خبرگزاری کار ایران

ویژگی های مدرسه آنلاین خوب

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۹۹۱

انتخاب یک مدرسه خوب همیشه از نگرانی های والدین و فرزندان بوده و باعث می شده خانواده ها برای تحقیق و پرس و جو درباره بهترین مدرسه ها وقت زیادی صرف کنند تا فرزندشان از بهترین امکانات آموزشی و رفاهی بهره مند شود، از آموزش های اساتید برتر استفاده کند، دوستان بهتری پیدا کند و... همه اینها موجب میشد انتخاب مدرسه خوب اهمیت زیادی داشته باشد و هیچ خانواده ای نتواند از آن چشم پوشی کند.

اما درحال حاضر و با توجه به گسترش ویروس کرونا و تاثیرش بر تعطیلی مدارس و مختل شدن وضع آموزش دانش آموزان، ثبت نام مدارس برتر اهمیت ویژه ای پیدا کرده.

چرا که احتمال تعطیلی مدارس در سال تحصیلی آینده کم نیست و در سال تحصیلی جاری نیز بیشتر خانواده ها به دلیل شرایط نامطلوب آموزش آنلاین مدرسه فرزندشان، نگران مشکلاتی مانند یاد نگرفتن دروس و عقب ماندگی درسی دانش آموزان هستند. در این شرایط ثبت نام در مدرسه آنلاین خوب مزایای زیادی دارد و می تواند تضمین کننده موفقیت فرزند شما در آینده باشد.

مدرسه آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟

منظور از مدارس آنلاین مدارسی هستند که امکانات لازم برای برگزاری کلاس های درسی در بستر فضای وب را دارند. با شیوع ناگهانی ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و توقف آموزش دروس، بسیاری از بهترین مدارس تهران و حتی بسیاری از بهترین مدارس غیر انتفاعی تهران غافلگیر شدند و به دلیل کمبود امکانات آموزشی و عدم سرمایه گذاری و تهیه امکانات لازم برای آموزش آنلاین مجبور به تعطیلی موقت کلاس ها شدند. مسئولین این مدارس سریعا برای آماده سازی تجهیزات لازم جهت برگزاری کلاس های آنلاین اقدام کردند. اما کلاس های بیشتر مدارس در اسفند تشکیل نشد و برگزاری کلاس آنلاین مدارس به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد و در این بین بیشترین ضرر متحمل دانش آموزان و خصوصا داوطلبان کنکور شد که مجبور شدند حدود ۱ ماه بدون حضور در کلاس و بدون معلم درس بخوانند.

البته مدارس معدودی بودند که از مدتها قبل برای چنین شرایط دشواری برنامه ریزی کرده و با سرمایه گذاری روی ایجاد مدرسه آنلاین زمینه های لازم برای چنین روزی را مهیا کرده بودند. از جمله این مدارس می توان به برخی از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تهران و برخی از بهترین مدارس غیر انتفاعی تهران مانند مدرسه مدبران بارسا اشاره کرد. دانش آموزان این مدارس کمترین آسیب را از تعطیلی مراکز آموزشی چشیدند و از همان اولین روزها که تعطیلی مدارس تصویب شد، به حضور در کلاس های درسی مدرسه آنلاین و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین ادامه دادند.

آموزش رایگان دروس برای تمام دانش آموزان ایران

با ادامه تعطیلی مدارس در فروردین، با توجه به اینکه در سراسر ایران دانش آموزان زیادی از دسترسی به خدمات آموزشی و تدریس اساتید محروم شدند و امکان حضور در کلاس های آنلاین را نداشتند، مدرسه مدبران بارسا که بستر آموزش آنلاین را برای دانش آموزانش فراهم کرده بود تصمیم به ضبط ویدئوهای درسی با تدریس بهترین اساتید کنکور گرفت. این ویدئوهای آموزشی که برای دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم آماده شده بودند، به صورت رایگان در صفحه آموزش آنلاین سایت موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا قرار گرفت تا همه دانش آموزان کشور بتوانند از تدریس بهترین اساتید کنکور تهران (آن هم به صورت رایگان) بهره مند شوند. دبیرستان دخترانه مدبران بارسا در این دوره رایگان بیش از ۱۰۰ ساعت ویدئوی آموزشی درسی باکیفیت تولید کرد. مدرسه مدبران بارسا از جمله بهترین مدارس دخترانه تهران است که با سایر خدماتش و کمکهایی که به دانش آموزان و بهبود سیستم آموزشی کشور کرده آشنا می شویم.

بهترین مدرسه خاورمیانه و عضویت در انجمن جهانی مشاوران تحصیلی

مدرسه مدبران بارسا که با خدمات و نوآوری های خود سیستم آموزشی کشور را متحول کرده، همیشه در جلب رضایت دانش آموزان و والدین آنها بهترین عملکرد را داشته و برخی از دانش آموزان حاضر شده اند از مناطق دورتر تهران و با طی مسافت بیشتر به مدبران بارسا بیایند تا در بهترین دبیرستان دخترانه تهران ثبت نام کنند. دبیرستان دوره اول و دوم مدبران به دلیل سیستم منحصر به فرد مشاوره تحصیلی و آموزشی، در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین مدرسه خاورمیانه و منطقه MENA انتخاب شد. مدرسه مدبران با الگوی آموزشی علی میرصادقی طراحی شده که تنها مشاور تحصیلی ایرانی عضو انجمن جهانی مشاوران تحصیلی (SEC) می باشد و در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین مشاور تحصیلی ایران از نگاه مجله Corporate Vision انگلستان انتخاب شد. همچنین وی طراح و ایده پرداز بهترین مدرسه آنلاین کشور است.

ویژگی های مدرسه آنلاین خوب

 

در این مدت که تمام مدارس ایران تعطیل بودند، مدرسه آنلاین مدبران بارسا برای تمام دانش آموزان دوره اول و دوم خود کلاس های آنلاین برگزار کرده و هیچکدام از دانش آموزان مدبرانی در این مدت بدون کلاس و بدون آموزش نبودند. همین مسئله باعث شده داوطلبان کنکور مدرسه مدبران در بهترین سطح آمادگی باشند و با بهترین کیفیت ممکن به مطالعه ادامه دهند.

حتی دانش آموزان پایه مدبران هم نگران چگونه برگزار شدن امتحانات نهایی نیستند و می دانند که با تدریس آنلاین بهترین اساتید ایران به آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات پایان سال می رسند.

درحال حاضر در مدبران آزمونهای  تستی و تشریحی دانش آموزان به صورت آنلاین برگزار می شود، مشاوران تحصیلی با دانش آموزان جلسات مشاوره آنلاین دارند و نکات مهم مشاوره ای را به دانش آموزان گوشزد می کنند، دانش آموزان تکالیف خود را به صورت آنلاین تحویل می دهند و جزوه های دبیران را دانلود می کنند، هر هفته کارگاه های آنلاین انگیزشی – روانشناسی برای پایه های هفتم تا دوازدهم برگزار می شود، دانش آموزان در اردوی مطالعاتی آنلاین با نظارت ناظرین مطالعاتی درس می خوانند و حتی ورزش صبحگاهی هم به صورت آنلاین انجام می شود تا هیچ گونه احساس کمبودی برای دانش آموزان به وجود نیاید و همه آنها با خیال راحت فقط به فکر آمادگی برای کنکور و امتحانات باشند.

توجه به استعداد دانش آموزان

با وجود اینکه دبیرستان دخترانه مدبران عنوان بهترین مدرسه خاورمیانه را کسب کرده و جزء برترین مدارس کنکور دخترانه تهران بوده، بزرگترین ویژگی این مدرسه از نظر دانش آموزان و اولیا این است که توجه ویژه ای به استعداد دانش آموزان دارد. در این مدرسه به تک تک دانش آموزان در تمامی رشته ها ارزش و اعتبار داده می شود. دانش آموزان تمام پایه های هفتم تا دوازدهم از بهترین و به روزترین سیستم مشاوره تحصیلی دنیا استفاده می کنند و از آنها تستهای روانشناسی و شخصیت شناسی حرفه ای گرفته می شود تا هر دانش آموزی براساس استعداد و شخصیت خودش انتخاب رشته کند.

و این اساسی ترین نکته برای تضمین موفقیت دانش آموزان است. در مدبران بارسا به هر ۳ رشته تحصیلی ریاضی، تجربی و انسانی بها داده می شود و هر رشته مشاور تحصیلی و متخصصان خودش را دارد که به رشد و پیشرفت تحصیلی و شخصیتی دانش آموزان کمک می کنند. پازل زندگی از نگاه مدرسه مدبران اینطور تعریف می شود:

ویژگی های مدرسه آنلاین خوب

بهترین مدارس تهران به چیزی فراتر از پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فکر می کنند و البته برایش برنامه دارند. همه ما می دانیم در دنیای مدرن امروز دانش آموزی که زبان انگلیسی را نیاموخته باشد یا اصول اولیه کار با کامپیوتر را نداند، به زودی دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

بنابراین یک مدرسه خوب باید برای آموزش چنین مهارت های مهمی برنامه ریزی کند. دانش آموزان مدبران در زمینه زبان انگلیسی و کامپیوتر، داخل مدرسه و توسط اساتید مجرب دوره های تخصصی می گذرانند.

یکی از مزایای وجود چنین کلاس هایی داخل فضای مدرسه این است که برنامه درسی دانش آموز با برنامه کلاس های فوق برنامه اش تداخلی نخواهد داشت. مدرسه مدبران بارسا حتی برای خانواده ها نیز کلاس آموزشی و روانشناسی برگزار می کند. زیرا رتبه‌ های برتر کنکور در خانواده‌ های برتر یافت می‌ شوند. مدرسه‌ ای که برای خانواده‌ برنامه نداشته باشد، برای شکست خوردن برنامه خواهد داشت؛ و خانواده‌ ای که برای مطالعه و آموزش وقت نداشته باشد، برای فرزندش اهمیتی قائل نیست.

مدرسه آنلاین مدبران بارسا

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم در شرایط کنونی اهمیت ثبت نام در مدارس آنلاین چند برابر شده و در این بین باید بهترین مدرسه آنلاین را برای فرزندمان انتخاب کنیم. از میان بهترین مدارس تهران که در این مدت شرایط برگزاری کلاس آنلاین را برای دانش آموزان فراهم کردند، تمام مدارس موفق نشدند رضایت کامل دانش آموزان را جلب کنند. یکی از مدارس برتر که علاوه بر جلب رضایت دانش آموزانش اقدام به برگزاری اردوی مطالعاتی آنلاین کرد تا دانش آموزان سایر مناطق کشور هم از خدمات آموزشی آن استفاده کرده و بتوانند با نظارت ناظران مطالعاتی در خانه درس بخوانند، مدرسه آنلاین مدبران بارسا بود.

در این اردوی مطالعاتی آنلاین دانش آموزان از طریق وبکم لپتاپ تحت نظارت بودند و روزانه تا ۱۰ ساعت مطالعه مفید داشتند. در این پانسیون آنلاین، علی میرصادقی و مشاوران تحصیلی بارسا هر روز برای دانش آموزان کارگاه انگیزشی و تحصیلی آنلاین برگزار می کردند. دانش آموزان روزانه ۳ آزمون آنلاین می دادند تا میزان یادگیری آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین دبیرستان دخترانه تهران و آگاهی از تاریخ آزمون ورودی مدرسه و همایش های آنلاین بارسا می توانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • ارسال عدد ۴۵ به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰
  • تماس با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱
  • ورود به سایت آموزشی علی میرصادقی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز