خبرگزاری کار ایران

آشنایی با شرایط مهاجرت به استرالیا

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۴۱۹

مهاجرت به استرالیا با اخذ ویزای استرالیا امکان پذیر است ویزای کاری و یا تحصیلی جزو گزینه های مناسب برای سفر به این کشور و اقدام به درخواست کسب اقامت دائمی است. برای کسب اطلاعات بیشتر برای اقامت دائمی در این کشور با ما در تماس باشید.

در مورد قوانین مهاجرت به استرالیا و کانون وکلای رسمی مهاجرت استرالیا چه میدانیم؟

در مورد مهاجرت به استرالیا چه اطلاعاتی دارید؟  اگر شما نیز به دلایل مختلفی تصمیم به مهاجرت نرفته اید می دانید که دستورالعمل های خاصی برای اخذ اقامت دائمی یک کشور دیگر موجود است. برخی از کشورها شرایط ویژه ای را برای مهاجرت در اختیار متقاضیان قرار داده که یکی از آنها کشور استرالیا است. به همین دلیل در سال های اخیر شاهد این هستیم که ایرانیان بسیاری به دنبال بهره مند از گزینه های مطلوب قصد دریافت اقامت دائمی استرالیا به این کشور را دارند.

اگر اطلاعات کافی در مورد مهاجرت به استرالیا را ندانید ممکن است در این مسیر گرفتار دردسرهای بسیار شوید و از سوی دیگر هزینه ی گزافی نیز پرداخت کنید. برای جلوگیری از هر گونه مشکل برای مهاجرت به استرالیا حتما با یک گروه حقوقی و مشاوران تخصصی در این زمینه در ارتباط باشید. افرادی که تجربه ی کامل در این زمینه دارند به راحتی می توانند به شما را یاری کنند. ما مفتخر آن هستیم که به عنوان یکی از معتبرترین گروه ها در زمینه ی مهاجرت به این کشور و انجام اقدامات اخذ ویزای استرالیا در خدمت شما عزیزان باشیم.

شرایط مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت

 برای مهاجرت به استرالیا و در مرحله ی بعدی کسب اقامت دائمی ضروری است که ویزای استرالیا دریافت گردد . ویزای یاد شده باید به گونه ای باشد که برای مدت زمان کافی امکان اقامت شما را در این کشور فراهم سازد که بتوانید از طریق آن اقدامات صدور اقامت دائمی خود را نهایی کنید.

دریافت ویزای تحصیلی یکی از راهکارهای مهاجرت به استرالیا است این ویزا معمولا به مدت ۵ سال اعتبار داشته و بعد از آن نیز امکان اقامت به منظور یافتن شغل برای شما فعال می باشد. صدور ویزای استرالیا دستورالعمل های خاصی را دنبال می کند اگر چه  برای مهاجرت به استرالیا معمولا خط مشی های کمتری در نظر گرفته شده است ولی در صورتی که مدارک مورد نیاز فراهم نگردد پروسه ی صدور این ویزا زمان بر خواهد بود. با همین دلیل به طور جدی تاکید می شود در صورتی که اطلاع کافی در مورد مهاجرت به استرالیا را ندارید کار را به کار بسپارید تا در کوتاهترین مدت زمان شرایط سفر به این کشور فراهم گردد.

آشنایی با شرایط مهاجرت به استرالیا

Figure 2شرایط مهاجرت به استرالیا

هزینه ی مهاجرت به استرالیا

هزینه ی مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع شرایط موجود متفاوت است در واقع پارامترهای مختلفی در هزینه ی نهایی میتواند دخیل باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های درخواستی می توانید بو ما در تماس باشید . همکاران ما پس از یک ارزیابی کلی می توانند برآوردی از هزینه های درخواستی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. کشور استرالیا چهارمین قدرت اقتصادی در نهان است و سطح درآمد مردم ساکن این ناحیه بسیار رضایت بخش می باشد. مهاجرت به استرالیا دارای مزیت های ویژه ای نیز است که از جمله مهمترین آنها می توان :

  • شرایط دریافت وام های تحصیلی و امکان تحصیل
  • امکان اخذ اقامت نیوزلند
  • استفاده ی فرزندان از تسهیلات خاص آموزشی
  • امکان دسترسی به بیمه ی سلامت

را نام برد. با مهاجرت به استرالیا و در مرحله ی بعد موفق به کسب اقامت دائمی این کشور از بسیاری از امتیازهای فراهم برای ساکنان دومی این کشور می توانید بهره مند شوید.

آشنایی با شرایط مهاجرت به استرالیا

Figure 3هزینه ی مهاجرت به استرالیا

باید و نبایدهای مهاجرت به استرالیا

در مورد مهاجرت به استرالیا لازم به ذکر است که مهاجرت کاری یکی از راهها مطلوب برای سفر به این کشور و تلاش برای کسب اقامت دائمی است. متناسب با سن، میزان تحصیلات و تخصص امتیازاتی به فرد متقاضی اطلاق می شود در صورتی که موفق به کسب امتیاز کافی برای دریافت ویزای کاری استرالیا را داشته باشید می توانید به راحتی اقدامات  درخواست خود را نهایی کنید. گفتنی است که برای دریافت ویزای کاری استرالیا نیازی به حمایت و یا دعوت نامه ای از کارفرما در این کشور نیستید کافی است انگیزه و تخصص کاری خاص را داشته باشید برای افرادی که بین بازه ی سنی ۱۸ تا ۵۰ هستند و دارای مهارت لازم برای حضور در این کشور می باشند ویزای کاری به آسانی صادر می گردد.

 تحصیل و کسب ویزای تحصیلی به منظور مهاجرت به استرالیا از دیگر راهکارهای اخذ اقامت دائمی به این کشور است.  امکان تحصیل در هر مقطعی برای متقاضیان فراهم است دانش آموزان می توانند با کسب اقامت تحصیلی در مدارس این کشور مشغول به تحصیل باشند و در خوابگاه های فراهم شده اقامت کنند. برای دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر نیز شرایط تحصیلی عالی موجود است از آنجا که زبان  رسمی این کشور انگلیسی می باشد ارائه ی مدرک لازم برای اثبات سواد زبانی لازم می باشد. گفتنی است که برای مهاجرت به استرالیا و کسب ویزای نیز ارائه ی این مدرک امری الزامی است. برای دانشجویان اجازه ی کار نیز به صورت محدود و یا نامحدود  فراهم است این امر سبب شده است که هزینه های تحصیل و اقامت پس از مهاجرت به استرالیا به طور جدی کاهش یابد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز