خبرگزاری کار ایران

دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری

کد خبر : ۹۲۶۸۳۳

به هنگام صحبت از برق اضطراری برای یک ساختمان یا هر محل دیگر در واقع اشاره به یک دستگاه دیزل ژنراتور داریم که در هنگام قطع برق شهری، وارد مدار می شود و تأمین برق تا زمان برگشت برق شهری را بر عهده می گیرد.

 دیزل ژنراتور در توان های مختلف موجود می باشد که در هنگام خرید باید از میزان توان مصرفی خود با اطلاع بود.

چرا باید از دیزل ژنراتور استفاده کنیم؟

پاسخ ساده است اگر شما یک شرکت خدمات دهنده به مشتری هستید مانند دیتا سنتر ها در صورت قطع برق، فعالیت هزاران نفر وابسته به برق شما می باشد و مشتریان را دچار ضرر و زیان می کند. یا یک مرغداری را در نظر بگیرید تا به الان چند بار شنیده اید یک مرغداری به علت قطع برق دچار ضرر شده و حتی ورشکست شده است. بیمارستان ها، ساختمان های چند طبقه، صنایع نفت و گاز، پروشیمی ها و خیلی دیگر از مکان های مهمی هستند که اگر تدابیر برق اضطراری برای آن اندیشیده نشود خسارت های جانی و مالی به دنبال خواهد داشت.

دستگاه دیزل ژنراتور همیشه جهت تأمین برق اضطراری استفاده نمی شود گاهاً پیش می آید محلی به دور از شبکه برق رسانی شهری قرار دارد و درخواست برق و دکل کشی تا آن محل میسر نباشد یا هزینه بر باشد در این صورت گزینه پیش رو استفاده از دیزل ژنراتور می باشد.

شرح مراحل، از تصمیم به خرید تا نصب دیزل ژنراتور

شما الان تصمیم به خرید دستگاه دیزل ژنراتور برق گرفتید باید چکار کنید؟ اول از همه باید نوع کاربری دستگاه دیزل ژنراتور مشخص شود که آیا قرار است به صورت اضطراری و روزانه در حدود 8 ساعت یا کمتر مورد استفاده قرار بگیرد و یا به صورت دائم در روز روشن باشد.

دوم توان مصرفی محل خود را مشخص کنید یا به عبارت دیگر چند کیلو ولت آمپر یا چند کیلو وات و یا حتی چند آمپر نیاز به قدرت دارید.

سوم آیا برند خاصی مد نظر شما است و آیا تهیه دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم اورهال شده صرفه اقتصادی بیشتری برای شما دارد یا دستگاه نو؟

چهارم آیا شرکت تولید کننده (پکیجر) ایرانی هست که از بدو خرید به همراه مشاوره شما را در خرید محصول همراهی کند و توانمدی ثابت شده ای در ارائه محصول با اصالت و ارائه خدمات پس از فروش داشته باشد؟

پنجم تصمیم گیری نهایی و عقد قرارداد خرید و نصب دیزل ژنراتور با شرکت ارائه دهنده محصول

شرکت های توانمند در تولید دیزل ژنراتور

شرکت توانمند در دیزل ژنراتور منظور تولید کنندگانی هستن که موتور و ژنراتور را از کشورهای سازنده تهیه می کنند و در محل کارخانه خود آن را پکیج می کنند که شامل ساخت شاسی و باک سوخت، تابلو کنترل دیزل ژنراتور، تابلو کنترل سنکرون ، کانوپی سایلنت و شاسی سیار می باشد و در عین حال نیز بتوانند خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه دهند. از جمله شرکت های توانمند در این صنعت می توان به شرکت پایور دیزل آسیا اشاره کرد که با سابقه چندین ساله توانسته برق مورد نیاز صنایع، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها را با وجود شدید ترین تحریم های اقتصادی تأمین کند و به عنوان یک شرکت متعهد و با ظرفیت های بالا در کنار کار تخصصی به کشور خود خدمت کند.

دیزل ژنراتور گاز سوز

نوع دیگر مولد برق، مدل گاز سوز آن می باشد، ژنراتور های پایه گاز سوز دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل دیزلی می باشند ولی در عین حال هزینه سوخت آن به مراتب پایین تر و به صرفه تر است. عموماً در مکان هایی که نیاز است ژنراتور برق به صورت مداوم روشن باشد و دسترسی به گاز شهری فراهم است استفاده از ژنراتور گاز سوز از نظر هزینه مصرف سوخت در دراز مدت به صرفه تر است.

قیمت دیزل ژنراتور برق به چه عواملی بستگی دارد

5 عامل مؤثر در قیمت دیزل ژنراتور عبارت است از : قیمت موتوردیزل - قیمت ژنراتور -  قیمت تابلو کنترل -  نوع شاسی -  کانوپی سایلنت -  ضمانت و خدمات پس از فروش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز