خبرگزاری کار ایران

شرکت پایا گسترش خورشید تابان

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۶۹

پمپ کف کش داب یکی از با کیفیت ترین انواع پمپ کف کش در مصارف خانگی و صنعتی بوده و مشتریان زیادی دارد. پمپ کف کش داب برای تخلیه استخرها و حوضچه ها استفاده می شود و کلیه سیالات را به خوبی تخلیه می کند.

شرکت های پمپ داب و ابارا فروشنده انواع مختلف پمپ آب بوده و انواع پمپ را با بالاترین و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. این شرکت ها در زمینه فروش انواع پمپ ها، بوستر پمپ ها و تجهیزات و تاسیسات مختلف فعالیت داشته و با وجود کارشناسان حرفه ایی،  به مشتریان در زمینه خرید بهترین و مناسب ترین نوع پمپ کمک بزرگی می کنند.

پمپ داب

کمپانی داب، یک شرکت ایتالیایی است که انواع بوستر پمپ های آبرسانی، آتشنشانی و آبیاری را تولید می کند و سال هاست که در زمینه تولید پمپ فعالیت دارد. محصولات کمپانی داب از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار هستند و مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهند. محصولات این کمپانی در زمینه ساخت و ساز، صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به این که نصب بسیار راحتی دارند، تا حد زیادی مورد توجه مشتریان هستند. بوستر پمپ ها و پمپ های کمپانی داب تا حد زیادی در صنایع معدنی، شیمیایی و همچنین برای تصفیه آب خانگی و آب استخرها و صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ های داب در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصرف صنعتی و خانگی تولید می شوند. پمپ داب انواع مختلفی دارد که در این مقاله بعضی از آنها را به اختصار مورد بررسی قرار می دهیم.

پمپ کف کش داب

پمپ کف کش داب یکی از با کیفیت ترین انواع پمپ کف کش در مصارف خانگی و صنعتی بوده و مشتریان زیادی دارد. پمپ کف کش داب برای تخلیه استخرها و حوضچه ها استفاده می شود و کلیه سیالات را به خوبی تخلیه می کند. پمپ های کف کش داب در مواردی همچون آبیاری، ساختمان های مسکونی، حفاری انواع چاه و نفت، کارگاه ها، کارخانه ها، انتقال مواد شیمیایی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ کف کش داب سری DRENAG یکی از پرکاربردترین پمپ ها در مصارف خانگی بوده و برای انتقال دادن انواع سیالات و آب از آن استفاده می شود. این نوع پمپ کف کش داب برای آبیاری، استخرهای پرورش ماهی، فواره ها و انتقال سیالات کف چاه آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ طبقاتی داب

پمپ طبقاتی داب یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی داب می باشد. این پمپ یکی از پر طرفدارین انواع پمپ در مصارف مختلف از جمله مصارف صنعتی است و بسیاری از کارخانه جات صنعتی از این پمپ استفاده می کنند. پمپ های طبقاتی داب دارای دو مدل افقی و عمودی بوده و بیشتر در جنس استیل ساخته می شوند. در سیستم های تهویه مطبوع، بوستر پمپ های آتشنشانی، پمپ های شیرین کننده آب و بسیاری از موارد دیگر از پمپ طبقاتی داب استفاده می شود.

پمپ های طبقاتی داب از نوع عمودی، از نوع پمپ های طبقاتی سانتریفیوژ بوده و در مواردی همچون دیگ بخار، سیستم های آتشنشانی و آبرسانی، تصفیه خانه ها، سیستم های آبیاری و کشاورزی، شستشوی صنعتی و همچنین سیرکولاسیون آب گرم و سرد از آنها استفاده می شود. بدنه این پمپ ها از جنس چدن بوده و به همین دلیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. این پمپ ها همچنین پروانه های تکنو پلیمر دارند و از این رو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.  پمپ های طبقاتی داب برای انتقال دادن سیالات تمیز و غیر چسبنده که ذرات جامد و کریستالی ندارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند.

پمپ شناور داب

پمپ های شناور داب برای افزایش فشار آب ومایعات در سیستم های مختلف آبیاری، آتشنشانی و سیستم های مختلف از جمله سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ شناور داب یکی از پرطرفدارترین انواع پمپ داب بوده و بازدهی و کیفیت بسیار بالایی دارد.

پمپ های شناور داب مدل S4 برای انتقال سیالاتی استفاده می شوند که عاری از مواد چسبناک و جامد باشند. بدنه این پمپ ها از جنس استیل بوده و پروانه آنها از جنس تکنو پلیمر می باشد. بیشترین دبی دراین پمپ ها در حدود 24 متر مکعب در ساعت و 320 متر است. توان موتور این نوع پمپ از 0.55 تا 22 کیلو وات بوده و حداکثر دمای مجاز برای سیال، در حدود 40 درجه سانتی گراد می باشد. این پمپ ها بیشتر برای چاه هایی مناسب است که دهانه ایی در حدود 4 اینچ یا بزرگتر داشته باشند. پمپ های شناور داب مدل S4  در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شوند و حداکثر ماسه مجاز در سیالات در حدود 40 گرم بر متر مکعب است.

پمپ ابارا

پمپ ابارا یکی از بهترین انواع پمپ در سطح جهان بوده و ساخت کشور ایتالیا می باشد. کمپانی ابارا یکی از معروف ترین و بهترین کمپانی در زمینه تولید و ساخت پمپ بوده و مشتریان می توانند با مراجعه به شرکت پایا گسترش خورشید تابان، انواع مختلف این پمپ را تهیه کنند. پمپ های ابارا در دو مدل سه فاز و تک فاز ساخته شده و برای مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ خانگی ابارا

پمپ های خانگی ابارا شامل انواع پمپ های بشقابی، جتی و نیم اسب هستند و بیشتر برای مصارف عمومی و خانگی تولید و عرضه می شوند. پمپ های خانگی ابارا در حدود 0.5 تا 2 اسب بخار دما دارند. این پمپ های خانگی برای دبی های مختلف قابل استفاده بوده و برا اساس آنها طراحی و تولید می شوند. مشتریان می توانند این پمپ ها را با توجه به میزان مصرف و یا نوع واحد مسکونی یا اداری انتخاب و خریداری نمایند.

پمپ های آب خانگی ابارا سری PRA که پمپ های توربینی نیز نامیده می شوند، در سایزهای مختلف تولید شده و دارای یک پروانه کوچک و برنجی هستند که در داخل یک پوسته چدنی قرار دارد. این پمپ برای بسیاری از فعالیت های صنعتی که محدویت فضایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های خانگی ابارا سری PRA به راحتی جا به جا و نصب شده و قیمت نسبتاً مناسبی دارند.

پمپ لجن کش ابارا

پمپ های لجن کش ابارا در سری های مختلفی از جمله DVS و DW ، RIGHT و DML-DL تولید و عرضه می شوند. پمپ های لجن کش ابارا بیشتر برای فاضلاب های شهری و آبیاری مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی می توان گفت این پمپ ها برای آبیاری و از بین بردن آلودگی سیالات استفاده می شوند. پمپ های لجن کش ابارا از نظر ولتاژی به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند. بدنه این پمپ ها در دو نوع استیل و چدن تولید می شود و بهتر است این پمپ ها با توجه به میزان استفاده ایی که از آن می شود، انتخاب و خریداری شوند. پمپ های لجن کش ابارا از نوع DW از سری پمپ های مستغرق بوده و بدن و پروانه آنها از جنس استیل است. این پمپ ها برای کشیدن لجن فاضلاب ها و آب های آلوده استفاده شده و این قابلیت را دارند که تا ارتفاع 20 متر را پمپاژ کنند. پمپ لجن کش ابارا کیفیت و راندمان بالایی داشته و بدون سر و صدا کار می کند. پمپ لجن کش ابارا در مواردی همچون تخلیه فاضاب کارخانه ها، ایستگاه های فاضلایب در مناطق مسکونی، آبیاری زمین ها و سیستم های تخلیه فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید اتوماتیک المنت ترکیه

کلید اتوماتیک پمپ المنت ترکیه یکی از محصولات پر فروش المنت ترکیه بوده که به نام کلید پرشر یا سوئیچ المنت نیز در ایران معروف است. کلید اتومات المنت ترکیه دستگاه کوچکی است که برای قظع و وصل کردن پمپ آب از آن استفاده می شود. کلید اتومانت المنت ترکیه در حقیقت یک نوعی برد الکترونیکی بوده که عملکرد و سرعت پمپ را تحت کنترل قرار می دهد. عملکرد کلید اتومات به این صورت است که هنگامی که شیر آب سرد در سیستم های لوله کشی باز می شود، فعالیت پمپ به صورت خودکار شروع می شود و هنگامی که شیر آب بسته می شود، پمپ به طور اتومات از حرکت ایستاده و خاموش می شود. با استفاده از کلید اتوماتیک المنت ترکیه، طول عمر پمپ ها بیشتر شده و برای مدت زمان بیشتری می توان از آنها استفاده کرد.

به طور کلی می توان گفت کلیدهای اتومات المنت در دو نوع ELT5 و ELT6 طراحی و تولید می شوند. سایز اتصالات در این دو مدل 2/1 تا 4/1 اینچ بوده و محدوده فشار کاری در این دو مدل متفاوت است. به عنوان مثال محدوده فشار کاری در مدل ELT5 از 0.9 تا 2.5 بار است در حالی که این فشار در مدل ELT6 از 1 تا 3.5 بار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز