خبرگزاری کار ایران

قبولی در کنکور ارشد و دکتری در فرصت باقیمانده

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۰۶

خبر خوش اینجاست که هنوز امیدها برای قبولی در آزمون باقیست و کماکان می توان به قبولی اندیشید.

کمتر از دو ماه تا کنکور سراسری ارشد و دکتری باقیست و برخی از داوطلبین به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییر زمانبندی دچار چالش جدی شده و برنامه های خود را برای آمادگی آزمون نقش بر آب می بینند. برگزار نشدن کلاس های حضوری و نبود کلاس های مجازی و عدم دسترسی به اساتید، درگیری خانواده ها با بیماری، از دست دادن عزیزان و همچنین مشکلات مالی فراوان که به دلیل شیوع بیماری برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کرده باعث شده بسیاری از داوطلبان دچار سردرگمی و استرس شوند و با مشاهده حجم انبوه منابع مطالعاتی و مشکلات مالی، انگیزه و امید خود را برای ادامه مسیر قبولی در کنکور از دست بدهند.

اما خبر خوش اینجاست که هنوز امیدها برای قبولی در آزمون باقیست و کماکان می توان به قبولی اندیشید.

اما چگونه؟

شنبه 17/03/1399 برای اولین بار در ایران همایش آنلاین موسسه آموزش عالی ماهان با حضور بیست هزار نفر بیننده با عنوان "راه یکساله را در دو ماه طی کنید" با اجرای خانم مبینا نصیری مجری صدا و سیما و دکتر بهنود صدر مدرس دانشگاه و مدرسه کسب و کار ماهان و سخنرانی انگیزشی آقای سادات اعلایی کارآفرین و مشاور در حوزه مدیریت و حضور اساتید تراز اول و نام آشنای ایران آقایان دکتر محمدی، دکتر بیگی، دکتر مروج، دکتر فتحی و سرکار خانم دکتر رمضان نیا برگزار شد و اساتید در زمینه کنترل و مدیریت استرس، برنامه ریزی درسی، درصدهای قبولی و منابع مطالعاتی نظرات خود را بیان نمودند.

موسسه ماهان در این همایش نوید یک محتوی شگفت انگیز را داد و این شگفتانه محتوی آموزشی بود که برای زمان کمتر از دو ماه باقیمانده تا آزمون ارشد ارائه شده و در راستای مسئولیت اجتماعی یک هزار نفر امکان استفاده از این محتوی را با تخفیف ویژه 70 درصدی دارند. این محتوی توسط اساتید این مجموعه آماده شده و شامل شرح کامل درس، جمع بندی و نکته و تست، 3 مرحله آزمون جامع و جلسات مشاوره تخصصی آنلاین با روانشناس، اساتید رشته و رتبه برتر رشته می باشد. لازم به ذکر است پس از دریافت محتوی، نحوه مطالعه، مطالب مهم و کلیدی، و سرفصل های پر تکرار در قالب یک جلسه آنلاین به داوطلبان توضیح و شرح داده خواهد شد.

داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت محتوی ویژه، نام رشته خود را به سامانه 0218506پیامک نموده و یا به وب سایت www.mahan.ac.ir مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز