خبرگزاری کار ایران

دوره آموزش کار با دستگاه سی ان سی در چوبینر

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۲۸

صنعت چوب یکی از صنایع بزرگ می باشد که از ماشین آلات، ابزار آلات و یراق آلات متنوعی استفاده می کند. یکی از ماشین آلات پرکاربرد در کارخانجات و کارگاه های این صنعت سی ان سی می باشد. سی ان سی یک دستگاه پیشرفته است که برای برش، شیارزنی، حکاکی و ایجاد نوشته، طرح و نقش های مختلف به کار می رود. سی ان سی در مدل های مختلفی برای کار با چوب، فلز و ... تولید می شوند و سی ان سی چوب به چندین زیر مجموعه به شرح زیر تقسیم می شود:

  • سی ان سی چوب و منبت
  • سی ان سی سوراخ کاری
  • سی ان سی روتاری

سی ان سی چوب و منبت

یک نمونه از انواع CNC چوب به سی ان سی چوب و منبت اشاره دارد که برای عملیاتی از قبیل حکاکی، برش و منبت کاری به کار می رود. از لحاظ ابعاد و اندازه سی ان سی چوب و منبت در سایزهای مختلف تولید می شود که متناسب با نیاز مصرف کننده قابل عرضه است. فروشگاه اینترنتی چوبینر سی ان سی چوب و منبت برندهای معتبری از قبیل نوین تاک، راش ماشین، Hold، ایگل و ... در فروشگاه اینترنتی چوبینر عرضه می شود.

سی ان سی سوراخ کاری

مدل دیگر از انواع سی ان سی چوب به سی ان سی سوراخ کاری معروف می باشد. سی ان سی سوراخ کاری که به الیت زن نیز خوانده می شود برای ایجاد شیار، اتصال الیت و سوراخ کاری جهت اتصال دو قطعه به کار می رود. از مزایای استفاده از سی ان سی سوراخ کاری می توان به کیفیت بهتر اتصالات، سرعت بالا در حین مونتاژ قطعات اشاره نمود. در فروشگاه چوبینر می توانید انواع سی ان سی سوراخ کاری در سایز و برندهای مختلفی از قبیل Holzher، Format4، Biesse، Homag و ... را با قیمت مناسب و اطمینان از اصل بودن خریداری کنید.

سی ان سی روتاری

سی ان سی روتاری یکی دیگر از انواع سی ان سی چوب است که برای ایجاد حکاکی ها، منبت کاری و ایجاد نقوش به کار می رود. روش کار سی ان سی روتاری به این صورت است که قطعه کار چرخانده می شود و با کمک مته هایی که بر روی دستگاه نصب است نقوش مورد نظر حک می شود و هنر منبت کاری به بهترین شکل بر سطح چوب پیاده می گردد. لازم است بدانید که چرخاندن قطعه کار قابل کنترل می باشد و این کنترل از بروز خطا جلوگیری می کند. تا اینجای مقاله با چند نمونه از انواع سی ان سی آشنا گردیدید، در ادامه قصد داریم اطلاعات جامع تری در رابطه با اپراتوری دستگاه سی ان سی در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت سی ان سی چوب

لازم به ذکر است که سی ان سی چوب در ابعاد مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع سی ان سی چوب می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

02166563048   -   09021235626   -   09355069269

Choobiner.ir

اپراتوری دستگاه سی ان سی

از آن جا که دستگاه سی ان سی یک ماشین وابسته به سیستم و نرم افزارهای کامپیوتر می باشد، کار با آن نیاز به آموزش تخصصی دارد. برای اپراتوری دستگاه سی ان سی باید علاوه بر روش عملی با نرم افزارهای مختلف نیز بتوانید کار کنید؛ یعنی روش عملی و نرم افزار مکمل یکدیگر می باشند. چوبینر شرایطی را فراهم نموده است تا فعالین صنعت چوب و اپراتوران دستگاه سی ان سی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی این دوره را بگذرانند. در دوره اپراتوری دستگاه سی ان سی مطالب زیر به طورکامل به شما آموزش داده می شود:

  • آموزش نرم افزار آرتکم
  • آموزش نرم افزار اتوکد
  • آموزش عملی دستگاه سی ان سی

آموزش نرم افزار ArtCAM

نرم‌افزار دیگری که موردنیاز اپراتور دستگاه CNC می‌باشد نرم‌افزار ArtCAM است. نرم‌افزار آرتکم در واقع طراحی‌هایی که با کمک نرم‌افزار اتوکد ایجادشده است به اجرا در می‌آورد. نرم‌افزار آرتکم قادر است با سرعت‌بالا و ساده‌ترین روش اشکال و تصاویر موردنظرتان را ایجاد کند و به دستگاه سی ان سی منتقل کند. قابل ذکر است که یادگیری نرم‌افزار آرتکم برای اپراتوری دستگاه سی ان سی ضروری می‌باشد، همچنین دقت کنید که این نرم‌افزار به‌صورت دو بعد برداری یا bitmap کار می‌کند.

دوره آموزش کار با دستگاه سی ان سی در چوبینر

آموزش نرم افزار AutoCAD

یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای موردنیاز دستگاه سی ان سی برنامه AutoCAD می‌باشد. نرم‌افزار اتوکد در چوبینر توسط اساتید مجرب به‌صورت دوبعدی آموزش داده می‌شود. نرم‌افزار اتوکد برای ایجاد طرحی که قصد دارید به‌وسیله دستگاه CNC اعمال کنید به کار می‌رود و در این دوره شما به شکلی آموزش می‌بینید که با دقت بالا تمامی تصاویر و اشکال را طراحی کنید.

دوره آموزش کار با دستگاه سی ان سی در چوبینر

آموزش عملی دستگاه سی ان سی

در قسمت‌های قبلی ذکر کردیم که برای نتیجه‌ بخش بودن دوره اپراتوری سی ان سی باید علاوه بر نرم‌افزارهای ذکرشده آموزش عملی را نیز فرا بگیرید. در مرحله آموزش عملی دستگاه سی ان سی، شما با کمک اساتید چوبینر روش کار با دستگاه CNC را می‌آموزید و از آن مهم‌تر در این مرحله به شما اجازه داده می‌شود با دستگاه CNC کار کنید و آموخته‌های خود را به مرحله اجرا درآورید.

هزینه کلاس آموزش کار با سی ان سی

کلاس آموزش کار با سی ان سی توسط اساتید و تیم مجرب چوبینر برگزار می‌شود و پس از اتمام کلاس به کارآموز مدرک معتبر چوبینر ارائه می‌شود، جهت استعلام قیمت و اطلاع از محل برگزاری کلاس آموزش کار با سی ان سی با یکی از شماره تلفن های زیر تماس برقرار نمایید یا به وب‌سایت جوبینر مراجعه کنید:

۰۹۱۲۰۴۵۷۲۸۷

۰۲۶۳۴۶۴۵۸۹۱

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸

choobiner.ir

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز