خبرگزاری کار ایران

انواع کاشت ناخن در مرکز خدمات تخصصی ناخن آناهیتا

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۱۲

اگر شما ناخن های کوچک، شکننده و ضعیف دارید، در صورتی که بیماری در ناخن ها وجود نداشته باشد، می توانید با کاشت ناخن، از داشتن ناخن های زیبا لذت برده و ظاهر خود را شیک تر و آراسته تر کنید

از جمله خدمات زیبایی که امروزه تقریبا در تمام آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ارائه می شود، کاشت ناخن است. اگر شما ناخن های کوچک، شکننده و ضعیف دارید، در صورتی که بیماری در ناخن ها وجود نداشته باشد، می توانید با کاشت ناخن، از داشتن ناخن های زیبا لذت برده و ظاهر خود را شیک تر و آراسته تر کنید. البته توصیه ما این است که قبل از مراجعه، حتما با انواع روش های کاشت آشنایی داشته باشید تا در زمانی که آرایشگر به شما متدی را پیشنهاد می کند، اطلاعات کامل در مورد آن  داشته باشید.

کاشت ناخن

منظور از کاشت ناخن، قرار دادن مواد مصنوعی بر روی ناخن ها است که با اهداف مختلف انجام می گیرد:

  1. فرم دهی به ناخن ها
  2. بلندتر کردن قد ناخن ها
  3. افزایش استحکام ناخن هایی که سست و شکننده هستند.

گاها دیده می شود که مشتریان علی رغم اینکه ناخن های زیبا و کشیده ای دارند، ولی به دلیل شکننده بودن، مجبور هستند ناخن های خود را کوتاه کنند. لذا کاشت ناخن هم جنبه زیبایی داشته و هم عامل محافظت کننده به حساب می آید.

منتهی به این مسئله توجه داشته باشید که کاشت ناخن برای کسانی که مبتلا به بیماری های پوست و ناخن و بیماری های قارچی در ناخن ها بوده و سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است به هیچ عنوان نباید سراغ کاشت ناخن بروند چرا که با کاشت ناخن، هم بیماری ها بیشتر اوج گرفته و هم در صورت زخم شدن، به دلیل ضعف در عملکرد سیستم ایمنی بدن، بهبودی دیرتر حاصل خواهد شد.

کاشت پودر

اگر به دنبال این هستید که ناخن های شما بعد از کاشت، هم زیبایی عالی داشته باشد و هم بسیار مقاوم باشد، کاشت پودری را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مدت ابتدا لازم است ناخن مصنوعی بر روی ناخن ها قرار گرفته و سپس مواد پودری بر روی ناخن های مصنوعی چسبانده می شوند.

انواع کاشت ناخن  در مرکز خدمات تخصصی ناخن آناهیتا

در نهایت لازم است سوهان کشی ناخن ها انجام گیرد تا به زیبایی فرم گرفته و به همان شکل که مد نظر دارید، ناخن ها آماده شود. همانگونه که متوجه شدید این روش زمان بر است لذا باید حوصله به خرج دهید. انواع کاشت پودر عبارتند از:

  1. کاشت پودر کریستالی

در این روشف از پودری استفاده می شود که رنگ نداشته و همانند کریستال بر روی ناخن است. در نتیجه بدون اینکه به ناخن ها رنگ بدهد، فرم دهی و قوس دادن به ناخن ها را انجام خواهد داد.

  1. کاشت پودر صورتی

این نوع پودر، کمی مایل به صورتی است اما باز هم قادر است تا حدی لایه زیرین ناخن را نمایش دهد. از نظر دوام و استحکام همانند پودر کریستالی است.

  1. کاشت پودر کاور

پودرهایی با رنگ های صورتی، هلویی و کرم برای پوشش ناخن ها استفاده می شود به گونه ای که سطح ناخن را به طور کامل کاور کرده و قسمت زیرین مشخص نخواهد بود.

  1. کاشت پودر رنگی

در این روش نیازی به استفاده از لاک نخواهد بود. هر نوع رنگی که می خواهید انتخاب کنید تا پودر با همان رنگ بر روی ناخن های شما کاشت شود.

کاشت ژل

روش دیگری که برای کاشت ناخن به کار می رود، استفاده از ژل است. در روش قبلی ابتدا ناخن مصنوعی را بر روی ناخن قرار می دهیم و سپس پودر اعمال خواهد شد. در روش ژل، ژل مستقیم می تواند روی ناخن ها قرار گیرد. کاشت ژل روش بسیار شیک و زیبا است که جذابیت بیشتری نسبت به روش ها قبلی دارد. در ابتدا مانیکور ناخن انجام می گیرد. باید ناخن های طبیعی خود را فرم داده و پوست های اضافی اطراف آن را حذف کنید. سپس ژل در سه محله بر روی ناخن ها کار می شود. در ابتدا باید زیرسازی انجام گیرد. سپس ژل استحکام دهنده را بر روی لایه قبلی قرار می دهند. در واقع این لایه بسیار مهم است چرا که تعیین کننده دوام و ماندگاری کاشت ناخن خواهد بود. در نهایت برای اینکه زیبایی ناخن ها بیشتر شود، باید ژل درخشان کننده را بر روی ناخن ها قرار دهید.

کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟

اکنون این سوال برای شما پیش می آید که در میان روش های معرفی شده، کدام یک مناسب تر هستند. البته بهتر است در این زمینه از آرایشگر سوال بپرسید تا بسته به ناخن های شما، بهترین روش را برای شما انتخاب کند. اما به طور کلی، به خاطر داشته باشید که یکی از عوامل موثر بر روی دوام و زیبایی ناخن ها، شرایط آب و هوایی محیط است. اگر در منطقه ای مرطوب زندگی می کنید، بهتر است در صورت امکان، از کاشت ژل ناخن استفاده کنید و برای مناطق گرم و خشک، کاشت پودری بهتر جواب می دهد. البته برای هر نوع خدمات کاشت ناخن، لازم است ابتدا صلاحیت را از متخصص پوست و مو دریافت کنید تا سلامت ناخن های شما تایید شده و با خیال آسوده برای این منظور اقدام کنید.

انواع کاشت ناخن  در مرکز خدمات تخصصی ناخن آناهیتا

خدمات کاشت ناخن در مرکز تخصصی ناخن آناهیتا

همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، با توجه به استقبال بانوان عزیز از خدمات ناخن، امروزه تقریبا در اغلب سالن های زیبا، آرایشگران متخصص کاشت و طراحی ناخن را برای شما انجام می دهند. اما آنچه که اهمیت دارد این است که افراد علاوه بر مهارت کامل، از مواد و متریال درجه یک برای این منظور استفاده نموده و بهداشت را رعایت کنند. حقیقت این است که این موارد در برخی از آرایشگاه ها رعایت نشده و از مواد چینی استفاده می کنند تا هزینه کار برای آن ها مقرون به صرفه باشد. لذا قبل از هر چیز، حتما تحقیق کنید و یک سالن زیبایی معتمد و حرفه ای را پیدا کنید. در مرکز تخصصی ناخن آناهیتا، تمامی آرایشگران ما در امر خدمات کاشت ناخن، ترمیم و طراحی ناخن، تخصص داشته و علاوه بر این ما در این زمینه، تنها از مواد استاندارد استفاده می کنیم چرا که سلامت شما عزیزان برای ما اولویت دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز