خبرگزاری کار ایران

نکات مهم در طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت‌دهی

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۵۱۵

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی که در اینترنت نمایش داده می شوند اشاره دارد. در حال حاضر طراحی اپلیکیشن برای مرورگرهای مختلف تلفن همراه نیز اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. در حالت کلی یک طراح روی ساختار و امکانات، ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت و یا اپلیکشن کار می کند.

ایلنا؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های کامپیوتری و همچنین امکانات وسیعی که خدمات آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهند، طبیعی است که گرفتن وقت ملاقات و مشاوره نیز در این جهش بی بهره نماند.

شما با استفاده از ابزارهای اینترنتی و آنلاین می توانید به راحتی و در هر مکانی به سایت پزشک یا مجموعه ای از پزشکان مراجعه کرده و بر اساس شرایط خود و برنامه آنها وقت ملاقات و ویزیت پزشک مورد نظرتان را تنظیم کنید. این امکان همچنین برای پزشکان و مشاوران نیز بسیار موثر خواهد بود.

اما نحوه طراحی این سیستم و امکاناتی که به شما و کاربران شما ارائه می دهد می تواند در عملکرد و کارایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد. طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی نیازمند رعایت کردن نکات مهم و کاربردی است و کار کردن با یک تیم مجرب و حرفه ای می تواند به شما در رسیدن به یک نتیجه مطلوب بسیار کمک کند. ما در این مطلب قصد داریم نکات مهم و اساسی در طراحی سایت نوبت دهی را بررسی کنیم.

طراحی سایت نوبت دهی چیست؟

در ابتدا باید تعریف دقیقی از طراحی وب سایت نوبت دهی داشته باشیم. در این نوع ساختار طراحی سایت، کاربران شما می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی در وبسایت شما، نوبت ویزیت و ملاقات خود را رزرو کنند. در برخی از مراکز درمانی که گروهی از پزشکان فعالیت دارند نیز کاربر می تواند بر اساس دسته بندی مورد نیاز خود و تخصص پزشک مورد نظر و همچنین وقت های خالی مشاوره و ویزیت، یکی از پزشکان را انتخاب کرده و نوبت خود را تنظیم کند. در برخی موارد نیز شما می توانید پرداخت ویزیت را نیز به صورت آنلاین ارائه داده و کاربر بتواند حق ویزیت را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کند و در زمان تنظیم شده در مطب یا کلینیک حضور پیدا کند.

با این امکانات قطعا پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و به طور کلی مراکز درمانی و همچنین بیماران از این سیستم استقبال خواهند کرد.

امکانات سایت نوبت دهی آنلاین برای مراکز درمانی

در این سیستم تمامی مراکز درمانی و پزشکان می توانند بر اساس برنامه کاری خود، زمان های خالی برای رزرو نوبت را به همراه حق ویزیت و هزینه های مربوط به آن تعیین کنند. همچنین به دلیل ثبت تمامی اطلاعات و مبالغ دریافتی در یک سیستم دقیق کامپیوتری، ضریب خطا نسبت به انجام تمامی این کارها با استفاده از نیروی انسانی و علاوه بر آن هزینه های کلی ثبت و سیستم حسابداری به شدت کاهش می یابد.

از دیگر مزایای استفاده از وب سایت نوبت دهی آنلاین می توان به امکان مشاوره و پرسش و پاسخ های آنلاین اشاره کرد. در این سیستم بیمار می تواند در صورت نبود شرایط حضور در مرکز درمانی، از امکانات مشاوره رایگان روی وب سایت استفاده کند و بر اساس نیاز خود با پزشک متخصص مربوطه در ارتباط باشد. این سیستم با ارائه یک ساختار مکالمه آنلاین متنی، صوتی و امکان ارسال عکس و فایل های مربوطه می توانند بسیاری از نیازهای کاربران و بیماران را به صورت غیر حضوری رفع کنند.

از امکانات مالی سایت نوبت دهی آنلاین می توان به قابلیت تسویه حساب آنلاین هزینه مشاوره پزشکان بعد از کسر کمیسیون سایت اشاره کرد.

نکات مهم در طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت‌دهی

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی چیست؟

با وارد شدن وسایل هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت، استفاده از اپلیکیشن های مختلف بسیار رایج و مرسوم شده است. اپلیکیشن های نوبت دهی آنلاین نیز می تواند در برطرف کردن نیازهای کاربران موثر باشد. در ساختار این نوع برنامه ها همانند وبسایت های نوبت دهی از امکانات مختلفی مانند امکان نوبت دهی و مشاوره به صورت اینترنتی برخوردار هستند. در این نوع پلتفرم کاربران می توانند فعالیت های آنلاین خود را مانند دریافت و مشاهده نوبت، جزییات نوبت های دریافتی و اطلاعاتی مانند آدرس و تلفن های مراکز درمانی، امکان لغو نوبت، مشاوره آنلاین، بررسی رزومه پزشکان، جستجو برای پزشک مورد نیاز خود، دریافت پرداخت و شارژ حساب و بسیاری امکانات دیگر را به راحتی مدیریت کنند.

درباره پلتفرم نرم افزارهای نوبت دهی نوپرداز

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز با بهره گیری از تجربه و تخصص خود در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت و بر اساس یک فریمورک اختصاصی با زبان PHP / MYSQL اقدام به ارائه امکاناتی مانند پلتفرم های فروشگاه ساز، نرم افزار نوبت دهی آنلاین برای انواع گوشی های موبایل کرده است. این پلتفرم ها قابلیت نصب بر روی انواع هاست اشتراکی و اختصاصی را دارا است. این پلتفرم ها با 3 نوع قالب مختلف طراحی شده و همچنین می توان آنها را بر اساس نیاز با امکانات اختصاصی طراحی و کدنویسی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز