خبرگزاری کار ایران

درآمد خود را میلیونی کنید!

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۸۲

همانطور که ما در دنیای واقعی برای راه اندازی کسب و کار خود ساختمانی را خریداری یا اجاره می کنید، در دنیای اینترنت هم قادر خواهید بود تا یک مکان برای تبلیغ و ارائه محصولات و خدمات کسب و کار خود در اختیار داشته باشید.

حتما شما هم نام وب سایت را در ارتباط با کسب و کارهای مختلف شنیده اید. اما شاید هنوز با کارکرد این پدیده شگفت انگیز و نقش آن در افزایش ناگهانی درآمد تان چندان آشنایی نداشته باشید.

همانطور که ما در دنیای واقعی برای راه اندازی کسب و کار خود ساختمانی را خریداری یا اجاره می کنید، در دنیای اینترنت هم قادر خواهید بود تا یک مکان برای تبلیغ و ارائه محصولات و خدمات کسب  و کار خود در اختیار داشته باشید. به عبارت دیگر بخشی از اینترنت می تواند برای مدت دلخواه متعلق به ما می‌باشد. این بخش که ما آن را برای رونق کسب و کار خود در اختیار داریم، وب سایت نام دارد.

همانطور که در واقعیت از رنگ، سرامیک، سنگ و دیگر وسایل برای زیبا تر شدن ظاهر خانه بهره می بریم در وب سایت هم از لوگو، عکس ها، منو ها و دیگر المان ها استفاده می کنیم.

برای طراحی سایت اغلب از اسکریپت ها استفاده می شود. اسکریپت اغلب به یک سری از زبان‌های برنامه‌نویسی خاص گفته می شود که تحت وب قابل اجرا هستند. وردپرس یک اسکریپت پیاده سازی و مدیریت وبسایت است.

یک از مزیت های سیستم مدیریت محتوای وردپرس این است که هر کسی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می تواند سایت خود یا کسب و کار خودش را راه اندازی کند! اما فقط با نصب وردپرس نمی توانید یک سایت کامل و جذاب داشته باشید.

برای اینکه بتوان امکانات یک سایت وردپرسی را افزایش داد باید از افزونه وردپرس استفاده کنیم. افزونه های وردپرس امکاناتی که شما برای سایت مورد نظر خود نیاز دارید را فراهم می کند. نکته مهم اینجاست که کار با این افزونه ها هم مانند وردپرس، نیاز به دانش فنی خاصی ندارد!

پس از اینکه امکانات سایت خود را ایجاد کردیم باید ظاهر سایت خود را سر وسامان دهیم. تا بازدیدکنندگان از مشاهده سایت ما لذت ببرند و بتوانید کاربران بیشتری به خود جذب کرده تا در نهایت موفق شوید درآمد خود را چندین برابر کنید.

برای اینکه بتوانید ظاهر سایت خود را جذاب و مطابق با سلیقه خود کنید باید از قالب وردپرس استفاده نمایید. قالب های وردپرس متنوعی در موضوعات مختلف شخصی، شرکتی، خبری و فروشگاهی در اینترنت موجود هستند. اما قالب های رایگان وردپرس از امکانات و جذابیت مناسبی برخوردار نیستند. بنابراین برای داشتن یک سایت حرفه ای نیاز به قالب وردپرس حرفه ای است.

شاید برای کسی که با طراحی سایت آشنایی نداشته باشد نصب وردپرس، پیدا کردن و نصب افزونه ها وقالب وردپرس متناسب با نیازهای سایت کار آسانی نباشد. اما نگران نباشید برای حل این مشکل هم یک راه مناسب وجود دارد!

میهن اسکریپت معتبرترین پلتفرم عرضه قالب و افزونه اورجینال در ایران

سایت میهن اسکریپت با ارائه پکیج های آماده سایت در موضوعات مختلف شخصی، شرکتی، فروشگاهی و خبری کار شما را بسیار راحت تر کرده است. دیگر از این پس برای ایجاد یک وبسایت حرفه ای برای کسب و کار نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی ندارید. با صرف هزینه ای اندک می توانید قالب وردپرس متناسب با موضوع کسب و کار خود را در قالب یک پیکیج آماده تهیه کنید! نگران نصب این پکیج هم نباشید. تیم میهن اسکریپت پکیج تهیه شده توسط شما را، به صورت رایگان برای شما نصب می کند.

همچنین تیم پشتیبانی میهن اسکریپت به صورت 24 ساعته در کنار شما خواهد بود تا شما دیگر نران مشکلات فنی سایت خود نباشید و با خیالی راحت فقط به افزایش فروش و درآمد خود فکر کنید!

مزیت فوق العاده دیگر قالب های وردپرس ارئه شده در سایت میهن اسکریپت، سئو یا بهینه بودن آنها برای موتورهای جستجو است. این بدین معنی است که موتور جستجو و از همۀ آنها مهم تر، گوگل، رتبه بالایی به سایت شما اختصاص می دهند و بازدید بالایی به سایت شما می فرستد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز