خبرگزاری کار ایران

مناقصه نفت پاسارگاد برای تامین خودروی ایاب و ذهاب کارکنان کارخانه و پایانه صادراتی بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۳۷

شرکت نفت پاسارگاد در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط جهت تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان کارخانه و پایانه صادراتی بندرعباس خود شامل کارخانه بندرعباس، اسکله شهید رجایی بندرعباس، انبارها و پایانه های در جاده اسکله شهید رجایی و نیز کشتی سازی از طریق مناقصه اقدام نماید، متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه، در ساعات اداری از تاریخ 07/04/1399 لغایت 14/04/1399 (به جزء روزهای پنجشنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی) به نشانی ذیل مراجعه و پیشنهادات خود را نیز حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه تاریخ 22/04/1398 تحویل نمایند.

به گزارش ایلنا، شرکت نفت پاسارگاد در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط جهت تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان کارخانه و پایانه صادراتی بندرعباس خود شامل کارخانه بندرعباس، اسکله شهید رجایی بندرعباس، انبارها و پایانه های در جاده اسکله شهید رجایی و نیز کشتی سازی از طریق مناقصه اقدام نماید، متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه، در ساعات اداری از تاریخ 07/04/1399 لغایت 14/04/1399 (به جزء روزهای پنجشنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی) به نشانی ذیل مراجعه و پیشنهادات خود را نیز حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه تاریخ 22/04/1398 تحویل نمایند.

1-    تهران- سعادت آباد- بلوار دریا- خیایان مطهری شمالی-کوچه ساحل دوم شرقی-انتهای کوچه-پلاک 37- تلفن 23036333.

(تذکر: تحویل پاکت ها در تهران حتما می بایست به دبیرخانه مرکزی نفت پاسارگاد صورت پذیرد)

2-    بندرعباس- جاده اسکله شهید رجایی- بعد از پالایشگاه بندرعباس- واحد قیرسازی- شرکت نفت پاسارگاد- دفتر پشتیبانی کارخانه-07632373030.

3-    مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: سپرده تضمین شرکت در مناقصه به میزان 785.000.000 (هفتصد و هشتاد و پنج میلیون) ریال می باشد که می بایست به صورت الف- ضمانتنامه بانکی از بانک های مورد تایید مناقصه گزار یا ب- چک بانکی در وجه شرکت نفت پاسارگاد یا ج – واریز وجه نقد به شماره حساب 91277124 نزد بانک ملت به نام شرکت نفت پاسارگاد باشد.

4-    مدت اجرا : از زمان ابلاغ قرارداد به مدت 12 ماه شمسی.

5-    مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد مناقصه: معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت به همراه کارت شناسایی معتبر .

6-    به پیشنهادات فاقد امضا، فاقد تضمین شرکت در مناقصه، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز