خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۴۶۲

ویروس خطرناک کرونا به شدت از طریق دست‌زدن به سطوح آلوده قابل انتقال است. به همین خاطر بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای، به‌ناچار دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی خود را کنار گذاشته و با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟!

قطعاَ این اولین سوالی است که در برخورد با اسم «دستگاه حضور و غیاب» به ذهنمان خواهد رسید. اما جالب است بدانید که امروزه شرکت‌ها به چند دلیل از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده می‌کنند:

  • جلوگیری از امتناع کارکنان از ثبت واقعی ساعت کارکرد
  • کنترل دقیق حضور وغیاب
  •  افزایش دقت وسرعت در محاسبه حقوق و مزایای کارکنان

در واقع دستگاه حضور و غیاب، یک دستگاه الکترونیکی پراهمیت است که می‌تواند زمان دقیق ورود و خروج کارکنان را ثبت کند و بر طبق آن، میتوان حقوق و پرداختی‌های پرسنل را با صرفه اقتصادی فراوان محاسبه کرد.

مسئله بی‌نظمی کارکنان، تقریباَ در همه‌جا وجود دارد و در فضاهای کاری پیرامون ما نیز بسیار دیده می‌شود. شاید بهتر باشد در همین رابطه، نتایج یک تحقیق معتبر را بررسی کنیم:

موسسه جهانی حسابداری و کامپیوتر کسلر (kessler)، در رابطه با کسب و کارهای زیر نظر خود، یک تحقیق مهم را انجام داده و به نتایج جالب توجهی هم رسیده است. طبق نتایج این تحقیق، در حدود هشتاد درصد!!! از پرسنل این مشاغل با بی‌توجهی، از ساعات کاری خود فراری هستند و موجب افت شدید محیط کار هستند.

در همین رابطه باید گفت که وجود دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، قطعاَ میتواند با ثبت تمامی اطلاعات مربوط به ساعات کاری و حضور و غیاب، از بروز بسیاری از تخلفات کارکنان جلوگیری کند.

ویروس کرونا و نقش دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

ویروس خطرناک کرونا به شدت از طریق دست‌زدن به سطوح آلوده قابل انتقال است. به همین خاطر بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای، به‌ناچار دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی خود را کنار گذاشته و با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند.

از جمله‌ی این مشکلات می‌توان به: امتناع کارکنان از ثبت اثرانگشت،عدم وجود اطلاعات دقیق حضور و غیاب کارکنان، کندشدن روند محاسبات ساعات کار و ایجاد اشتباه در محاسبات پرداخت مالی به پرسنل اشاره کرد! تمامی این مشکلات بوجود آمده، بازار استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را داغ‌تر کرده است.

قابلیت استفاده از کارت در دستگاه حضور و غیاب

قابلیت استفاده از کارت، بخشی از مشکلات مربوط به انتقال ویروس کرونا در میان کارکنان را از بین برده است و از تماس مستقیم با سطوح آلوده جلوگیری می‌شود. اما با دیگر تخلفات احتمالی چه باید کرد؟ بعنوان مثال اگر فردی بخواهد با استفاده از کارت همکارش تردد کند، دستگاه حضور و غیاب چگونه می‌تواند از این کار جلوگیری کند؟!

جالب است بدانید که دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro2، به کمک دوربین داخلی خود، تصویر لحظه تردد فرد را ثبت و در دیتابیس ذخیره کرده و با استفاده از این ویژگی هوشمند، از بروز هرگونه تخلفی جلوگیری می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro2

این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره که به برند قدرتمند VIRDI اختصاص دارد، دارای شش ویژگی هوشمند و منحصر بفرد است که تمامی توجهات را به خود جلب کرده است:

1) سرعت و سهولت برای تعریف چهره در دستگاه حتی با استفاده از عکس پرسنلی یا عکس ثبت شده از طریق موبایل

همه چیز درباره نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

2) دوربین قدرتمند دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro2، قادر است که چهره پرسنل را از فاصله 3متری و حتی در حال حرکت، شناسایی و ثبت کند و دیگر لازم نیست کاربران حتماَ در فاصله کاملاَ نزدیک و مقابل دوربین قرار بگیرند!

همه چیز درباره نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

3) قابلیت تشخیص چهره واقعی از غیرواقعی؛ درواقع اگر کاربری عکس موبایلی و یا تصویر متحرک ویدئویی را به دستگاه نشان دهد، دستگاه قابلیت تشخیص این تخلف را دارد؛ قابلیتی که در بسیاری از دستگاه‌های چینی موجود در بازار ایران وجود ندارد!

4) حساس‌بودن به بافت زنده پوست و تشخیص اثر انگشت تقلبی، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد این دستگاه حضور و غیاب است. به عنوان مثال اگر بخواهید اثر انگشتتان را با اشیائی همچون: کاغذ، چسب و... بسازید و روی دستگاه حضور و غیاب قرار دهید، دستگاه قابلیت شناسایی اثر انگشت تقلبی را خواهد داشت!

5) دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro2، به دلیل داشتن سنسور مادون قرمز، قابلیت ثبت چهره و حضور و غیاب افراد را حتی در محیط‌های تاریک نیز دارد.

6) قابلیت شناسایی سریع چهره حتی در درخشان‌ترین حالت تا 25.000 لوکس(lux)

به طور کلی وجود چنین ویژگی‌های حرفه‌ای و ارزشمندی، قطعاَ می‌تواند از ازدحام کارکنان و انتقال آلودگی، به میزان قابل توجهی جلوگیری کند و به سلامت کارکنان و جامعه، کمک کند.

دیگر ویژگی‌های نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

از دیگر ویژگی‌های مهم نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) حافظه‌ی قدرتمند دستگاه تشخیص چهره قادر است که به طور همزمان 20000 چهره، 500000 اثر انگشت و ده میلیون رکورد تردد را در خود ثبت کند! درواقع عملاَ شما هر زمان که بخواهید، به راحتی می‌توانید به اطلاعاتی که مدتها قبل ثبت شده‎ است، دسترسی داشته باشید.

2) مجهز به سیستم اندروید 6 و خروجی (Sd Card) و LAN جهت به‌روزرسانی نرم افزار و دریافت اطلاعات دستگاه

3) مجهز به صفحه تماماَ رنگی، سنسور ضد خش و دارای دو دوربین داخلی قدرتمند به جهت شناسایی چهره و عکسبرداری به‌هنگام تردد

4) قابلیت اتصال به انواع نرم افزار حضور و غیاب موجود در بازار

هماهنگی دستگاه حضور و غیاب با نرم افزار حضور وغیاب

از دیگر ویژگی‌های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro2، قابلیت ارتباط و یکپارچگی با انواع نرم افزار حضور و غیاب موجود در بازار است. نرم افزار حضور و غیاب به راحتی در محیط ویندوز و یا وب اجرا می‌شود و قابلیت دریافت اطلاعات ثبت‌شده در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را از طریق خروجی SD CARD و LAN دارد. نرم افزار حضور و غیاب قادر است ساعات کاری پرسنل، حضور و غیاب، میزان دستمزد و پرداختی‌ بر اساس ساعات کاری و ... را با بالاترین سرعت ممکن برای حسابداران هر شرکتی محاسبه کند.

امــــا با وجود تمام ویژگی‌های عنوان شده، چرا باز هم بر کارایی و جذابیت نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اصرار داریم؟!

همه چیز درباره نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

به معنای واقعی حرفه ای باشید...

سیستم پردازشگر چهار هسته‌ای قدرتمند این دستگاه حضور و غیاب، موجب میشود که مدیریت زمان را به بهترین شکل انجام دهید و هزینه‌های ناشی از محاسبات اشتباه را کاهش دهید. همچنین باید گفت که ویژگی‌های این دستگاه در ثبت چهره افراد، از بروز هرگونه تخلفی برای مجموعه حرفه‌ای‌تان جلوگیری می‌کند.

از این رو، تیم تخصصی شرکت مهندسی طلوع پردیس؛ نماینده رسمی برند VIRDI در ایران، با ارائه انواع مشاوره‌های قدرتمند، آماده ارائه‌ی انواع دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه کنترل دسترسی و گیت کنترل تردد به تمامی مجموعه‌های حرفه‌ای در نقاط مختلف کشور می‌باشد.

ما در تیم تخصصی شرکت طلوع پردیس، دستتان را در دستمان به گرمی می‌فشاریم... چرا که به حرفه‌ای‌شدن کسب و کارتان می‌اندیشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز