خبرگزاری کار ایران

جدیدترین قاب های گوشی سامسونگ A30S

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۰۰

گوشی جدید سری A شرکت سامسونگ دیگر نیازی به اثبات در بین رقبای خود ندارد، زیرا دیگر هر کسی می‌داند که گوشی‌های سری A با توجه به قیمت مناسب و متوسط‌ شان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اگر از طرفداران گوشی‌های سامسونگ باشید، به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم گوشی سامسونگ گلکسی A30s ترکیبی از ویژگی‌های A40 و صفحه نمایش A50 سامسونگ است که حالا به عنوان یک همه فن حریف پا به عرصه گذاشته است.

همه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A (سال 2019) دارای یک سری  ویژگی‌های مشترک هستند که بدون شک گوشی A30 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این گوشی هم مثل تمامی گوشی‌های سری A گلکسی، دارای یک صفحه نمایش سوپر AMOLED و بدنه گلاستیک (نوعی پلی استر تقویت شده فایبر گلاس) بوده و در قسمت پشتی مجهز به چندین دوربین حرفه‌ای است. البته یک سری موارد عجیب و غریب در مورد جدیدترین گوشی سری A وجود دارد!

به عنوان مثال اینکه با بررسی تمامی گوشی‌های سری A گلکسی سامسونگ متوجه می‌شوید که همه آن‌ها در یک رنج قیمتی قرار دارند اما عجیب اینجاست که A30 در این رده قیمتی قرار نداشته و حتی از مدل سامسونگ گلکسی A40 هم گران‌تر است. نکته عجیب دیگر صفحه AMOLED بزرگتر گلکسی A30 و باتری بزرگتر در مقایسه با A40 است.

البته اصلاً قصد تخریب این گوشی فوق العاده را نداریم، زیرا این گوشی نسبتاً جمع و جور در نوع خود از نظر سخت افزاری شاهکاری است که از همه بهتر مجهز به یک صفحه AMOLED با ابعاد 6.4 اینچی است. همین نکات باعث می‌شود تا ممتاز‌ترین گوشی در رده گوشی‌های متوسط سامسونگ گلکسی سری A باشد. گوشی‌ای با باتری 4000 میلی آمپری که مجهز به جدیدترین رابط کاربری بر پایه سیستم عامل Pie است.

طراحی و صفحه نمایش سامسونگ A30S

صفحه نمایش سوپر AMOLED با اندازه 6.4 اینچی و ابعاد 1560×720 عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حتی زیر نور خورشید هم شما را راضی نگه خواهد داشت. در یک کلام می‌توان گفت روشناییی، جزئیات و رنگ‌های تصویر همگی در همان تجربه اول کیفیت خوب و راضی کننده‌ای را از خود به نمایش خواهند گذاشت. اگر یکی از علاقمندان به این گوشی هستید و می‌خواهید با خرید لوازم جانبی موبایل از قبیل کاور گوشی، قاب گوشی، گلس گوشی و غیره ایمنی و زیبایی آن را افزایش دهید، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

میرسیم به مبحث زیبایی قاب گوشی A30S

برای این مدل گوشی قاب های متفاوت و زیبایی در بازار موجود است که بسیار مورد توجه اکثر کاربران قرار گرفته است .

قاب های با طرح های فانتزی که برای سلایق دخترانه و پسرانه مناسب است .

قاب گوشی برای یه عده از خود گوشی مهمتر است و به زیبایی و خاص بودن آن اهمیت زیادی میدهد .

ما در فروشگاه اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل مسترکیس برای شما قاب هایی فوق العاده زیبا و خاص که طراحی های خاصی دارند و زیبایی گوشی شما را دو چندان میکند را آوردیم .

طراحی های برجسته و شکیل که فوق العاده زیباست و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد .

جدیدترین قاب های گوشی سامسونگ A30S

جنس این قاب ها از Boter و TPU ساخته شده است که فوق العاده در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد .

دور این قاب ها اکثرا به صورت ژله ای است که انعطاف پذیری بالایی دارد که از آسیب دیدگی گوشی شما جلوگیری میکند .

یکی دیگر از ویژگی هایی که قاب های جدید در بازار دارند این است که طراحی های آنها به صورت برجسته روی قاب چاپ شده و فوق العاده به زیبایی هرچه بیشتر آنها افزوده است .

چاپ برجسته امروزه جزو جدیدترین متد طراحی قاب های گوشی در بازار است .

جدیدترین قاب های گوشی سامسونگ A30S

قاب های طرح دار فانتزی پرطرفدارترین قاب ها محسوب میشوند و شما میتوانید با مراجعه به وبسایت مسترکیس محصول مورد نظر خود را خرید و درب منزل دریافت کنید .

همچنین میتوانید به صورت حضوری به آدرس های ما مراجعه و خرید حضوری را نیز با ما تجربه کنید ...

کرج – گوهردشت – نبش خیابان سوم غربی

کرج – 45 متری گلشهر – نبش خیابان درختی

کرج – 45 متری گلشهر بین خیابان ارغوان و کتویی زاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز