خبرگزاری کار ایران

با سئو و بهینه‌سازی سایت کسب و کار خود را حرفه‌ای رشد دهید

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۳۴

در این مقاله قصد داریم تا خیلی راحت و قابل لمس، شما رو با صفر تا صد سئو و بهینه سازی سایت آشنا کنیم! با بررسی عمیق مفهوم و اهمیت سئو برای کسب و کارها با ما همراه باشید.

شما برای معرفی کسب و کار، فروشگاه، برند و استارتاپتون نیاز به یک سایت یا نرم‌افزار تلفن همراه دارید که به عبارتی آینه‌ی کار شما محسوب میشه به این معنا که کاربران هدف رو با شما وارد تعامل و برداشت اونها از کیفیت و وسعت کسب و کارتون رو به راحتی از طریق سایت بهشون القا میکنه؛ بعد از برداشت اولین قدم یعنی طراحی سایت یا اپلیکیشن تلفن همراه نوبت به سئو و بهینه سازی اون‌ها میرسه، سئو یک مرحله بعد از طراحی سایت یا اپلیکیشن مطرح میشه و از اهمیت بسیار بالایی هم برخورداره که در ادامه کاملا به صورت تخصصی و البته راحت و قابل درک برای شما توضیح میدیم.

ضرورت بهینه سازی و سئو سایت در چیست!

هر اندازه که برای طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت یا اپلیکیشن خودتون هزینه کرده باشید، وقتی سود و آورده‌ای برای شما به همراه نیاره، هیچ اهمیتی نداره! تمام هدف و نتیجه کار در این مشخص میشه که شما به میزان سود و فروشی که مدنظرتون هست دست پیدا کنید و بتونید محصولات و خدماتتون رو به همه معرفی کنید؛ فرض کنید شما یک سایت، با کیفیت و استانداردهای جهانی طراحی کردید که محصولات و خدماتتون هم از کیفیت، تعرفه و تمایزهای بسیار زیادی نسبت به رقیباتون بهره‌مند هستند! عالیه نه؟؟! چی از این بهتر؟ اما مسئله‌ای که اینجا مطرح میشه صرف نظر از تبلیغات فیزیکی و سنتی که نیازه به صورت شخصی با فرد ارتباط بگیرید، شما چطور میتونید این همه شاخصه‌های بی نظیر کسب و کار خودتون رو به کاربر انتقال بدید؟ یا راحت تر بگیم اصلا کاربرها از کجا باید این موضوع رو متوجه بشن که شما وجود دارید و با این شاخصه ها خدمات و محصولاتتون رو ارائه میدید؟! در این بین مهم ترین مسئله ای که بر روی روند رشد شما تاثیر گذاره، سئو سایت شماست!

آیا سئو بدرد کسب و کار شما میخوره و نیازه که شما به این حوزه ورود کنید؟

یکی از مهم ترین مواردی که در بازار رقابتی امروز خودش رو نشون میده و حتما کمو بیش به گوش شما خورده واژه سئو یا بهینه سازیه، میلیون‌ها نفر در همه جای دنیا از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و نیازهای خودشون استفاده میکنن پس میشه نتیجه گرفت اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی، وبسایت، نرم افزار تلفن همراه و یا حتی وبلاگ باشید، سئو میتونه باعث پیشرفت و رشد شما در رسیدن به اهدافتون گام کلیدی و بزرگی رو برداره. اما سئو چیه و چرا اهمیت اون برای پیشرفت کسب و کار شما بسیار مهه؟! آیا این مهم شامل کسب و کار شما هم می‌شه؟

در حال حاضر با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، کسب و کارها رنگ و بوی کاملا تازه‌ای به خودشون گرفتن و ما برای توسعه فضای بازاریابی اینترنتی، به درک مفهوم سئو بسیار نیاز داریم؛ سئو به معنای بهینه سازی سایت و یا اپلیکیشن برای موتور های جستجو هستش اما برسیم به مفهوم اصلیِ سئو یعنی :

چرا سئو برای موتور های جستجو اینقدر از اهمیت ویژه‌ای برخورداره؟

در دنیای امروز سئو برای رشد کسب و کار شما الزامیه و بدون درنظر گرفتن اون، شما بایستی هزینه‌های بسیار زیادی رو برای تبلیغ کار خودتون پرداخت کنید و در صورتی که این تبلیغات رو متوقف کنید به صورت آنی از دید کاربرها حذف میشید! برای همین شما برای رشد در بستر دیجیتال، به سئو و بهینه سازی سایت خودون نیاز دارید. اگر بخوایم به صورت ساده‌تر توضیح بدیم» فرض کنید شما یک فروشگاه یا دفتر کاملا لوکس، با طراحی بی‌نظیر و بی‌نقص داشته باشید، همچنین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات و محصولات خودتون رو به کاربرها به صورت کاملا ویژه ارائه بدید؛ همونطور که در پادکست قبلی اشاره کردیم تا اینجا همه چیزش عالیه…! اما جز خودتون هیچ‌کس از این شرایط ویژه مطلع نمیشه چون شما شرایط کسب و کارتون رو به کاربر معرفی نکردید. سئو و بهینه سازی وظیفه‌ی معرفی مستمر کسب و کار شما در موتورهای جستجو رو ایفا میکنه!

با سئو و بهینه‌سازی سایت کسب و کار خود را حرفه‌ای رشد دهید

سئو چطور میتونه برای کسبو کار شما سود و آورده به همراه داشته باشه؟

یکی از اهداف اساسی سئو و بهینه سازی سایت‌ها پردازشِ کلمات کلیدی تعریف شده در حوزه کسب و کار شماست، قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا و برتر موتورهای جستجو مثل گوگل بسیار ارزشمنده چرا که یک تبلیغ بسیار هدفمند و رایگان مربوط با حوزه شما در بهترین فضای تبلیغاتی جهان به شمار میاید. این فرایند باعث میشه که حجم عظیمی از ترافیک‌ و ورودی رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو به سایت شما هدایت شن و در نهایت خدمات و محصولات شما به سهم عظیمی از بازار هدفتون معرفی و نمایش داده بشه، توجه داشته باشید که داشتن یک ترافیک روبه رشد مزیت بزرگی برای کسبوکار شماست! این به این معنا نیست که هر بازدید 100% منجر به فروش محصولات یا خدمات شما میشه اما با ارائه یک فضای مناسب محتوایی میتونیم قیف فروش رو بسیار بازتر کنیم.

در حال حاضر با توجه به رقابتی شدن فضای کسبو کار، تبلیغات بسیار پرهزینه و زمان بر هستن و معمولا اغلب با ضرر همراهن اما خب چاره چیه؟! در عمل هیچ راهی جز تبلیغات محصولات و خدمات شما برای دیده شدن و ارائه شدنشون وجود نداره و  به عبارتی بازاریابی از مهترین مواردی هستش که هر سازمانی برای ادامه حیاتش به اون نیاز داره! بطبع بازاریابی آنلاین از این قاعده مثتثنی نیست و میتونه خیلی بیشتر از بازارابی سنتی به پیشرفت شما کمک کنه.

بیشترین سهم در بازاریابی آنلاین را از طریق سئو بدست بیاورید

در بازاریابی آنلاین گزینه های مناسبِ متعددی وجود داره مثل شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ، ایمیل مارکتینگ و غیره اما یکی از پربازده ترین، ارزانترین و معتبر ترینِ اون ها کسب رتبه های برتر در نتایج جستوجو هستش، بزرگترین مزیت قرار گرفتن در عناوین برتر موتورهای جستجو مانند گوگل شناخته شدن سریع کسبو کار شما در فضای اینترنت که به طور قطع باعث افزایش چشمگیر مخاطبین و بازدیدکننده های سایت شما میشه و همونطور که قبلا از اهمیت این موضوع با شما صحبت کردیم، باعث میشه تا خدمات، محصولات، شاخصه ها و مزیت های سازمانی شما به تعداد بسیار زیادی از کاربران منتقل بشه!

کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت سئو ویستا این اطمینان رو به شما میدن که با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب به همراه مشاوره و بسته های متنوع تبلیغاتی کسب و کار خودون رو با استفاده از تبلیغات گوگل ادورز و سئو سایت به حداکثر بازدهی رسونده و به بهترین انتخاب مشتریان بازار رقابتی هدفتون  تبدیل بشین!

0912-875-6547

021-8855-1470

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز