خبرگزاری کار ایران

مواد شیمیایی آزمایشگاهی اصل از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۱۶

شرکت مرک آلمان با بیش از 350 سال قدمت، قدیمی ترین شرکت تولید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی دنیاست که هم اکنون با بیش از 50،000 کارمند در 66 کشور دنیا به فعالیت می پردازد. مرک در دو دهه گذشته با تغییر رویکرد از تجارت سنتی به دیجیتال ، فعالیت بخش دارویی خود را از داروهای ژنریک به داروهای زیست فناوری و بخش شیمیایی خود را به حوزه تحقیقات و تولید در علوم زیستی سوق داده است و این تغییر رویکرد با فروش بخش تولید داروهای ژنریک و خرید شرکت تولید داروی زیست فناوری سرونو Serono در قسمت دارویی و با فروش شرکت VWR و خرید شرکتهای میلیپور Millipoe و سیگما آلدریچ Sigmaaldrich در بخش شیمیایی همراه بوده است.

هم اکنون محصولات گروه مرک که شرکت‌های مرک میلیپور Merckmillipore، سیگما آلدریچ Sigmaaldrich، سرونو Serono و سایر شرکت‌های زیر مجموعه را شامل می شود در سه بخش زیر با محصولات متنوع و در حیطه‌های مختلف ارائه می‌گردد.

  • بخش مراقبت‌های بهداشتی Healthcare شامل غدد درون ریز ، داروهای عمومی ، باروری ، عصب شناسی و ایمنی شناسی وانکولوژی است
  • بخش علوم زیستی Life Science شامل زیر بخشهای تشخیص طبی و بالینی ، زیست فناوری نوظهور ، تستهای زیست محیطی ، غذا و نوشیدنیها ، تحقیفات آکادمیک و دولتی ، صنعت ، تولید دارو و داروهای زیستی ، تحقیقات دارویی و کنترل کیفیت دارویی است

 

  •  بخش مواد کارا Performance Material شامل معماری ، خودرو ، آرایشی بهداشتی ، صفحه نمایش ، افکت پیگمنتها ، راه حلهای کاربردی ، الکترونیک نوری ، نیمه هادیها است

 شرکت مرک رسما از سال 1347 تا 1383 در بخش تولید و توزیع دارو و بازرگانی مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران فعالیت می کرد که مدیر عامل شرکت کیمیا نوآور آزما نیز بمدت 4 سال در شرکت بازرگانی مرک ( دفتر وقت شرکت مرک در ایران) بعنوان مدیر فروش حضور داشت نامبرده با گذراندن دوره های متعدد آموزشی تنها شخصی در ایران است که بواسطه این دوره های آموزشی اطلاعات فنی کاملی از محصولات مرک دارد.

مرک پس از تعطیلی دفتر خود در ایران فعالیت خود در بازار ایران را از طریق شرکتهای ایرانی نمایندگی مرک پیگیری نمود که مدیر عامل شرکت و شرکت کیمیا نوآورآزما همواره بخشی از این حلقه فروش و بازاریابی محصولات شرکت مرک بوده است.

هم اکنون اگرچه  نماینده سیگماآلدریچ در ایران وجود ندارد ولی کیمیا نوآور آزما بدلیل ارتباطات بین المللی خود محصولات این شرکت را در اسرع وقت تهیه و در اختیار مشتریهای محترم می گذارد.

کیمیا نوآورآزما بواسطه حضور متخصصین دوره دیده و مجرب و دسترسی به آزمایشگاه کنترل کیفیت مستقر در شرکت قادر است کلیه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی غربال شده از بهترین و با کیفیت ترین برند ها شامل مرک ، سیگماآلدریچ ، آکروس ، آلفا ایزر ، وی دبلیو آر ، نماینده HACH و سایر برندهای جهانی را با تضمین کیفیت تقدیم مشتریهای خود در سراسر کشور نماید.

شرکت کیمیا نوآور آزما در جهت داخلی سازی تست کیتهای آب و فاضلاب اقدام به تولید کیتهای یاد شده با برند کینوکم Kinochem نموده که هم اکنون در شرکتهای آب و فاضلاب در آزمایشگاههای کنترل کیفیت استفاده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز