خبرگزاری کار ایران

خرید فالوور فیک

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۶۳

بارها و بارها شنیده اید و یا به چشم خودتان دیده اید که فلان بازیگر 100K و یا فلان خواننده 1M فالوور دارد. یک کودک در اینستاگرام صفحه ای دارد و تعداد فالوورهایش از تعداد فالوورهای شما که برای پیجتان زحمت بسیاری کشیده اید، بیشتر است!! تا چه اندازه تعداد این فالوورها حقیقی است؟ آیا آن ها نیز به خرید فالوور فیک روی آورده اند یا خیر؟ اصلا عدد فالوور چه اهمیتی دارد و آیا بود و نبود آن در پیشبرد اهداف ما و کسب و کارمان در اینستاگرام موثر است؟

ما در ادامه این مطلب قصد داریم به پرسش های شما در خصوص خرید فالوور و چگونگی روند انجام آن پاسخ دهیم.

در سال های اخیر برنامه های مختلفی از قبیل فیسبوک، تلگرام و... در فضای مجازی به وجود آمده اند که هر کدام فضای متفاوت و کاربران مخصوص به خود را دارند و کاربرانشان مایلند با کسب و یا خرید فالوور، در آن فضا بیشتر دیده شوند.

ارزش فالوور در برنامه اینستاگرام

برنامه اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیست. هر کاربری که این برنامه را روی گوشی تلفن همراه خود نصب می کند و از طریق ایمیل یا شماره تلفن در این برنامه ثبت نام می نماید، ارتباط تازه ای را در فضای جدیدی از دنیای مجازی آغاز می کند. این ارتباط می تواند او را به سایر کاربران حاضر در این برنامه پیوند داده و دایره تعامل او را با دیگران گسترش دهد.

شما از طریق این نوع فضاها می توانید دوستان بیشتری بیابید، عکس ها و نوشته های خود را با آن ها به اشتراک گذاشته و نظرات آن ها را دریافت نمایید. به تمامی افرادی که شما را در این برنامه دنبال می کنند فالوور می گویند. پس هر چه ما با آدم های بیشتری در ارتباط باشیم، افراد بیشتری نیز می توانند پست های درج شده ما را ببینند و در این فضا بیشتر دیده شویم. همین موضوع جذابیت زیادی دارد و کاربران را تشویق می کند تا فالوور بیشتری جذب کنند و یا دست به خرید فالوور بزنند. پیش از آن که کمی گسترده تر به موضوع خرید فالوور خارجی بپردازیم لازم است شما را با معنای این کلمه آشنا کنیم.

خرید فالوور فیک

کلمه فالوور به چه معناست؟

کلمه فالوور (Follower ) در زبان انگلیسی به معنای (دنبال کننده) است. اما در فضای مجازی و بخصوص در برنامه اینستاگرام به یک اصطلاح تبدیل شده و تعداد دنبال کنندگان و در واقع طرفداران یک پیج را نشان می دهد.

انواع فالوور در اینستاگرام

  • فالوور واقعی
  • فالوور فیک یا غیر حقیقی

آن دسته از کاربرانی که خودشان در اینستاگرام فعالند و شما را نیز دنبال کرده و می بینند، در دسته فالوورهای واقعی قرار می گیرند. این نوع از فالوورها پست های شما را لایک کرده و یا نظر (comment) می دهند. دسته دیگر فالوورهای فیک هستند که برای بالابردن تعداد دنبال کنندگان خود می توانید آن ها را خریداری نمایید. این نوع از فالوورها نه لایک می کنند و نه نظری را ارسال می کنند، بلکه فقط موجب می شوند تا سایر مخاطبان با مشاهده رقم تعداد فالوور شما، نظرشان جلب شده و مشتاق دیدن صفحه شما شوند و ببینند که شما در صفحه اینستاگرام خود چه چیزی را عرضه می کنید.

خرید فالوور فیک

اما چه نیازی به خرید فالوور است و چه دلیلی وجود دارد که کاربران مشتاقند تا این عدد را افزایش دهند؟ در ادامه می توانید درباره نیاز به خرید فالوور بخصوص خرید فالوور فیک بیشتر بخوانید.

وجود فالوور بیشتر چه کمکی می کند؟

اینستاگرام فضایی است که می توانید علاقمندی های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا اگر هنر و حرفه ای دارید بتوانید از این طریق بر مخاطبان و مشتریان خود بیفزایید. همچنین می توانید کالا و خدمات خودتان را برای فروش به مخاطبان معرفی کرده و بدین شکل کسب و کار خود را رونق دهید. پس هرچه تعداد مخاطبان شما افزایش یابد بیشتر دیده می شوید و شرکت ها و افراد دیگر نیز برای بیشتر دیده شدن کالا، محصولات و خدماتشان به شما روی آورده و از شما برای تبلیغات کمک می گیرند. بنابراین این موضوع می تواند در کسب در آمد بیشتر برای شما تاثیر بسزایی داشته باشد. نکته مهم در این خصوص بحث رقابتی است. اگر کاربری قصد خرید محصولی را داشته باشد بی شک به صفحه ای که تعداد فالوورها ( دنبال کننده هایش) بیشتر باشد اعتماد کرده و خرید خود را از آن صفحه انجام می دهد. اما خرید فالوور واقعی و افراد زیادی که بتوانند باعث بیشتر دیده شدن شما در این فضا شوند کار آسانی نیست و نیاز به چیدن یک استراتژی، صبر و حوصله دارد. اگر مایلید این مسیر را کوتاه کرده و دیگران را با رشد عدد فالوورتان  ترغیب نمایید تا صفحه شما را ببینند و زودتر به هدف خود برسید می توانید اقدام به خرید فالوور نمایید.

خرید فالوور فیک

خرید فالوور فیک چگونه ممکن است؟

در حال حاضر شرایط خرید فالوور برای کاربران ممکن شده است و شما از این طریق می توانید به سرعت بر تعداد آن ها بیفزایید. همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، بی شک تمامی افرادی که شما پیجشان را دنبال می کنید و می بینید که تعداد فالوورهای بالایی دارند، پکیج فالوور خریداری کرده اند. این نوع از فالوورها اصولا توسط سیستم های خاصی و در تعداد بالا تولید شده و دارای پروفایل و یا عکس هستند. حتی گاهی پکیج هایی وجود دارد که می توانید نوع این فالوورهای فیک را که مثلا ایرانی باشند یا خارجی و یا از کدام شهر باشند، انتخاب نمایید.

 شما نیز می توانید خرید فالوور ارزان و فیک را در بسته های 100 تایی، 1000 تایی و یا بیشتر انجام دهید. این ارقام کمک می کند تا شما بتوانید مخاطبان بیشتری را به دیدن صفحه اینستاگرام خود تشویق کنید. اما پیش از آن که درباره نحوه فروش انواع فالوور در سایت های مختلف صحبت کنیم اشاره به نکاتی لازم است.

شاید برای بسیاری از کاربران اینستاگرام این سوال به وجود آمده باشد که آیا ممکن است خرید فالوور و بخصوص خرید فالوور ارزان به پیجمان آسیب بزند؟ نکته مهم همین جاست، این نوع از اکانت ها تنها بر رقم و تعداد فالوورهای شما می افزایند و آسیب خاصی ندارند ضمن آن که دارای یک ریزش طبیعی و نه چندان زیاد هستند. اما یک توصیه به شما داریم و آن این است که در کنار خرید فالوور فیک سعی کنید فالوورهای واقعی را نیز با گذاشتن پست های متنوع و هر روزه و همچنین تبلیغات مناسب افزایش دهید.

خرید فالوور فیک

از کجا فالوور بخریم؟

زمانی که اقدام به خرید فالوور فیک می کنید با یک جستجوی ساده در گوگل با تعداد زیادی از سایت هایی روبرو می شوید که فالوور می فروشند و پکیج های متنوعی را با مبالغ مختلف در این خصوص آماده کرده اند. فروشگاه اینترنتی آسان فالوور یکی از فروشگاه هایی است می توانید از طریق آن خرید فالوور ارزان را در دو دسته فالوورهای ایرانی و خارجی انجام دهید. شما تنها با درج اکانت ( نام کاربری) اینستاگرام خود و پس از ارسال مبلغ خرید، در مدت کوتاهی مشاهده خواهید کرد که بر تعداد فالوورهای قبلی شما افزوده شده است. همچنین می توانید پکیج های متنوع لایک و کامنت ایرانی اینستاگرام را نیز از این فروشگاه خریداری کنید. همکاران این مجموعه در اسرع وقت به سفارش شما پاسخ داده و می توانید از تیم پشتیبانی آن ها جهت دریافت مشاوره تا خرید فالوور کمک بگیرید.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز