خبرگزاری کار ایران

فروش تجهیزات پالایشگاهی

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۶۳

فروشگاه ابزار سنجش آریا فروشنده انواع مختلف گیج فشار بوده و آن را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

گیج فشار نوعی ابزار دقیق برای اندازه گیری فشار سیالات است و در سیستم های لوله کشی استفاده مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های در صورتی می توانند فشار را به درستی اندازه گیری کنند که به یک فشار سنج دقیق مجهز باشد در غیر این صورت ممکن است در هنگام افزایش ناگهانی فشار، مشکلات متعددی به وجود آید. در صورتی که از دستگاه گیج فشار استفاده شود، سیستم هیدرولیک دچار مشکلاتی از جمله نشتی و مشکلات مربوط به فشار نمی شود. گیج های فشار دارای به یک حسگر و یک نشانگر هستند و هر گونه تغییری در این حس گر و نشانگر ایجاد شود، عددی به وجود می آید که این عدد نشان دهنده تغییرات ناشی از فشار است. در صورت عدم استفاده از دستگاه گیج فشار، سیستم های قدرت مایع قادر نخواهند بود کار خود را  به درستی انجام دهند. گیج های فشار هیدرولیک، بیشتر در ورودی فشار پمپ نصب می شوند اما قابل نصب در قسمت های دیگر دستگاه مانند زیر شیر کاهش دهنده فشار نیز می باشند. گیج های فشاری دیجیتال، در مقایسه با سایر گیج های فشار، سیستم عامل های دقیق تری داشته و به راحتی قابل تنظیم هستند. گیج فشار دیجیتال می تواند نشتی هایی که به خاطر فشار زیاد به وجود آمده اند را به طور دقیق اندازه گیری کند. از انواع گیج فشار می توان به پرشر گیج استیل، خشک، روغنی و دیجیتال اشاره کرد.

سیستم هیدرولیک گیج های فشار به صورتی طراحی شده که می تواند در مجموعه ایی از دامنه های فشار، شروع به فعالیت کند. گیج های فشار هیدرولیک می توانند در حدود 10000 PSI را اندازه گیری کرده و سپس آن را مورد سنجش قرار می دهند. گیج های هیدرولیک که برای نشان دادن فشار مورد استفاده قرار می گیرند، در اغلب مواقع نزدیک به ورودی فشار پمپ نصب می شوند اما می توان آنها را در قسمت های دیگر ماشین مانند زیر شیر کاهش دهنده فشار نیز نصب کرد.

گیج فشار دیجیتال

گیج های فشار دیجیتال در مقایسه با گیج های فشار عقربه ایی، اندازه گیری دقیق تری داشته و نتایج به دست آمده را به طور دقیق انجام می دهند. با توجه به این که گیج های فشار دیجیتال خیلی دقیق هستند، در صنایع زیادی از آنها استفاده می شود به طور کلی می توان گفت گیج های فشار دیجیتال بهترین و مجهزترین ابزارها برای اندازه گیری هستند. گیج های فشاری که دیجیتال هستند، در حقیقت نوعی ابزار دقیق بوده و برای سنجش و اندازه گیری فشار از مکانیزم های مختلفی از جمله مکانیزم دیافراگمی، لوله بوردن و سیتم بیلوز المنت استفاده می کند. بزرگترین مزیت گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی در نتایج به دست آمده است زیرا این گیج ها  اندازه فشار را خیلی دقیق اندازه می گیرند  به این ترتیب در صنایعی که حساسیت بیشتری دارند گیج فشار دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که فشار نقش بسیار مهمی در واکنش های مختلف دارد، استفاده از گیج فشار دیجیتال نقش مهمی در صنایع مختلف ایفا می کند. برای آگاهی از قیمت گیج فشار دیجیتال با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

گیج فشار دیجیتال دارای یک مبدل و یک ترانسدیوسر می باشد. ترانسدیوسر گیج فشار اطلاعات مکانیکی و آنالوگ را تبدیل به داده های دیجیتالی می نماید. در حقیقت می توان گفت نیروی وارد شده بر سنسور دستگاه در واقع فشار است و موجب افزایش جریان خروجی می شود. در آخر اطلاعات به دست آمده به طور واضح و به صورت داده های دیجیتالی نمایان شده و نمایش داده می شوند.

به طور کلی می توان گفت گیج فشار دیجیتال مزیت های فراوانی دارد. به عنوان مثال یکی از مهمترین  مزیت های گیج فشار دیجیتال در مقایسه با گیج های فشار عقربه ایی در این است که این گیج این قابلیت را دارد که به راحتی به سایر سیستم ها از جمله سیستم های انتقالی اتصال پیدا کند در نتیجه می تواند همانند یک تراتسمیتر فشار فعالیت کند و سپس نتایج حاصل را به اتاق کنترل گزارش و انتقال دهد. از این رو اگر اپراتور به طور اتفاقی در اتاق کنترل حضور نداشته باشد، نتایج به دست آمده می توانند به طور مستقیم وارد اتاق کنترل شوند.

گیج فشار روغنی

گیج فشار روغنی در حقیقت یکی از انواع ابزار سنجش بوده و نوعی دستگاه فشار سنج عادی محسوب می شود. گیج فشار روغنی دارای محفظه ایی است که این محفظه فشار دستگاه را نشان می دهد. این محفظه نوعی ماده روغنی شکل دارد که می تواند به کیفیت اندازه گیری دستگاه کمک بزرگی کند. تفوات گیج روغنی با پرشر گیج خشک، وجود روغن گلیسیرین در گیج فشار روغنی است. وجود روغن در دستگاه گیج فشار موجب عملکرد بهتر قطعات داخلی دستگاه شده ور در نتیجه دستگاه به اصطحکاک دچار نمی شود. وجود سیال  گرانروی که در اطراف عقربه این دستگاه وجود دارد، موجب کم شدن لرزش های احتمالی در هنگام اندازه گیری فشار می شود. به این ترتیب عملکرد و کیفیت گیج فشار روغنی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. اندازه گیری فشار در دستگاه های گیج های فشار روغنی همانند سایر ابزارها مثل سویئچ فشار و ترانسمیتر فشار می باشد. سنسور فشار این دستگاه در حقیقت نوعی لوله بوردن است و به طور کلی می توان گفت که سنسور فشارمی تواند میزان و مقدار فشار را مشخص کند. بعد از اندازه گیری فشارتوسط یک مبدل و ترانسدیوسر، نتایج به دست آمده به صورت حرکت عقربه در صفحه نمایش دستگاه نشان داده می شوند.

با توجه به این که در گیج های فشار روغنی  موادی از جمله گلیسیرین وجود دارد، دستگاه گیج فشار روغنی در اندازه گیری فشار دقت بسیار بالایی دارد. وجود روغن موجب می شود که عقربه هیچ لرزشی نداشته باشد و به همین دلیل فشار به طور دقیق و به درستی نشان داده خواهد شد. گیج فشار روغنی یکی از بهترین گیج های فشار برای صنایع حساس محسوب می شود و در حوزه های مختلف آزمایشگاهی و صنایع مختلف دارای اهمیت ویژه ایی است. روغن موجود در محفظه این دستگاه نه تنها موجب از بین بردن لرزش عقربه می شود، بلکه موجب روانکاوی بخش داخلی دستگاه نیز می شود.

تست گیج فشار

دستگاه تست گیج فشار در حقیقت همان دستگاه گیج فشار بوده که دقت اندازه گیری و کنترل فشار آن بسیار زیاد است و از این رو به عنوان مرجعی برای سایر دستگاه ها در نظر گرفته می شود. تست گیج فشار دستگاهی برای سنجش کیفیت سایر دستگاه ها بوده و توانایی آن در اندازه گیری فشار بسیار دقیق است. فشاری که توسط دستگاه تست گیج فشار انجام می شود، به صورت داده های دیجیتال نمایش داده می شود به همین دلیل بسیار دقیق است.

تست گیج فشار انواع مختلفی دارد و یکی از انواع آن تست گیج فشار ویکا می باشد. تست گیج فشار ویکا یکی از با کیفیت ترین برندها بوده و در آزمایشگاه های حساس مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال مدل CPG500 این گیج گزینه بسیار مناسبی برای کالیبراسیون دستگاه هایی است که در آزمایش با فشار بین 0 تا 1400 بار، استفاده می شوند.

از دیگر برندهای تست گیج فشار می توان به برند اشکرافت اشاره کرد. برند اشکرافت یکی از برندهای آلمانی در تولید تجهیزات ابزار دقیق بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. تست گیج فشار اشکرافت به عنوان یکی از برترین محصولات دیجتالی در بازار شناخته شده است. این دستگاه مقاومت شیمیایی بسیار بالایی داشته و میزان اندازه گیری آن تا 9 واحد می باشد. تست گیج فشار اشکرافت دقت زیادی در اندازه گیری دارد و برای اندازه گیری فشار از یک سنسور تمام استیل استفاده می کند. امکان پوشش فشار در این دستگاه بین منفی یک تا 1400 بار است و همین امر یک مزیت بسیار بزرگ برای این دستگاه محسوب می شود. این دستگاه در صنایع بسیار حساس و در شرایط خورنده قابل استفاده بوده و می توان بدون هیچ گونه نگرانی در صنایع مختلف از آن استفاده کرد زیرا شرایط بسیار مطلوبی دارد.

به طور کلی می توان گفت دستگاه تست گیج فشار دستگاهی دقیق بوده و عملکرد بسیار بالایی دارد. با توجه به این که این دستگاه دقت بسیار زیادی در اندازه گیری دارد، نسبت به سایر دستگاه ها گران تر بوده و هزینه نگهداری آن بیشتر است. این دستگاه به طور مجزا و مستقل استفاده نمی شود بلکه به عنوان یک کالیبراتور برای کنترل عملکرد سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل ازدستگاه تست گیج فشار در صنایع مختلفی از جمله صنایع پزشکی، نظامی و همچنین صنایعی که به دقت بالایی نیاز دارند استفاده می شود. یکی از نکات مهم در خرید این دستگاه این است که ساخت و طراحی دستگاه باید با نیاز شما هماهنگی داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز