خبرگزاری کار ایران

چرا سرمایه گذاری در خرید و فروش اسید سیتریک شما رو پولدار می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۵۰۶

اسید سیتریک به عنوان یک ماده تمیز کننده، هماهنگ با محیط زیست عمل کرده و به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می شود.

فروش اسید سیتریک معمولا در فروشگاه ها به دو نوع مواد غذایی و صنعتی صورت می گیرد. تقاضا برای این ماده در سراسر جهان بسیار زیاد شده است.

اسید سیتریک یک اسید شش کربنی است که برای اولین بار از آب لیمو گرفته شد. در صنایع غذایی و آشامیدنی برای مقاصد مختلف و در داروسازی و سایر مصارف صنعتی استفاده می شود. اسید سیتریک به عنوان یک ماده تمیز کننده، هماهنگ با محیط زیست عمل کرده و به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می شود. در بیوشیمی، به عنوان یک واسطه در چرخه اسید سیتریک اهمیت دارد و بنابراین در متابولیسم تقریبا همه موجودات زنده اتفاق وجود دارد. اسید سیتریک در پیشگیری از سرطان، بیماری های قلبی و سایر بیماری های مرتبط با تخریب سلولی رادیکال آزاد فواید زیادی دارد. علاوه بر این، به عنوان یک عامل قلیایی می تواند به حفظ سطح PH سالم در بدن و جلوگیری از سنگ کلیه کمک کند و در جذب مواد مغذی موثر باشد. از رو شرکت های زیادی بصورت وارد کننده مواد اولیه غذایی شروع به داد و ستد در این زمینه کرده اند.

چرا فروش اسید سیتریک در جهان مهم است؟

از مواد غذایی گرفته تا مواد آرایشی و حتی مواد بهداشتی، این پودر جادویی بسیار شگفت انگیز است و به روش های مختلفی قابل استفاده می باشد. اسید سیتریک در دو نوع اسید سیتریک خشک و اسید سیتریک آبدار در بازار یافت میشود.

برای اینکه بیشتر به آینده درخشان سرمایه گذاری در بازار مواد اولیه غذایی بخصوص خرید و فروش اسید سیتریک در صنایع غذایی آشنا شوید، لطفا تا انتها با ما همراه باشید و کاربرد وسیع این محصول را مرور کنید.

 فروش اسید سیتریک در موارد زیر صورت می گیرد:

 1. مواد افزودنی غذایی

  • اسید سیتریک در مواد غذایی به عنوان ماده طعم دهنده و نگهدارنده استفاده می شود.
  • این ماده در محصولات غذایی فرآوری شده مانند نوشیدنی، نوشابه و غیره استفاده می شود.
  • به دلیل طعم ترش از آن در تهیه شیرینی های خاصی استفاده می شود.
  • به عنوان طعم دهنده در کیک، ژله و بیسکوییت استفاده می شود.
  • با بهره گیری ازعمل بافر اسید سیتریک، سدیم سیترات در ادویه به کار می رود.
  • به عنوان یک کنترل کننده pH برای پنیر فرآوری شده استفاده می شود.
  • گاهی اوقات آب نبات ترش با پودر سفید پوشیده شده است که آن ماده، اسید سیتریک است.
  • شرکت های بستنی از آن به عنوان امولسیفایر استفاده می کنند.
  • اسید سیتریک یکی از پایه های اصلی صنایع شکلات سازی است.

2. خاصیت تمیزکنندگی جادویی

  • این ماده در صابون ها و مواد شوینده لباسشویی استفاده می شود، زیرا آب توسط اسید نرم می شود.
  • پاک کننده های خانگی مورد استفاده در آشپزخانه و حمام نیز حاوی مقداری اسید سیتریک است.
  • فروش اسید سیتریک نه تنها به عنوان یک پاک کننده بلکه به عنوان یک ضدعفونی کننده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

3. فروش اسید سیتریک در صنایع آرایشی

  • اسید سیتریک به از بین بردن سلول های مرده سطح پوست کمک می کند.
  • باعث بهبود کیفیت پوست، کاهش چین و چروک و بهبود جای زخم آکنه و غیره می شود.
  • برای تعادل در سطح  pH معمولاً از این ماده در مواد آرایشی استفاده می شود.
  • این ماده در صابون دست، شستشوی بدن، پاک کننده های پوستی و ناخن، شامپو و برخی محصولات آرایشی دیگر یافت می شود.

4. نرم کننده آب

  • از فروش اسید سیتریک به عنوان نرم کننده آب، در مواد شوینده استفاده می شود، و مهم ترین دلیل آن، داشتن خاصیت اسید آلی، کلاتینگ و بافر کننده آن است. شرکت پویا ویژن به عنوان بزرگترین وارد کننده اسید سیتریک در ایران شناخته شده و با فروش اسید سیتریک با کیفیت در ایران سهم عمده فروش این محصول را دارا می باشد.
  • خواص شیمیایی اسید سیتریک به عنوان یک اسید آلی ضعیف، آن را به یک نرم کننده قوی برای آب تبدیل می کند.

5. کاربردهای صنعتی اسید سیتریک

  • فروش اسید سیتریک در مصارف صنعتی اسید سیتریک شامل تولید مواد شوینده، آبکاری و برنزه کردن چرم می باشد.
  • اسید سیتریک همچنین به عنوان ماده نگهدارنده خون ذخیره شده، بافر و آنتی اکسیدان در صنایع دارویی و آرایشی استفاده می شود.
  • این اسید از ارزش تجاری قابل توجهی برخوردار بوده و کاربردهای گسترده ای در صنایع غذایی، خوراک، داروسازی و پلیمر پیدا کرده است.

چرا سرمایه گذاری در خرید و فروش اسید سیتریک شما رو پولدار می‌کند؟

میزان مصرف اسید سیتریک

اسید سیتریک معمولاً به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی معمولی مصرف می شود. میزان کل مصرف روزانه اسید سیتریک از منابع طبیعی و از منابع افزودنی غذایی ممکن است بیش از 500 میلی گرم در کیلوگرم وزن بدن انسان باشد. اسید سیتریک به خوبی توسط دستگاه گوارش جذب می شود و با آنزیم سیتراتاز واکنش نشان می دهد تا اسید اگزالواستریک و اسید استیک را تولید کند. کل اسید سیتریک در گردش خون در سرم یک مرد تقریباً یک میلی گرم بر کیلوگرم وزن بدن است. دفع روزانه طبیعی در ادرار انسان 0.2تا1.0 گرم است.

اسید سیتریک خوراکی جذب بدن می شود و به طور کلی به عنوان یک ماده غیر سمی در نظر گرفته می شود.

فواید درمانی اسید سیتریک

  1. اسید سیتریک یک آنتی اکسیدان است

آنتی اکسیدان ها همان چیزی هستند که بدن شما را از رادیکال های آزاد محافظت می کنند. آنها یک سیستم دفاعی هستند که بدن شما برای حفظ سلول های سالم از آنها استفاده می کند. اسید سیتریک یک تقویت کننده سیستم ایمنی، سازنده کلسیم استخوان و بیوفلاونوئیدهای ضد التهابی است. همچنین پتاسیم را تأمین می کند و به شما در کنترل فشار خون کمک می کند.

  1. یک ضد التهاب است

اسید سیتریک همچنین دارای ویژگی های ضد التهابی است و یکی از راه های جلوگیری از بیماری های التهابی در بدن است. با اضافه کردن میوه هایی مانند پرتقال و گریپ فروت به رژیم غذایی خود، می توانید مصرف روزانه ویتامین ها را برای مقابله با درد و التهاب افزایش دهید.

  1. از سنگ کلیه جلوگیری می کند:

هنر دیگر اسید سیتریک جلوگیری از سنگ کلیه است. سنگ های کلیه معمولا دردناک هستند. اسید سیتریک با ساختن ادرار کم سنگ، از شما در برابر ابتلا به این بیماری محافظت می کند.

  1. اسید سیتریک سلامت پوست را بهبود می بخشد:

 اسید سیتریک یک مکمل عالی برای درمان مشکلات پوستی مانند آکنه، رنگدانه، منافذ مسدود شده، چروک و لکه های تیره است. به دلیل دارا بودن خاصیت درمانی در پوست، اغلب این ماده را در محصولات زیبایی مانند اسکراب، ماسک و لایه بردار پیدا خواهید کرد.

چرا سرمایه گذاری در خرید و فروش اسید سیتریک شما رو پولدار می‌کند؟

فروش اسید سیتریک

معمولا در فروشگاه ها برای فروش اسید سیتریک، انواع مختلفی مانند اسید سیتریک غذایی و صنعتی موجود می باشد. هنگام خرید اسید سیتریک در غذاهای خود، اسید سیتریک مناسب مواد غذایی را خریداری کنید. اما اگر برای تمیز کردن می خواهید، از نوع صنعتی استفاده کنید، زیرا نوع صنعتی معمولا ارزان تر است.

انتخاب و خرید اسید سیتریک با کیفیت، دقیقاً مانند سایر محصولات سخت و دشوار است. در دنیای مواد شیمیایی، یک محصول عالی و یک کالای بی کیفیت ممکن است در ظاهر دقیقاً شبیه به هم باشند. بیشتر مصرف کنندگان قادر نخواهند بود تفاوت محصول خوب و بد را احساس کنند، مگر اینکه پس از استفاده از آن محصول این موضوع را تشخیص دهند. به همین دلیل پویاویژن فقط به فروش اسید سیتریک با کیفیت بالا افتخار می کند. ما هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم و به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای نوآوری از طرف مشتریان مختلف هستیم.

نتیجه گیری:

در دنیای امروز ما، اسیدها نقش مهمی در اعمال روزانه ما دارند. اسید سیتریک یک اسید همه کاره است. این اسید در مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنعت استفاده می شود و فواید زیادی برای بدن دارد. ازجمله : آنتی اکسیدان و ضد التهاب است و از سنگ کلیه جلوگیری می کند. همچنین سلامت پوست را بهبود می بخشد. اگر به سرمایه گذاری در بازار مواد اولیه غذایی علاقه مند هستید پویا ویژن در زمینه فروش اسید سیتریک فعالیت می کند. شرکت پویا ویژن یک شرکت متعهد است که از استانداردهای مواد غذایی حمایت می کند. محصولات شرکت ما دارای بهترین کیفیت هستند و محصولات خود را به گونه ای ارائه می دهیم که نیاز مشتریان خود را به خوبی برآورده سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز