خبرگزاری کار ایران

راهنمای انتخاب شیشه بالکن

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۳۶۴

شیشه بالکن که با نام‌های دیگری از قبیل بالکن شیشه‌ای و شیشه تاشو نیز شناخته می‌شود طی سال‌های اخیر کاربرد بسیاری داشته است. ویژگی‌ها و مزایای بی‌نظیر شیشه بالکن باعث محبوبیت این محصول شده است.

مقدمه

شیشه بالکن که با نام‌های دیگری از قبیل بالکن شیشه‌ای و شیشه تاشو نیز شناخته می‌شود طی سال‌های اخیر کاربرد بسیاری داشته است.  ویژگی‌ها و مزایای بی‌نظیر شیشه بالکن باعث محبوبیت این محصول شده است. اما برای استفاده‌ی بهینه از این امکان بایستی در انتخاب شیشه بالکن مناسب برای ساختمان موردنظر خود دقت ویژه‌ای نمود.

مزایای استفاده از شیشه بالکن و ویژگی‌های آن

شیشه بالکن زیبایی مضاعفی به ساختمان می‌بخشد اما سهل‌انگاری در انتخاب رنگ، طرح و نحوه‌ی اجرای آن می‌تواند از زیبایی ساختمان موردنظر بکاهد.

یکی از مزایای شیشه بالکن عایق بودن آن است. درواقع شیشه بالکن یا همان بالکن شیشه‌ای می‌تواند عایق صوت، حرارت و انرژی باشد. جلوگیری از ورود آلودگی به فضای داخلی و ممانعت از ورود حشرات و پرندگان از مزایای استفاده از بالکن شیشه‌ای است.

این محصول می‌تواند کاربرد تراس یا بالکن ساختمان را بیشتر کند و باعث شود تا از فضایی که برای این مورد درنظر گرفته‌اید استفاده‌ی بهینه‌تر و بیشتری کنید.

در واقع استفاده از شیشه تاشو یا بالکن شیشه‌ای باعث می‌شود تا در تمامی فصول سال از این فضا لذت بیشتری ببرید، تجربه‌های زیبایی داشته باشید و خاطرات خوبی خلق کنید.

برای انتخاب شیشه بالکن مناسب ابتدا با انواع مختلف این محصول آشنا شوید، گزینه‌ها را بررسی کنید و درنهایت با مشاوران شرکت دُرجام تماس بگیرید.

در ادامه به ذکر انواع بالکن شیشه‌ای می‌پردازیم:

 

انواع شیشه بالکن

شیشه بالکن بدون قاب

شیشه بالکن بدون قاب یا شیشه بالکن فریم‌لس، نوعی از شیشه بالکن است که تنها از یک پانل تشکیل شده است و دیدی کامل از فضای بیرونی به دست می‌دهد. در شیشه بالکن بدون قاب یا بدون فریم یا فریم لس از پروفیل‌های متصل‌کننده و هیچ نوعی از اتصالات استفاده نمی‌شود و تنها در فواصل طولانی (مثلا در دو طرف بالکن) از دو پروفیل برای نگه‌داشتن شیشه بالکن استفاده می‌کنند. همین موارد باعث می‌شود که شیشه بالکن بدون قاب دید شفاف و بدون مانعی از محیط بیرونی در اختیار شما قرار دهد.

شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلی نوعی از شیشه بالکن است که از چندین پانل شیشه‌ای هم‌اندازه تشکیل شده است که این پانل ها از کناره‌ها به پروفیل‌های عمودی دو طرف بالکن روی دیوار متصل می شوند و از بالا و پایین توسط چرخ هایی که دارند سوار پروفیل‌های آلومینیومی تعبیه شده در کف و سقف بالکن می‌شوند. بازوبسته‌کردن و مدیریت شیشه بالکن ریلی کار بسیار ساده‌ای است. ضمن این‌که چند پانله بودن و شیوه‌ی بازوبسته‌شدن شیشه بالکن ریلی باعث شده تا شستشو و نظافت دوطرف آن کار آسان و راحتی باشد.

راهنمای انتخاب شیشه بالکن

 

شیشه بالکن پنجره‌ای

شیشه بالکن پنجره‌ای عموما با نام پنجره بالکن شناخته می‌شود. پنجره بالکن نوعی از شیشه بالکن است که باز و بسته شدن آن به صورت پنجره صورت می‌گیرد. باید توجه نمود که پنجره بالکن تمام مزیت‌های بالکن شیشه‌ای را دارا می باشد و تنها در ظاهر با دیگر انواع آن تفاوت دارد.

نرده‌ی شیشه‌ای بالکن

نرده‌ی شیشه ای بالکن همانطور که از نامش پیداست نوعی نرده است که از شیشه ساخته شده است و در بالکن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه‌های استفاده شده در نرده‌ی شیشه‌ای بالکن نسبت به پانل‌های انواع دیگر شیشه بالکن، ضخیم‌تر بوده و دارای قطر ده میلی‌متری هستند. نرده‌ی شیشه‌ای بالکن نیز از جنس شیشه سکوریت یا شیشه نشکن ساخته می‌شود و استفاده از آن موجب افزایش زیبایی نمای ساختمان شما می‌شود.

شیشه بالکن تاشو

یکی دیگر از انواع شیشه بالکن شیشه بالکن تاشو است. در شیشه بالکن تاشو مانند شیشه بالکن ریلی از پانل‌های هم‌اندازه استفاده شده است. پانل‌های شیشه بالکن تاشو در هنگام باز شدن یک‌به‌یک روی هم قرار می‌گیرند. همین مسئله موجب می‌شود که شستشو و نظافت شیشه بالکن تاشو کار راحتی باشد.

نصب شیشه بالکن

بسیار امروزه طراحی آپارتمان‌ها به شکل‌های مختلف و متنوع بسیاری صورت می گیرد، به طوری‌که ممکن است بالکن خانه‌ی شما گرد یا نیم‌دایره، مستطیلی، چند‌ضلعی و... باشد. اما جای هیچ نگرانی نیست! چرا که شیشه بالکن با هر نوع معماری ساختمان سازگار است و نصب بالکن شیشه‌ای در هر طرح معماری‌ای از بالکن قابل اجراست.

 

راهنمای انتخاب شیشه بالکن

 

نصب شیشه بالکن به این صورت انجام می شود که یک ریل (معمولا آلومینیومی) در کف بالکن کار گذاشته می‌شود و یک ریل هم در سقف.

بالکن شیشه‌ای در واقع چند پنل شیشه سکوریت هم‌اندازه است که با عایق بندی محکم به هم چسبیده‌اند، روی این دو ریل سوار می‌شود.

یکی از پنل‌های شیشه بالکن مانند پنجره، به‌صورت 90 درجه باز می‌شود. بقیه‌ی پنل‌ها که روی ریل قرار گرفته‌اند تنها حرکت عرضی دارند و روی ریل حرکت می‌کنند تا هرموقع که خواستید بتوانید بالکن شیشه‌ای خود را به صورت کامل باز کنید.

همچنین پنل‌های شیشه بالکن پس از باز شدن، به سمت داخل هم حرکت می‌کنند تا شما برای شستشوی آنها به هیچ مشکلی برنخورید.

مشاوره و انتخاب نهایی

با سپاس از شما که تا اینجای کار با ما همراه بودید. مشاورین شرکت دُرجام مشتاق شنیدن صدای شما و همراهی‌تان تا خلق یک تجربه‌ی زیبا هستند.

شرح مختصری از تاریخچه‌ی دُرجام:

1388-1389 شروع فعالیت و استخدام تیم آموزش دیده تحت CRM در زمینه‌ی طراحی ساخت و اجرای تمامی محصولات دُرجام.

1389-1390 آموزش تیم استخدامی در زمینه‌ی اجرا،‌ عیب‌یابی و خدمات تعمیرونگهداری توسط تیم فنی.

1390-1391 افتتاح خط مونتاژ درب رول آپ – راه‌اندازی بخش 2 کارگاهی نصب و خدمات در تهران و شهرقدس

1391-1392 واردات و عرضه‌ی انواع اپراتور، موتور و متعلقات درب اتوماتیک و شیشه بالکن از کشور آلمان افتتاح انبار شماره 2 در شهرقدس

1392-1393 اخذ و تامین بیش از 50 نمایندگی تعمیر و نگهداری در نقاط مختلف کشور و خدمات‌رسانی طلایی

1393-1394 مبتکر خدمات گارانتی طلایی و ارائه‌ی آن در سراسر کشور

1394-1396 تکمیل مدل و روش مدیریتی پروژه‌ها، توانمندسازی خط کارگاهی سندبلاست و طراحی انواع شیشه با تنوع بیش از 1000 مدل طرح سندبلاست رنگی، سیاه‌سفید و برجسته

1396-1397 اخذ پروانه‌ی بهره‌برداری از وزارت صنایع و معادن

1397-1398 افتتاح سایت رسمی و ثبت برند دُرجام و ثبت طرح گارانتی طلایی

برای مشاهده‌ی نمونه‌پروژه‌های اجرا شده و کسب اطلاعات بیشتر از سایت دُرجام به آدرس DOORJAM.COM.CO دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02146846994 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز