خبرگزاری کار ایران

تاریخ پخش فصل دوم سریال هم گناه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۱۷

همانطور که میدانید سریال همگناه مانند سریال دل مجموعه ای پرطرفدار بین کاربران ایرانی شده است و لازم به ذکر است این مجموعه تا الان 12 قسمت آن منتشر شده است.

ایلنا؛ داستان این مجموعه از این قرار است که یک خانواده ی نسبتا پولدار در تهران زندگی میکنند و با ورود اشخاصی چالش وارد زندگی این افراد میشود. سریال پر بازیگر « هم گناه » داستان چند خانواده را روایت می کند. فریبرز صبوری ( پرویز پرستویی ) سرهنگ اداره آگاهی است که در پی یافتن سردسته یک باند جعل است.

اما در این مسیر با یک نقطه مجهول از گذشته مواجه می شود و آن همسر سابق و فرزندش هستند که در گذشته او را تنها گذاشتند و فریبرز هرگز دوباره موفق به دیدن آنها نشد. این گذشته تلخ با دستگیری پرویز ( حبیب رضایی ) به سراغ فریبرز می آید. پرویز، برادرِ همسر سابق فریبرز و دایی فرزندش است که به او اطلاع می دهد پسرش زنده است و...

تاریخ پخش فصل دوم سریال هم گناه مشخص شد

اکثر سریالهایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده اند، مشکلات ریز و درشتی در دکوپاژ داشتند که بعضاً آزار دهنده نیز بوده اند. خوشبختانه « هم گناه » از حیث ضعف های ابتدایی مقوله فیلمسازی، مشکلات دیگر سریال ها را ندارد و از کنترل بسیار بهتری بر بازی ها و دوربین برخوردار است. از این رو می توان گفت که « هم گناه » در مقایسه با دیگر سریال های شبکه نمایش خانگی که ابتدایی ترین اصول فیلمسازی در آن رعایت نشده، از لحاظ در جایگاه بسیار بهتری قرار می گیرد و می تواند توجه مخاطب را به خود جلب نماید ( هرچند که ایراداتی در میزانسن مشاهده می شود ).

اما باید گفت که « هم گناه » از حیث کلیشه ای بودن قابل رقابت با دیگر سریال های شبکه خانگی است. سریال جدید مصطفی کیایی پر بازیگر است و متناسب با آن، خرده داستان های زیادی هم در خود دارد که پرداخت این داستان ها به کلیشه ای ترین شکل ممکن انجام شده است. تصویری که کیایی از اصناف و موقعیت های اجتماعی در « هم گناه» به تصویر کشیده، مطابق کلیشه های ذهنی است که مدتی است سینماگران در تلاش برای تغییر آن هستند. به عنوان مثال، تصویری که کیایی از افراد پایین شهر ترسیم می کند، همان ذهنیت کلیشه ای اشتباهی است که سالهاست در ذهن تماشاگران ایران کاشته شده است یعنی پوشیدن خشونت و پوشیدن لباس های کاملا کثیف و مبحث شوهر دادن دختر کم سن و سال به مردی مُسن. شاید بد نباشد حتی به طراحی لباس سرهنگ صبوری هم اشاره کرد که با آن کت چرمی که از چند دهه قبل به عنوان کلیشه لباس سرهنگ پلیس در تلویزیون وجود داشته، به کلیشه های سریال دامن می زند.

متاسفانه شخصیت پردازی و کیفیت دیالوگ نویسی ها نیز در « هم گناه » راضی کننده نیستند. محسن کیایی در نقش آرمان، کماکان همان شخصیت مورد علاقه سریال سازان شبکه نمایش خانگی است که اولین بار با هومن سیدی در « عاشقانه » معرفی شد و بعدها در تمام سریال ها یک نسخه از آن نه به واسطه نیاز داستان، بلکه  به اجبار و احتمالاً علاقه مندی سرمایه گذاران گنجانده شد. متاسفانه دیالوگ نویسی ها نیز در « هم گناه » با در نظر گرفتن فرمول های کلیشه ای نوشته شده است که مخصوصاً در سکانس مواجه فریبرز و پیمان، بیشتر به چشم می آید. بازی پرویز پرستویی، در سکانس های احساسی نیز ناامید کننده است.

از بازیگران این سریال میتوان به پرویز پرستویی و هدیه تهرانی و محسن کیایی و مارال بنی آدم اشاره کرد. این سریال زیبا و دیدنی رو میتوانید در فروشگاه ها یا سایت پلی استپ دانلود فیلم تهیه کنید.

تاریخ پخش فصل دوم سریال هم گناه مشخص شد

فصل دوم این سریال در تاریخ 12 خرداد 1399 منتشر میشود قسمت دوازدهم هم‌گناه که قسمت پایانی فصل اول این سریال است، با ثبت بیش از ده میلیون دقیقه تماشا در روز اول به رکوردی تازه دست پیدا کرد. این میزان دقیقه تماشا که از ساعت هشت تا بیست و چهار اولین روز انتشار قسمت دوازده هم‌گناه ثبت شده، بالاترین میزان تماشا در بین دوازده قسمت اول منتشر شده‌ی همه‌ی سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. همچنین این آمار تماشای قسمت دوازده بعد از دو روز به هفده میلیون دقیقه رسیده است. 

سریال پر بازدید هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در ۲۴ قسمت برای شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های وی‌او‌دی آماده شده است که با پایان رسیدن فصل اول، از تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد انتشار فصل دوم آن آغاز خواهد شد که همزمان در فروشگاه ها و سایت پلی استپ دانلود فیلم جدید تهیه کنید.

اولین بار در سال ۹۰ با سریال «قلب‌‌ یخی» بود که هدیه تهرانی به عنوان ستاره سینمایی راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار همگناه مصطفی کیایی هدیه تهرانی را به قاب نمایش خانگی آورده تا شاهد نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری از او در دل درام خانوادگی «همگناه» باشیم.

 هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی همگناه هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی و حبیب رضایی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند. «همگناه» به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی آخرین مراحل فنی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

با دانلود فصل دوم سریال هم گناه شما میتوانید ادامه فصل اول این سریال را دنبال کنید و لازم به ذکر است پشت صحنه فصل اول این سریال بزودی پخش میشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز