خبرگزاری کار ایران

ارتباط نفوذی فولاد مبارکه با رسانه‌های بیگانه چیست؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۷۷۸

۲۹ خرداد سال جاری ابر پروژه نورد گرم ۲ در فولاد مبارکه توسط سرپرست وزارت صمت کلید خورد.

به گزارش ایلنا، پروژه‌ای که در ادوار مدیریتی سابق فولاد مبارکه به مدت ۱۲ سال در کشاکش بود تا بلاخره حمیدرضا عظیمیان مدیر تازه منصوب شده این شرکت عزم خود را برای راه اندازی این پروژه جزم نمود تا ایران از واردات ورق های خودرو و لوله های آب و ... بی نیاز باشد. پروژه ای که حین برجام نیز توسط بهرام سبحانی مدیرعامل سابق فولاد با طرف آلمانی امضا شد و حتی پیش پرداختی نیز برای آن ازجیب مردم پرداخت گردید ولی بعد از تحریم آمریکا بلاتکلیف نزد طرف آلمانی رها شد.

اکنون با راه اندازی این پروژه توسط مشارکت مشورتی یک شرکت چینی بسیاری از دلالانی که با شرکت های خارجی مرتبط هستند نا امیدانه و در اتحاد با وارد کنندگان ورق های خودرو و لوله و ... علیه این پروژه که به نام سردار سلیمانی مزین شده، جنگ رسانه ای تمام عیاری را به راه انداخته اند تا شاید این ابر پروژه ملی را متوقف کنند. از رادیو فردا گرفته تا برخی رسانه های داخلی.

در جدیدترین گزارش که روز ۵ تیر در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد، با ادبیاتی قابل تامل، همراستا با رادیو فردا(رادیو بیگانه) به این موضوع پرداخته و علیرغم اینکه مدیرعامل فولاد مبارکه تمام شبهات این روزنامه را پاسخ داده اما روزنامه شرق با استناد به منبع مطلع در فولاد گزارش خود را منتشر نموده است. گزارشی که این روزها با ادبیات سیاه نمایی علیه یک طرح ملی، ضمن زیرسئوال بردن مدرس خیابانی، در رسانه های داخلی و فارسی زبان خارجی با عباراتی نظیر : منبع مطلع در فولاد ، گزارش رسیده از فولاد ، یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در این رسانه ها منتشر می شود.

وقتی به بررسی رسانه هایی که مغرضانه به سیاه نمایی علیه پروژه ای که به نام سرداردلها مزین شده می پردازیم متوجه می شویم اکثراً، رسانه هایی هستند که در دورانی خاص مشتری میلیونی آگهی های تبلیغاتی فولاد مبارکه بوده اند و در دوران مدیریت جدید به هر دلیل دستشان از این منافع کوتاه شده است.

این نوع جنگ های رسانه ای در تغییر مدیران سازمانها طبیعی است و همگان منبع این حملات را می دانند اما نکته حائز اهمیت در پروژه فولاد، نقش رادیوهای ضدانقلاب در این پروژه است که همزمان اخباری آمیخته با دروغ را علیه پروژه نورد گرم ۲ منتشر می کنند.

اکنون با بررسی گزینه های مطرح شده متوجه نقش منبع مطلعی که نقش نفوذی رادیو های بیگانه و ضدانقلاب در فولاد مبارکه را دارد خواهیم شد. نفوذی ضدانقلابی که باید بیش از پیش مورد توجه نهادهای امنیتی قرار گیرد و منافع ملی را برای منافع شخصی به خطر نیندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز