خبرگزاری کار ایران

فواید شستشوی فرش توسط قالیشویی

کد خبر : ۹۳۱۶۲۸

قالیشویی شربت اوغلی یکی از بهترین و محبوب ترین مراکزی می باشد که با ارائه امکانات و خدمات با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان و کارفرمایان را به دست آورد شما نیز می توانید با ثبت سفارش از وب سایت قالیشویی شربت اوغلی با مقرون به صرفه ترین هزینه مبلمان و فرش های خود را به روش مدرن شستشو دهید

قالیشویی

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین امکانات در قالیشویی هستید می توانید با انتخاب قالی شویی شربت اوغلی که یکی از پرسابقه ترین و معتبرترین قالیشویی غرب تهران می باشد را در اولویت های خود قرار داده و از بهترین امکانات و خدمات برخوردار شوید. قالی شویی یکی از پردرآمدترین کسب و کارهایی می باشد که برای موفقیت در این شغل و برداشتن گام های موفق بایستی از بهترین ماشین آلات روز دنیا و ایده های نوین شستشوی فرش و مبلمان و غیره برخوردار باشد که قالیشویی شربت اوغلی با در اختیار داشتن بهترین پرسنل و ماشین آلات پیشرفته توانسته است پیشرفت های قابل توجهی را در این حوزه فعالیت داشته باشد. کاربران و مخاطبان می توانند با انتخاب قالی شویی شربت اوغلی با خیال راحت فرش های دستی و ماشینی خود را به شستشو داده و در بهترین کیفیت و بهره مندی از مواد شوینده یک فرش های خود را تحویل بگیرند. با توجه به اهمیت این کسب و کار هر ساله شاهد افزایش تعداد قالی شویی در سراسر نقاط کشور می باشیم که این موضوع سبب سردرگمی مخاطبان در انتخاب بهترین و مناسب ترین قالی شویی برای سپردن فرش های خود می شود که در این میان بایستی با سبک و سنگین کردن خدمات ارائه شده و مزیت های هر یک از قالیشویان مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه مقاله در خصوص فواید و مزیت های شستشوی فرش با قالی شویی صحبت خواهیم کرد لطفا با ما همراه باشید.

 

فواید شستشوی فرش توسط قالیشویی

مزیت های قالیشویی

همانطور که میدانید فرش یکی از قدیمی ترین زیر اندازهایی می باشد که در هر خانه ایرانی به عنوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین کالا به شمار می رود که در این میان شستشوی فرش از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد چرا که کیفیت شستشو برای حفاظت از بافت فرش بسیار الزامی می باشد که قالیشویی کرج شربت اوغلی با ارائه بهترین و به روز ترین امکانات توانسته است در این زمینه به بهترین نحو ممکن فعالیت داشته باشد. قالی شویی مدرن به دلیل مزایایی که دارد امروزه جایگاه ویژه ای را در میان مردم جوامع مختلف داشته و در مقایسه با قالی شویی سنتی از کیفیت و کارایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از جمله مزیت و فواید شستن فرش در قالیشویی شربت اوغلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          جابجایی فرش ها به وسیله نوارهای نقاله انجام می شود

-          شستشوی فرش های با دستگاه های پیشرفته اجرا می شود

-          فرایند آبکشی از طریق دستگاه و به شکل یکدست و تحت زمانبندی مشخص شده انجام می شود

-          شستشوی فرش توسط افرادی مجرب و ماهر انجام می شود

-          توان جسمی و خستگی نیروی کار بر کیفیت و نحوه شستشوی فرش موثر نمی باشد

-          دستگاه های آبگیر جدید متناسب با نوع فرش بوده و آسیبی به بافت فرش وارد نمی کند

-          شرایط جوی هیچ تاثیری در خشک شدن فرش ها ندارد

-          از بهترین مواد شوینده بهره مند می شوند.

-          مبل شویی، موکت شویی، اعلاشویی

نرخ قیمت قالیشویی

از جمله مهمترین موضوعاتی که در خصوص قالیشویی می توان ذکر کرد نرخ قیمت مشخص شده برای شستشوی انواع فرش ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که بر اساس نوع امکانات و نحوه شستشوی فرش شاهد ارائه قیمت های مختلفی در انواع قالیشویی ها هستیم که اغلب کاربران و کارفرمایان به دنبال مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین قالی شویی برای شستشوی فرش ها و موکت های خود هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب نهایی قالی شویی اطلاعاتی دقیق در خصوص نرخ قیمت و هزینه مربوطه به دست آورده و در صورت مورد تایید بودن جهت ثبت سفارش برای تحویل فرش های خود برای شستشو در مرکز مدنظر اقدام کنید. برخی از قالیشویی ها با دریافت هزینه های بسیار ارزان از مواد شوینده بی کیفیت بهره مند می شوند که در این خصوص کاربران باید بسیار دقت داشته و به هیچ وجه کیفیت را قربانی قیمت نکنند. با وجود اینکه بسیاری از مراکز قالی شویی کم و بیش خدمات و امکانات مشابه را ارائه می دهند اما تفاوت هایی در نحوه عملکرد و مواد مورد استفاده در این مراکز وجود دارد که انتخاب قالی شویی شربت اوغلی در مقایسه با بسیاری از قالی شویی های شهر تهران و کرج بهترین و مناسب ترین گزینه برای شستشوی با کیفیت و مطمئن خواهد بود.

 

فواید شستشوی فرش توسط قالیشویی

 

امکانات و خدمات قالیشویی

از جمله دیگر فواید و مزیت های انتخاب قالیشویی برای شستشوی فرش ها می توان به امکانات و خدمات مدرن و تجهیزات پیشرفته ای که در آن بهره مند می شوند را نام برد که این موضوع تاثیر بسیاری را در جلب توجه مخاطبان و کاربران داشته است. قالی شویی شربت اوغلی با داشتن گسترده ای از امکانات و خدمات مرکز خدمت رسانی بسیار محبوب و پرطرفدار را راه اندازی کرده است که تنها خدمات شستشوی فرش ارائه نمی دهد و کاربران می توانند با انتخاب این مرکز خدماتی از انواع امکانات با کیفیت و مرغوب بهره مند شوند از جمله این خدمات می توان به اعلاشویی، ترمیم ریشه، رفوگری، لکه برداری، پرداختکاری و رفع سوختگی اشاره نمود. البته تمامی مراکز قالی شویی این خدمات را در اختیار نداشته و مخاطبان در هنگام انتخاب مرکز قالیشویی بهتر است اطلاعاتی دقیق از خدمات ارائه شده به دست آورده و یا با برقراری تماس با همکاران پشتیبانی ما از نحوه عملکرد، امکانات و تمامی ویژگی های قالی شویی مربوطه کسب اطلاعات کنند و در صورت مورد تایید با ثبت سفارش خود و دریافت کارکنان برای بسته بندی و تحمل فرش هایشان اقدامات لازم را اجرا کنند. مرکز خدماتی شربت اوغلی به صورت 24 ساعته با اعزام نیروهای خود به نقاط مختلفی از شهر کرج و غرب تهران آماده خدمت رسانی و تحویل فرش های مشتریان و کارفرمایان می باشد که با توجه به نحوه و شرایط ارائه شده ضمانت نامه ای برای صحت شستشو و تحویل فرش ها به مشتریان ارائه خواهد شد.

نوع مواد شوینده در قالیشویی

از جمله دیگر فواید و مزیت هایی با سپردن شستشوی فرش و مبلمان به قالی شویی ها می توان از آن بهره مند شویم نوع مواد شوینده به کار رفته در این مراکز خدماتی می باشد که با توجه به تخصص و سابقه ای که دارند بهترین و مرغوب ترین نوع مواد شوینده را برای فرش های متنوع انتخاب و استفاده می کنند. که در این میان  قالیشویی شربت اوغلی با تهیه و بهره مندی از به روز ترین و گران ترین مواد شوینده مختص هر محصول به شستشوی مشغول می باشد که با توجه به طبیعی و ماشینی بودن فرش ها و نو مبلمان بایستی مناسب ترین مواد شوینده را انتخاب و استفاده نموده و نمی توان برای تمامی گزینه ها از یک مواد شوینده به کار برد که این موضوع سبب آسیب رسیدن به بافت و ریشه های فرش ها می شود. مشتریان می توانند در زمان ثبت سفارش اینترنتی نوع مواد برای شستشوی فرش های خود را مشخص و به ثبت برسانند.

 

فواید شستشوی فرش توسط قالیشویی

 

تاثیر شستشوی قالی در قالیشویی بر عمر مفید آن

همانطور که در بخش های قبلی ذکر کردیم نحوه شستشوی قالی می تواند در سلامت فرش بسیار موثر واقع شود که در این خصوص باید گفت عملیات شستشو باید به گونه ای اجرا شود که در داخل بافت فرش هیچ گونه آلودگی باقی نمانده چرا که این امر سبب آسیب رسیدن به ریشه و بافت فرش در طول زمان می شود. شستشوی فرش در قالیشویی ها با بهره مندی از روش ها و ایده های نوین تفاوت بسیار آشکاری را با شستشوی سنتی به وجود آورده است. برای شستشوی هر فرشی به دانش خاص نیاز می باشد چرا که نوع مواد شوینده و عملیات اجرا شده برای جنس های مختلف تار و پودهای فرش بایستی متنوع اجرا شود که در غیر این صورت می تواند هزینه های مازادی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. یکی از مواردی که در شستشوی فرش باید به آن بسیار دقت داشته باشید خشک شدن کامل قالی ها می باشد چرا که عدم خشک شدن کامل می تواند بر طول عمر فرش ها تاثیر بسیاری داشته باشد به دلیل اینکه بافت فرش قابلیت نگه داشتن رطوبت بسیار را در خود دارد سبب پوسیدگی و از بین رفتن بافت و ریشه های فرش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز