خبرگزاری کار ایران

فروش دیزل ژنراتور ولوو پنتا

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۷۲

شرکت کاشانی یکی از فروشندگان دیزل ژنراتور بوده و انواع دیزل ژنراتور از جمله دیزل ژنراتور ولوو را به بازار عرضه می کند. شرکت کاشانی نماینده نمایندگی فروش انواع لوازم جانبی دیزل ژنراتور را داشته و انواع روغن و همچنین فیلتر را با بهترین کیفیت به فروش می رساند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا نوعی ژنراتور یا دستگاه تولید برق بوده و قادر است انرژی مکانیکی به دست آمده که از گردش موتور دیزلی به دست می آید را  توسط یک ژنراتور، به برق تبدیل کند. برق به وجود آمده از دستگاه دیزل ژنراتور ولوو، در مقیاس های مختلفی از جمله صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت برقی که از این دستگاه حاصل می شود، بر طبق میزان مصرف موتور دیزلی و با توجه به توان های مختلف استفاده می شود. دیژل ژنراتور ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و معروف ترین موتورهای دیزلی در کل جهان است. این دیزل ژنراتور ساخت شرکت ولوو پنتا بوده وفعالیت خود را از سال 1924 آغاز کرده است.

موتورهای دیزل ولوو پنتا بسیار مقرون به صرفه بوده و کارایی زیادی دارند. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا بدون لرزش بوده و سر و صدای بسیار کمی دارند به همین دلیل نقش مهمی در بازار جهانی ایفا می کنند. این دیزل ژنراتورها به راحتی نصب می شوند و از این رو در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا مجهز به یک پیستون خنک کننده می باشد و در نتیجه می توانند درجه مناسبی در سیلندر ایجاد کنند.  این دیزل ژنراتور در مناطق مختلفی از کشور ایران از جمله مناطق سرد، گرم و مرطوب مورد  قابل استفاده است موتورهای ولوو دارای بوش سیلندر و همچنین سوپاپ های قابل تعویض هستند به همین دلیل دوام زیادی دارند و می توان به مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

دیزل ژنراتور های ولوو پنتا در توان های مختلفی تولید می شوند. توان این دیزل ژنراتورها بین 70 تا 800 کیلو وات بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی می توان گفت تمامی اجزای موتور، به وسیله دستگاه های پیشرفته کنترل و بررسی می شود و به همین دلیل این دیزل ژنراتور می تواند کم نوسان ترین نوع برق تولید کند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا قادر است در فرکانس 50 تا 60 هرتز برق تولید کند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا یکی از بهترین نوع دیزل ژنراور در تجهیزات صنعتی محسوب می شود. این دیزل ژنراتور در صنایعی مانند صنایع دریایی، ماشین آلات راه سازی و ساختمانی و موتورهای دیزل صنعتی قابل استفاده است.

دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا مزیت های زیادی دارند. از مهمترین مزیت این دیزل ژنراتورها، مقرون به صرفه بودن آن است. مصرف سوخت در این نوع دیزل ژنراتور بسیار کم بوده و هزینه نگهداری و سرویس آن مناسب است. دیزل ژنراتور های ولوو پنتا نصب آسانی داشته و به راحتی روی بر روی ژنراتور برق نصب می شوند. این دیزل ژنراتور بدون لرزش بوده و سر و صدای کمتری در مقایسه با سایر دیزل ژنراتورها دارد. از دیگر مزیت های این دیزل ژنراتور می توان به این نکته اشاره کرد که گازی که از آن خارج می شود، اگزوز کمی دارد. برای خرید لوازم جانبی دیزل ژنراتور ولوو پنتا با این شرکت تماس بگیرید.

فیلتر دیزل ژنراتور

فیلترهای دیزل ژنراتور از لوازم جانبی و مصرفی دیزل ژنراتور بوده و  یکی از مهمترین و پرکاربردترین قطعات این دستگاه محسوب می شوند. با توجه به این که دیزل ژنراتورها یک سره به کار مشغول هستند، از بهترین و با کیفیت ترین فیلترها  برای آنها استفاده می شود. فیلترها نقش بسیار مهمی در کارکرد دیزل ژنراتورها داشته و وجود آن ها برای دیزل ژنراتور امری واجب و ضروری است. این وسیله مانع از ورود ناخاصی ها به پمپ مشعل می شود در نتیجه نازل دستگاه به هیچ عنوان مسدود نمی شود. فیلترهایی که از کیفیت بالایی دارند،  موجب بهبود عملکرد دستگاه شده و در نتیجه موجب می شوند دستگاه دیزل ژنراتور عمر طولانی تری داشته باشد. دیزل ژنراتور ها دارای انواع مختلف فیلترها از جمله فیلتر روغن، فیلتر بای پس روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت و فیلتر هوا هستند. برای آگاهی از قیمت فیلتر دیزل ژنراتور ولوو پنتا با این شرکت تماس بگیرید.

فیلتر روغن دیزل ژنراتور، با تسویه کردن روغن از آلاینده هایی مثل جامدات و مایعات، مانع از شکستگی سیلندر و میل لنگ می شود. فیلتر هوا قادر است گرد و خاک موجود در دیزل ژنراتور را به خود جذب کند به همین دلیل دستگاه آسیب نمی بیند. یکی دیگر از انواع فیلتر دیزل ژنراتور، فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور است. این فیلتر آب موجود در سوخت دیزل ژنراتور را از سوخت جدا می کند. فیلتر آب دیزل ژنراتور یکی دیگر از انواع فیلتر بوده که به موتور دستگاه وصل شده و شلنگ های فیلتر را به سیستم خنک کننده متصل می کند. این فیلتر مواد خارجی از جمله زنگ زدگی ها و آلودگی ها را به خوبی از دیزل ژنراتور جدا می کند.

برای عملکرد بهتر دیزل ژنراتور، فیلترها باید بعد از مدتی تعویض شوند. با تعویض به موقع فیلترها، کارایی دیزل ژنراتور بیشتر شده و مصرف سوخت آن نیز کم تر می شود. زمان تعویض فیلتر، به نوع فیلتر بستگی دارد ولی به طور متوسط دیزل ژنراتورهایی که به طور دائم مشغول به کار هستند، بعد از 100 ساعت کار فیلتر باید تعویض شود.  

 

روغن دیزل ژنراتور

روغن دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی در دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی ایفا کرده و تعویض به موقع آن موجب طول عمر و کارایی بیشتر دستگاه های صنعتی می شود. این روغن موجب کاهش استهلاک شده و در نتیجه عمر دستگاه مفید و طولانی می شود. به طور کلی موتورهای دیزلی دستگاه های دیزل ژنراتور، به خاطر داشتن قطعات متحرک فلزی باید بتوانند به راحتی حرکت کنند. این قطعات فلزی به صورت دورانی در حال حرکت هستند به همین دلیل برای داشتن حرکتی روان تر، نیازمند محلول روغنی هستند. روغن دیزل ژنراتور مانع از ایجاد اصطحکاک خشک شده و از بالا رفتن درجه حرارات جلوگیری می کند. روغن دیزل ژنراتور از طریق روان سازی، اصطحکاک خشک را تبدیل به اصطحکاک روان می کند. مایعی که کار روانکاوی دستگاه دیزل ژنراتور را انجام می دهد، نوعی روغن است که از مشتقات نفت خام تولید شده و در طی فرآیندهای مختلف در پالایشگاه ها تولید و تصفیه شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن ها، روغن های معدنی نیز نامیده می شوند زیرا قبل از کشف شدن نفت برای روغنکاری قطعات مختلف ماشین ها از روغن های طبیعی از جمله روغن ماهی یا روغن کرچ برای روانکاوی قطعات استفاده می کردند.

روغن دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی در دستگاه های دیزل ژنراتور ایفا می کند. این روغن کار آب بندی قطعات دیزل ژنراتور را آسان می کند. با استفاده از این روغن کار آب بندی ریگ ها و دیواره سیلندر به درستی انجام می شود. این روغن حرارت دستگاه را به خود جذب کرده و قطعات موتور را خنک می کند. روغن دیزل ژنراتور با از بین بردن اصطحکاک در بین قطعات محرک دستگاه دیژل ژنراتور، موجب بهبود عملکرد دیزل ژنراتور می شود.

روغن های دیزل ژنراتور خواص بسیار مهمی برای دستگاه های ژنراتور دارند. یکی از مهمترین خاصیت های فیزیکی روغن ها، ویسکوزیته بودن آن است که به معنای مقاومت روغن در برابر جاری شدن در اثر گرما است. زمانی که درجه حرارت روغن تغییر می کند، گرانروی آن نیز با توجه به آن دچار تغییر می شود. زمانی که درجه حرارت افزایش پیدا می کند، روغن سریع تر و روان تر به حرکت در می آید و زمانی که درجه حرارات کاهش پیدا می کند، گرانروی افزایش پیدا کرده و در نتیجه حرکت روغن کند می شود. برای تولید روغن هایی که برای موتور مورد استفاده قرار می گیرند، از موادی استفاده می شود تا تغییرات حاصل از گرانروی را در درجات بالا یا پایین جبران کند. با استفاده از این مواد گرانروی در درجات بالا یا پایین به سحطی استاندارد و ثابت می رسد. برای سنجیدن گرانروی از واحدی به نام سانتی استوک استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت گرانروی یا ویسکوزیته شدن روغن، در درجه های بالا و پایین با یکدیگر متفاوت است. زمانی که یک دیزل روشن می شود، در ابتدا درجه حرارت پایینی دارد. در این مرحله گرانروی روغن بالا بوده و در نتیجه نمی تواند به راحتی در منافذ و کانال های درونی دیزل جریان پیدا کند. هنگامی که دیزل گرم می شود، روغن هم گرم شده و گرانروی آن کاهش پیدا می کند. گروهی از مهندسین برای جبران گرانروی روغن های دیزل در درجه های حرارت کم و زیاد، نوع دیگری درجه بندی به عنوان روغن های چند منظوره یا اتوماتیک تعیین کرده اند. روغن های اتوماتیک در مقایسه با روغن های یک کاره، گرانروی متغیری دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز