خبرگزاری کار ایران

آرامش و زیبایی را با 19 کالا تجربه کنید

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۲۲۴

یکی از انواع لوازم خانگی که در طراحی آشپزخانه های مدرن کاربرد فراوانی داشته و علاوه بر تصفیه هوای خانه و بسیاری مزایای دیگر از نظر طراحی داخلی نیز از جذابیت های بالایی برخوردار است انواع هود آشپزخانه هستند

یکی از انواع لوازم خانگی که در طراحی آشپزخانه های مدرن کاربرد فراوانی داشته و علاوه بر تصفیه هوای خانه و بسیاری مزایای دیگر از نظر طراحی داخلی نیز از جذابیت های بالایی برخوردار است انواع هود آشپزخانه هستند. این هودها که با تهویه هوای آشپزخانه محیطی مطلوب و آرام بخش را در محیط خانه ایجاد کرده و از محبوبیت بالایی برخوردارند به شکل امروزی و مدرن برای اولین بار در سال 1937 اختراع شدند. به مرور زمان کارایی و ظاهر این هودها پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده تا به امروز که با مزایای فوق العاده و طراحی بسیار لوکس و زیبا در صنعت ساختمان سازی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

در ایران نیز در سال 1362 برای اولین بار این محصول روانه بازار شده و هود کن اولین نمونه هودهای آشپزخانه عرضه شده در بازار ایران به شمار می رود.

هودهای آشپزخانه وسایلی کاربردی هستند که با مکش مناسب بوی غذا و تهویه هوای آشپزخانه فضایی آرام بخش و فوق العاده را در خانه ایجاد کرده و به تصفیه هوای منزل و آشپزخانه کمک می کنند. آنها هوایی سالم را به شما هدیه داده و علاوه بر آن در زیبایی و تناسب هر چه بیشتر طراحی آشپزخانه نیز نقش مهمی بر عهده دارند. این هودها که در صنعت ساختمان سازی امروز کاربرد زیادی داشته و از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردارند موجب از بین بردن بوی نامطبوع شده و با مکش دود، چربی و ... پاکیزگی بیشتری را برای محیط آشپزخانه شما به ارمغان می آورند.  

19 کالا جاییست که می توانید انواع و اقسام هودهای آشپزخانه را در آن ببینید و با ویژگی های کالای مورد نظرتان به خوبی آشنا شوید. انواع هودهای شومینه ای، مورب، زیرکابینتی، هودهای مخفی و .... را می توان در این سایت دید و ضمن مشاهده تصویری واضح و همه جانبه از کالای مورد نظر، می توانید محصولات مختلف موجود در بازار را به خوبی با یکدیگر مقایسه کنید.

هودهای آشپزخانه همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم از نظر طراحی ظاهری انواع مختلفی دارند که هریک از این مدل ها ویژگی های خاص خود را داشته و بسته به عوامل مختلف می توانید هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنید. یکی از انواع پرطرفدار هودهای آشپزخانه موجود در بازار هودهای زیرکابینتی هستند که احتمالا از دیگر انواع هودها برای شما آشناتر باشند. هودهای زیرکابینتی همانگونه که از نامشان هم پیداست به زیر کابینت متصل شده و از اولین مدل های هودهای آشپرخانه محسوب می شوند. این هودها ظاهر زیبایی به آشپزخانه شما می بخشند و از جمله پرکاربردترین هودهای موجود در بازار به شمار می روند.

 

هودهای شومینه ای از دیگر مدل های هودهای آشپزخانه هستند که در 19 کالا نیز می توانید انواع مخلتف آنها را ببینید و در بازار لوازم خانگی نیز طرفداران بسیاری دارند. این مدل از هودهای آشپزخانه بر روی دیوار نصب شده و شکل ظاهری آنها شبیه دودکش یا شومینه است. هودهای شومینه ای در طرح های استیل، شیشه و یا ترکیبی از این دو ساخته و در بازار موجود هستند.

هودهای مورب نوع دیگری از انواع متنوع هودهای آشپزخانه هستند که از ظاهری مدرن و زیبا برخوردار بوده و محبوبیت بسیاری نیز در میان خریداران دارند. این هودها نیز بر روی دیوار نصب شده و از جمله جدیدترین مدل های موجود در بازار به شمار می روند. هودهای مورب زیبایی ظاهری فوق العاده ای داشته و همانگونه که از نام آنها پیداست به صورت مورب و با زاویه 45 درجه نسبت به صفحه گاز قرار می گیرند.

هودهای مخفی یا توکار از دیگر محصولات پرطرفدار و محبوب در بازار هستند که از نظر کارکرد شباهت بسیاری به هودهای مورب دارند. این هودها کاملا در زیر کابینت نصب شده و فضایی را از آشپزخانه شما اشغال نخواهند کرد. زیباتر کردن فضای آشپرخانه و سازگاری با دکوراسیون های مختلف از مهمترین مزایای استفاده از هودهای مخفی محسوب می شود. به ویژه اگر آشپزخانه کوچکی دارید استفاده از هودهای مخفی با توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند گزینه ماسبتری برای شما به نظر می رسد.

آرامش و زیبایی را با 19 کالا تجربه کنید

شرکت سینجر که از سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرده است یکی از تولید کنندگان برتر هودهای آشپزخانه در انواع و طرح های مختلف است. محصولات مختلف این شرکت شامل هودهای شومینه ای، زیرکابینتی، مخفی و ... را می توان در سایت 19 کالا دید و با شناخت کامل از انواع محصولات عرضه شده در بازار خریدی مطمئن و فوق العاده را تجربه کرد.

هود زیرکابینتی سینجر مدل HU-02 یکی از انواع هودهای موجود در بازار بوده که در 19 کالا هم عرضه شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این هود با نمای استیل از جمله هودهای زیرکابینتی پرطرفدار در بازار لوازم خانگی است که با ظاهر زیبا، صدای کم، مصرف بهینه انرژی،  مجهز بودن به لامپ SMD، اشغال فضای کم در آشپزخانه، داشتن و موتور مجزا و کلید مجزا و ... توجه خریدارن را به خود جلب می کند.

هود سینجر مدل HV-323 از جمله هودهای شومینه ای موجود در بازار است که در 19 کالا نیز می توانید این محصول را پیدا کرده و با دیدن تصاویری واضح از این محصول آن را از نزدیک لمس کنید. این محصول در ابعاد  90 سانتی متر طراحی شده و با صدای فوق العاده کم، صفحه تمام لمسی، قدرت مکش 720 مترمکعب در ساعت، ظاهری بسیار زیبا و لوکس و ... نظر خریداران را در بازار لوازم خانگی به خود جلب می کند. این مدل از بهترین هودهای آشپزخانه سینجر است که با تهویه مناسب هوا لحظاتی آرام و فوالعاده را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هود مخفی سینجر مدل HU-11 یکی دیگر از مدل های محبوب و پرطرفدار هودهای آشپزخانه سینجر است که برای علاقه مندان به استفاده از هودهای مخفی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد. این هود در ابعاد 70 سانتی متر و با نمای استیل طراحی شده و از ظاهری مدرن، زیبا و لوکس برخوردار است.

آرامش و زیبایی را با 19 کالا تجربه کنید

19 کالا جایی است که می توانید این محصولات و انواع دیگر هودهای مدرن و شیک را در آن ببینید و با دیدن تصاویری واضح و فوق العاده و بررسی مشخصات فنی و ظاهری هر کالا و مقایسه آن با دیگر محصولات مشابه در بازار خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز