خبرگزاری کار ایران

با قالیشویی های مدرن آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۸۲

شاید برای شما سوال باشد که یک قالیشویی حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است. ابتدا در این مقاله برای شما خواهم گفت که یک همه قالیشویان و حتی تولید کنندگان فرش معتقد هستند که اگر از فرش به شکل دقیق و منظمی نگهداری شود، یعنی به موقع شسته شده و تار و پودهای آن تمیز شود قطعا فرش دارای عمر طولانی خواهد بود

قالیشویی حرفه ای:

شاید برای شما سوال باشد که یک قالیشویی حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است. ابتدا در این مقاله برای شما خواهم گفت که یک همه قالیشویان و حتی تولید کنندگان فرش معتقد هستند که اگر از فرش به شکل دقیق و منظمی نگهداری شود، یعنی به موقع شسته شده و تار و پودهای آن تمیز شود قطعا فرش دارای عمر طولانی خواهد بود و میزان کهنگی آن در طول سال ها بسیار کم خواهد شد مخصوصا فرش هایی که دست باف و ابریشمی هستند که نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند. همه کارشناسان فرش این توصیه را به تمامی افراد دارند که فرش خود را حداقل یک الی دوبار در سال به قالیشویی ها بسپارید. در این مقاله من به عنوان کارشناس در زمینه قالی و قالیشویی به شکل حرفه ای برخی از قالیشویان در سطح شهر تهران را به شما معرفی خواهم کرد و ویژگی های این نوع قالیشویی ها را به طور کامل برای شما شرح می دهم تا بتوانید انتخاب مناسبی در این زمینه داشته باشید. با ما همراه باشید.

قالیشویی در تجریش:

با قالیشویی های مدرن آشنا شوید

یکی از قالیشویی هایی که سالهاست بهترین دستاورد و مشتریان بسیار زیادی دارد قالیشویی تجریش است. این قالیشویی از افراد بسیار ماهر استفاده کرده و یک قالیشویی حرفه ای است که معمولا قرارداد های آن به صورت شفاهی نیست و کاملا همه موارد درآن ذکر می شود. و این قالیشویی دارای مجوز از صنف قالیشویان است که نمادی است بر اعتبار قالیشویی تجریش و اکثریت افرادی که در این منطقه و حواشی آن زندگی می کنند به شکل معمول از کار قالیشویی تجریش بسیار راضی هستند. شما می توانید به راحتی به شکل آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و هیچ نگرانی در این باره نداشته باشید و یا می توانید حضوری مراجعه کنید زیرا این قالیشویی به شستشوی هر نوع فرشی می پردازد و از طرفی دارای دستگاه های خشکشویی بوده که برای شستشوی مبل ها نیز استفاده می کند.

 

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران:

قالیشویی هایی نیز در شمال تهران هستند که تمامی مناطق شمال تهران را ساپورت می کنند. این نوع قالیشویی ها از دستگاه های فوق العاده پیشرفته ای در کار خود استفاده می کنند و از اعتبار بسیار زیادی برخوردارند. از طرفی کارشناسان فرش نیز به نوع قالی ها توجه کرده و هر نوع قالی به طور مثال اگر دست باف و یا ابریشمی یا ماشینی باشد به شکل مخصوص خود شسته می شود تا به تار و پود فرش آسیبی نرسد.

قالیشویی غرب تهران:

در غرب تهران قالیشویی غرب تهران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این قالیشویی ابتدا قالی برس زده می شود یعنی اینکه قبل از شستن قالی، قالی مورد نظر کاملا چک شده و هر گونه لک و یا اگر موادی درون پرزهای آن گیر کرده باشد کاملا برس زده شده حتی می توان گفت اگر فرش دارای پارگی باشد به این موضوع نیز رسیدگی می کنند و بعد از این کار شروع می کنند خاک فرش ها را می گیرند. عملیات خاک گیری توسط دستگاهایی انجام می شود که بسیار پیشرفته هستند. هنگام شستن فرش ها سعی می شود از مواد شوینده ای استفاده شود که رنگ فرش را تغییر ندهند و حتی این نوع قالیشویی آنقدر حرفه ای است که در صورتی که از قبل رنگ دهی در فرش ایجاد شده باشد سعی می شود ترمیم آن به شکل مناسبی انجام شود. لکه گیری در فرش ها نیز از کارهایی است که در این قالیشویی انجام می شود و هر گونه لکی را از روی فرش ها پاک می کند. در هر قالیشویی حرفه ای از مواد شوینده بسیار عالی برای شستن فرش ها استفاده می شود، موادی که استفاده می شود باید از تار و پود فرش ها کاملا محافظت کند. این موضوع را نیز بیان کنم هر نوع قالیشویی مدرن امروزه علاوه بر شستن فرش های ماشینی و دستباف به شستن مبلمان و هر گونه قالی های سنتی نیز می پردازد.

قالیشویی در نیاوران

نیاوران نیز منطقه ای گسترده است که دارای قالیشوی های متفاوتی است. قالیشویی در نیاوران تمامی مناطق را ساپورت می کند و به بهترین وجه خدمات خود را به آنها ارائه می دهد. باید بدانید این قالیشویی ها از اعتماد چندین ساله برخوردارند و بهترین و مدرن ترین قالیشویی در نیاوران را می توانید به راحتی پیدا کنید. قالیشویی نیاوران تمامی خدمات را به صورت آنلاین و حضوری برای شما ارائه می دهد و از دستگاه هایی بسیار پیشرفته و مدرن برای شستن انواع قالی استفاده می کند و از طرفی دارای کارشناسانی است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین شما می توانید  با آنها تماس خود را برقرار کرده و آنها به بهترین وجه ممکن پاسخ سوالات شما را می دهند.

قیمت قالیشویی ها:

باید این موضوع رابدانید که قیمت قالیشویی ها در هر منطقه با توجه به کارکرد متفاوت است و البته عواملی در تعیین قیمت دارای اهمیت است و البته این موضوع را نیز باید بدانید که قیمت ها با توجه به مصوب صنف قالیشویان تعیین می شود اما در مواردی برخی فرش ها قیمت مخصوص به خود را دارند. در برخی قالیشویی ها قیمت ها بر اساس متر مربع تعیین می شوند . برخی خدمات نیز به دلیل اینکه اضافه بر کاری است که باید انجام شود بنابراین قیمت اضافه تری خواهد داشت. از طرفی شما می توانید با هر نوع قالیشویی در هر منطقه تماس بگیرید و قیمت های به روز شده را بپرسید. کارشناسان هر منطقه در پاسخگویی به شما در هر لحظه ای به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.

سخن پایانی:

قالیشویی هایی که در این مقاله برای شما معرفی شده است جزیی از بهترین قالیشویان سطح تهران هستند که از رضایت عالی مشتری برخوردار بوده و دارای مدرن ترین و بهترین خدمات تخصصی هستند.این نوع قالیشویی به علاوه بر شستشو به رفو و اصلاح قالی ها و حتی ترمیم نیز می پردازند و حتی مواردی مانند چرم دوزی و یا بیدخوردگی و هر گونه خدمات مربوط به قالی را برای شما انجام می دهند. کارشناسان ما همیشه در خدمت گذاری برای شما حاضر هستند هم چنین افراید ماهر که به شستن و رفو و خدمات مربوط به قالیشویی می پردازند همیشه پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز