خبرگزاری کار ایران

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه و تناسب فریم با فرم صورت

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۳۶

ما در این مقاله مدل‌های جدید عینک دودی زنانه را که در سال 2020محبوب و پرطرفدار بوده است را به شما معرفی خواهیم کرد تا با انتخاب این مدل‌های زیبا بتوانید استایل جذاب‌تر و به روزتری داشته باشید.

ایلنا؛ عینک آفتابی یکی از اکسسوری‌های ضروری و دوست داشتنی در فصول گرم سال است که ظاهر خانم‌ها را زیبا و باکلاس جلوه می‌دهد. با نزدیک شدن به فصل تابستان و اقدام برای استایلی نو و جدید حتما به فکر خرید عینک آفتابی زنانه مدرن نیز خواهید افتاد زیرا قطعا در استایل شما موثر است و شما را زیبا و متفاوت‌تر نشان خواهد داد.

همان طور که می‌دانید، عینک آفتابی از جنبه‌های مختلفی دارای اهمیت اسـت، جنبه کاربردی بـه این دلیل کـه چون نور خورشید بـه چشم و پوست اطراف آن آسیب می‌زند پس بهتر است، چشمان شـما در مقابل این اشعه‌های مضر حفاظی داشته باشد، همچنین از جنبه شیک پوشی نیز، فقط کافی اسـت لباس‌های روزمره خود را یکبار با عینک آفتابی و یکبار بدون عینک آفتابی بپوشید تا این تفاوت رابه چشم ببینید.

ما در این مقاله مدل‌های جدید عینک دودی زنانه را که در سال 2020محبوب و پرطرفدار بوده است را به شما معرفی خواهیم کرد تا با انتخاب این مدل‌های زیبا بتوانید استایل جذاب‌تر و به روزتری داشته باشید.

عینک فانتزی شیشه رنگی

قطعا همه خانم‌ها به یک عینک آفتابی با رنگ مشکی و یا قهوه‌ایی نیاز دارند، اما ترندهای جدید نشان می‌دهند، عینک‌هایی که فریم رنگی دارند ( مثلا نقره ایی، قرمز، زرد، آبی لاجوردی و رنگ‌های متالیک) نیز در حال حاضر بسیار مد شده است.

عینک آفتابی‌های شیشه رنگی مدتی است بین خانم‌ها و دختران جوان حسابی محبوب شده‌اند و اکثر خانم‌ها ترجیح می‌دهند از این مدل عینک آفتابی‌ شیشه رنگی و آینه ای در تابستان 99 استفاده کنند. نمونه‌هایی از شیکترین مدل عینک آفتابی‌های زنانه در انواع شیشه رنگی و آینه از برندهای معروف که فریم‌های جذاب و خاصی دارند در بین خانم‌هایی با استایلی کژوال و فانتزی بسیار باب شده است.

عینک با فریم گرد یا گربه‌ایی

عینک‌هایی با فریم‌های گرد و یا گربه ای مد روزتر هستند و برای خانم‌های جوان و شیک‌پوش بسیار مناسب هستند، این مدل عینک آفتابی‌های باکلاس استایل شما را شیک و جذاب خواهند کرد.

عینک‌های گربه‌ای جزو مدل‌هایی هستند که همیشه قابل استفاده هستند چون فرم کشیده و زاویه‌دار این عینک‌ها آن‌ها را تطبیق‌پذیر و شیک کرده و باعث محبوبیت همیشگی آن‌ها شده است. اما مدل‌های باریک جدید بیشتر حالت تزئینی دارند و کمتر از جنبه کاربردی مطرح هستند. این مدل عینک‌های دخترانه با فریم های رنگی بیشتر در بین دختران نوجوان با استایل کژوال پرطرفدار است.

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه و تناسب فریم با فرم صورت

عینک‌هایی که با رنگ و فریم یکسان

امسال ترند جدیدی در دنیای عینک‌های آفتابی مطرح شده اسـت کـه در آن رنگ لنز و فریم عینک یکسان انتخاب می‌شود، این ترند در نمایش‌های مد اخیر برند تیبی معرفی شد و با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. در نمایش مد، مدل‌های معروف و سلبریتی‌ها عینک‌هایی در رنگ‌های شاد و زیبا بـه چشم داشتند کـه رنگ فریم و لنز آن‌ها باهم یکی بود. پس ازآن نیز این سبک ادامه پیدا کرد.

عینک آفتابی آینه‌ایی

عینک‌های آینه‌ای در دنیای مد چیز جدیدی نیستند و از سال‌ها پیش به عنوان یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار مطرح بوده‌اند. این عینک‌ها لنزی کاملا انعکاسی دارند و اشعه‌های مضر خورشید را به خوبی منعکس می‌کنند بدون آن که دید شما را مختل کنند. این عینک‌ها مدل‌ها، اشکال و رنگ‌های متفاوتی دارند و صرفا نقره‌ای نیستند، بلکه می‌توانند طلایی، صورتی، قرمز، سبز و … باشند که انتخاب این رنگ به سلیقه و سبک شما بستگی دارد.

جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه و تناسب فریم با فرم صورت

فریم عینک آفتابی و فرم صورت

اندازه عینک آفتابی  باید متناسب با فرم صورت شما و فاصله چشم‌هایتان از یکدیگر باشد ، زیرا در غیر این صورت نه تنها زیبایی به صورت شما نخواهد داد، همچنین کارایی آن نیز کم می شود و اگر سایز آن بیش اندازه بزرگ باشد هنگام چرخش صورت و زمانی که سر شما به پایین خم می شود عینک از روی چشمانتان می‌افتد و درصورتی که سایز آن کوچک باشد نمی تواند جلوی عبور نور را از اطراف به چشم بگیرد و روی بینی و پشت گوش‌ها را در مدت زمان زیاد متورم خواهد کرد.

اگر صورت گردی دارید بهتر است که از عینک آفتابی زاویه‌دار استفاده کنید عینک‌های گربه‌ایی و مستطیلی بهترین نمونه برای صورت شما هستند. اگر صورتی کشیده و استخوانی دارید از عینک‌هایی استفاده کنید که زاویه و تیزی کمتر داشته باشند به عنوان مثال عینک آفتابی گرد یکی از بهترین عینک‌ها برای فرم صورت شما محسوب می‌شود برای کسانی که صورت بیضی شکلی دارند تقریبا تمامی مدل های عینک آفتابی روی صورتشان جواب خواهد داد و لازم نیست نگران باشند با توجه به سلیقه‌شان می‌توانند عینک دلخواه خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز