهد شد. و نیازی نیست که دنبال شماره تماس لوله بازکنی و چاه بازکنی باشید! روش‌های متعددی برای برطرف کردن گرفتگی‌ها وجود دارد که ساده‌ترین آن‌ها استفاده از تلمبه دستی می‌باشد. این وسیله که در تمامی منازل یافت می‌شود، برای رفع گرفتگی‌های ساده لوله و چاه بسیار کاربردی است. در صورتیکه موفق نشدید خودتان گرفتگی لوله ها را برطرف کنید می توانید از خدمات لوله بازکنی برچسب نیز استفاده نموده و در کمتر از یک دقیقه نزدیک ترین لوله بازکن را پیدا کنید. درخواست لوله بازکنی فوری در فنی کارا به آسانی آب خوردن!

ابزارهای مخصوص باز کردن لوله

تلمبه دستی و محلول‌های لوله بازکن که در اکثر منازل یافت می‌شوند، ساده‌ترین ابزار برای از بین بردن گرفتگی‌ها هستند. اما در کنار این‌ها، ابزارهای مخصوص و پیشرفته‌تری نیز وجود دارند که به اختصار به آن‌ها می‌پردازیم:

فنر لوله بازکنی دستی: این ابزار شامل یک دسته و خود فنر می‌باشد که از فولاد مقاوم ساخته شده است. فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌هایی مانند رسوب مواد در چاه استفاده می‌شود. برای استفاده از فنر، سر آن را داخل چاه نموده و دسته را می‌چرخانند تا نوک فنر که خاصیت ارتجاعی دارد نیز چرخیده و رسوبات را به خود جذب کند.

دستگاه فنر لوله بازکنی: دستگاه نوع پیشرفته‌تری از فنر دستی است که موتور آن، فنر را می‌چرخاند و کار لوله بازکن را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر می کند اما باید در زمان استفاده از آن حتما مهارت و دقت کافی داشته باشید.

دستگاه تراکم هوا: از این دستگاه برای از بین بردن گرفتگی‌هایی که با مواد جامد و خاک به وجود آمده است، استفاده می‌شود. این دستگاه هوای فشرده را داخل لوله نموده و باعث حرکت مواد اضافی و زائد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز